XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
A co jak kampania 5HL nie zadziała?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:27, 13.11.2009
Samochodziki przed liftem (do 06) objęte zostały programem kampani 5HL, która dotyczy wymiany spinek reflektorów, przez które to dochodzi w autkach do parowania świateł przednich.
Jakie macie doświadczenie z tematem? Pytam, ponieważ zaparowanie, zwłaszcza w przypadku ksenonów, może być mało ciekawe dla jadących z przeciwka, a jednocześnie nie chce mi się wierzyć, żeby można było się uporać z tym problemem jedynie poprzez wymiany w/w spinek
#2
Napisano 11:35, 13.11.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#3
Napisano 21:07, 13.11.2009
Najlepiej pomaga wycięcie kilku dziurek (2 -3 małę fi 2mm) w gumach uszczelniających!
Ja tak zrobiłem i teraz zero kłopotu. A wcześniej miałem zaparowane cały czas i nawet spinki nie pomagały!
A teraz rano samochód cały zaparowany a klosze czyste!
Pozdro
#4
Napisano 09:54, 14.11.2009
Hej.
Najlepiej pomaga wycięcie kilku dziurek (2 -3 małę fi 2mm) w gumach uszczelniających!
Ja tak zrobiłem i teraz zero kłopotu. A wcześniej miałem zaparowane cały czas i nawet spinki nie pomagały!
A teraz rano samochód cały zaparowany a klosze czyste!
Pozdro
ja miałem wymieniane rok temu... i tuż po wymianie i jeździe próbnej zaparowały (podobno miały odparować po założeniu)... ogólnie zdarza się że reflektor lekko zaparuje mimo wymiany na nowy, jest jednak zdecydowanie lepiej niż poprzednio i nie chce mi się już z tym nic więcej robić(jakby mocno parowały jest gwarancja na nową, wymienianą część)...
PS. A MOŻE ZROBILIBY KAMPANIĘ NA TE TRZESZCZĄCE SPRZĘGŁA, BO TO LEKKI WSTYD ... pozdr
#5
Napisano 10:13, 14.11.2009
Za to zawalczyłem i mam nowy stabilizator z łącznikami z przodu stary co prawda był OK ale jak Honda daje to trzeba brać taki kompletny stabilzator ok 1050zł w Hondzie przy okazji zmieniłem gumy w tylnym za 90zł i jest malina. Po inspekcji stwierdzili że zawieszenie w BDB stanie pomimo 80tyś po polskich "drogach"
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:17, 14.11.2009
wymienią znowu na nowe i dalej będzie parować prędzej czy później
Ja już kiedyś pisałem, że mi jak wymieniali w VII to najpierw parowały całe (prawie do pozycyjnych), potem jedna prawie wcale, druga nadal bardzo. I kolejna wymiana (już tym razem jednej) i znów mniejsza powierzchnia parowania.
Więc może jednak coś poprawili - nie naprawili bo parowały dalej, ale dużo mniej niż na początku. Warto wymienić jak dają.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:16, 16.11.2009
Za to zawalczyłem i mam nowy stabilizator z łącznikami z przodu stary co prawda był OK ale jak Honda daje to trzeba brać taki kompletny stabilzator ok 1050zł w Hondzie przy okazji zmieniłem gumy w tylnym za 90zł i jest malina. Po inspekcji stwierdzili że zawieszenie w BDB stanie pomimo 80tyś po polskich "drogach"
Co to znaczy Honda dała? Jakaś akcja serwisowa jest czy o co cho? Jakieś konkretne modele/roczniki?
t
#8
Napisano 20:04, 16.11.2009
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:14, 17.11.2009
Mam auto serwisowane w ASO z 2006 r - czy była jakaś akcja serwisowa poza reflektorami? O czym konkretnie piszesz w sprawie stabilizatora bo nie bardzo rozumiem. Coś podlega wymianie czy o co chodzi?
#10
Napisano 13:17, 17.11.2009
Z tego co sie orientuje w roku modelowym 2007, stabilizator zostal zmieniony. Wiec ja sie napewno na to nie lapie i inne roczniki 2007
[...]Gorzej z gumkami stabilizatora, które zużywają się dość szybko. Dlatego na początku 2007 r. zmieniono jego konstrukcję – od tej pory gumki są zintegrowane ze stabilizatorem.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009