Skocz do zawartości


RODO w HAKP

zbyt niskie i za twarde zawieszenie


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:21, 07.10.2008

witam wszystkich! od 5 mieś. jestem posiadaczem hondy accord jak dotąd szczęśliwym ,bo to pierwsze takie moje auto(poprzednie to fiat uno i polonez) moja hondza ma obnizone zawieszenie i felgi 16 profil opon 45 i jednak to nie zaleta na naszych drogach,takie już te zawieszenie było jak swą hondę zciągałem z niemiec .wygląda zarombiscie ale komfortu żadnego i przez taką konfigurację tego zawieszenia już prostowałem felgi,coś stuka na wybojach,opony z profilu 225/45/16 z przodu zmieniłem na 205/45/16 bo sie wogule nie dało jezdzic koleiny prowadziły auto jak chciały.mam pytanie jakie amory i sprężyny proponujecie bo coraz bardziej myśle o zmianie zawieszenia na jakieś normalne na nasze piękne drogi..pozdrawiam

#2 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:26, 07.10.2008

Jeśli wymiana sprężyn to najlepiej na seryjne, ale idzie za tym również wymiana amortyzatorów (jeśli to konieczne oczywiście !! - musiałbyś zapytać w jakimś specjalistycznym warsztacie). Jeśli chcesz już mieć jeszcze lepszy komfort z jazdy to polecam również wymienić felgi i opony na powiedzmy o rozmiarze 205/55 R16 lub 195/60 R15. Ale to tylko moje zdanie na ten temat. Może niech jeszcze inni koledzy się wypowiedzą. Jeśli chodzi o marki amortyzatorów to może Kayaba lub Sasch.
Tutaj przykładowa stronka - może ciut pomoże:
http://www.honda.amo...Accord_89_.html
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#3 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:28, 07.10.2008

wrzuc do dzialu zamienie, moze z kims sie poprostu wymienisz :-) ktos kto szuka sportowego zawieszenia bedzie zadowolony i ty bedzies zadowolony :-)

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:51, 09.10.2008

wraz z zawieszeniem napewno też bym zmienił felgi i opony bo na te co mam, wyższy profil to nie za bardzo,będzie tarło na natkolach ,jeszcze zobacze co mi powiedzą w warsztacie ,,, :-D

#5 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
Reputacja: 43
Super

Napisano 07:39, 09.10.2008

myśle że na felgi 16" możesz spróbować założyć profil 50 lub 55 powinny się zmieścić.
Ja mam oryginalne zawieszenie i buty 205/45/17" - jest jeszcze trochę miejsca.
Zobacz na zamienniki, tak aby obwód koła był w stosunku do oryginału max 2% błedu i bedzie wszystko OK

#6 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:34, 09.10.2008

myśle że na felgi 16" możesz spróbować założyć profil 50 lub 55 powinny się zmieścić.
Ja mam oryginalne zawieszenie i buty 205/45/17" - jest jeszcze trochę miejsca.
Zobacz na zamienniki, tak aby obwód koła był w stosunku do oryginału max 2% błedu i bedzie wszystko OK


Jarek a jak ci się śmiga (tylko szczerze) na 17' - masz jakies dodatkowe rozpórki czy coś ??
A zawieszenie seryjne ?? Jak się spisuje ??

Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#7 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
Reputacja: 43
Super

Napisano 13:38, 09.10.2008

ja nic nie zmieniałem i nie zauważyłem przeróbek, ani doróbek. Jeśli chodzi o komfort jazdy na 17" i oponach o profilu 45 to można rozważyć dwa przypadki
1. jazda po dziurawych drogach, przejazdach kolejowych - boli oj boli, trzeba uważać /prawy wahacz górny przód - wymiana/
2. jazda na trasach przelotowych, jako tako równych - wszystko OK.
ogólnie mówiąc uważam że 17" i profil 45 to nie zbyt dobra konfiguracja wolałbym 16" i opona 55
Na zimę zakupiłem komplet zamienny - felgi 15" i buty o profilu 65.

#8 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:10, 09.10.2008

dzięki Jarek
rozważałem wymiane felg w przyszłym roku i dzięki tobie raczej wybiorę coś pod 205/55 R16 !!
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:12, 09.10.2008

Tak ale 17" pieknie sie prezentuja cos za cos, ja jak juz bede zmienial to tylko na 17-tki, dodam ze teraz mam 15" profil 65 a jak wpadne w dziure to tez boli no i tez jestem po wymianie wahacza. Wszystko zalezy od stylu jazdy.

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:59, 10.10.2008

no wiecie chłopaki styl jazdy to jedno a nasze realia drogowe to drugie ,studzienki ,roboty drogowe ,krawężniki to niestety nic dobrego na niski profil ładnie wygląda komfort zero. równych aswaltów jak na lekarstwo.ja na zimę mam 15 profil 65 na stalowych

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:21, 10.10.2008

trzeba jedynie pamietac ze zakladajac 17" trzeba by bylo obnizyc autko zeby wszystko sie kupy trzymalo ;-) i jakos wygladalo 8-)
bo inaczej CROSS COUNTRY :-/

#12 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:07, 10.10.2008

No niestety drogi w Polsce to masakra, jak nie ma dziur to takie koleiny jak koryto rzeki. O ile jak jest sucho to koleiny jeszcze tak nie przeszkadzają, ale niech zacznie padać to jazda zamienia się w walke o życie.




IPB Skin By Virteq