Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Hammerite


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:16, 13.11.2009

Jak myślice czy dobrze jest użyc hammerite przed konserwacją na blachę gdzie wcześniej występowała rdza?

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 02:04, 13.11.2009

powiem tobie z mojego doświadczenia :-/ pomalowałem kiedyś nadkola progi podłogę w civicu i tam gdzie występowała rdza z czasem porobiły sie pęcherze i schodziły dość grubo dodam że miejsca zostały oczyszczone z rdzy :-x ja nie polecam :!: Zrobiłem poprawkę biteksem i było gites ;-) jest jeszcze fajny środek w sprayu daje powłokę baranka nie pamietam nazwy ale opakowanie było zielone a producent również posiada w asortymencie farbę do tłumików środki na zapieczone śruby chyba nazywa sie BOLT :roll: :?:

#3 kamil.ekonom

kamil.ekonom
  • Forumowicz
  • 305 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:46, 13.11.2009

... chyba nazywa sie BOLT :roll: :?:


Na 100% to będzie to. Ja kiedyś użyłem i byłem zadowolony. Polecam :ok

#4 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:52, 13.11.2009

Igor_s4, hammerite nie będzie dobrym rozwiązaniem. Zanim uzyska pełną odporność na benzynę i rozpuszczalnik musi schnąć chyba 7 dni.... Konserwacje typu baranek, bitumen czy inne czarne konserwacje są ba bazie benzyny, więc mogą zareagować z Hammerite.
Przed konserwacją polecam jakiś reaktywny środek na korozję. Jeśli chcesz zastosować coś lepszego polecam coś z środków epoksydowych. Są bardzo wydajne, reagują z korozją likwidując ogniska i na nie można wszystko położyć. Polecam np. z firmy APP "R-Stop", lub środek o nazwie "Brunox". Te środki kosztują pomiędzy 70-100zł za puszkę 0,7litra, ale puszka spokojnie starczy na dwa auta :-) Ja zabezpieczając podwozie w busie IVECO zużyłem dwie puszeczki po 0,1 litra (po ok 12zł za puszkę)- robiłem tylko miejsca gdzie jest rdza, a w iveco było troche takich miejsc :-)
Jeśli chcesz czymś tańszym to tradycyjnie "corina" koszt koło 24zł za 1litr. Jest też gruntem reagującym z rdzą, tylko że po pomalowaniu nie może mieć styczności z wilgocią.
Hammerite jest dobry ale jako farba wykończeniowa i pod warunkiem, że dostosuje się do instrukcji z opakowania i zachowa czasy schnięcia. Nie sprawdza się jako grunt pod coś.

[ Dodano: 2009-11-13, 07:54 ]

chyba nazywa sie BOLT :roll: :?:


to jest Boll

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:54, 13.11.2009

tak boll. Bollem zrobiłem środek auta a podwozie nadkola itd mam konserwację firmy app i do tego podkład + utwardzacz.

#6 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:30, 13.11.2009

Jeśli masz korozję musisz mieć podkład reaktywny.

#7 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:36, 19.01.2010

podkład reaktywny.

a co to za cudo, cos co wchodzi w reakcję z rdzą? hmm

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#8 gomez405

gomez405
  • Klubowicz
  • 104 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:43, 19.01.2010

podkład reaktywny.

a co to za cudo, cos co wchodzi w reakcję z rdzą? hmm


dokładnie tak wiąże rdze a burnox dodatkowa pozostawia po wyschnięciu tzw zywice




IPB Skin By Virteq