Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Układ kierowniczy - Luzy

VIII Układ kierowniczy_luzy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#46 mackry

mackry
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 10:53, 06.10.2015

Byłem dziś na przeglądzie w stacji diagnostycznej . 

Wszystko mam w stanie perfekcyjnym . Tuleje i łączniki wzorowe .

Diagnosta stwierdził jeszcze że amortyzatory o takiej sprawności się praktycznie nie zdarzają :) Haha , no pewnie bo gwint założony miesiąc temu :D

i co dalej działasz? u mnie coraz mocniej stuka i nie jest top raczej magiel. W następną sobotę jadę na wymianę oleju w skrzyni więc przy okazji zlecę przegląd zawieszenia. 


  • 0

#47 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:11, 06.10.2015

Jeszcze myślę że pojade na windę to może coś innego wynajdą bo autko jak wisi luźno to też jest jakaś szansa :)

Ale u mnie to napewno magiel , sam widziałem :)


  • 0

#48 mackry

mackry
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 13:16, 06.10.2015

bardzo wali ten magiel? po jednej stronie czy z obu? 


  • 0

#49 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 08.10.2015

Ja to słyszę jakby centralnie z przodu . 


  • 0

#50 rebeliano

rebeliano
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 08.10.2015

Podepne się do tematu bo mam podobny problem, też mi stukalo delikatnie kiedyś, jeździłem po mechanikach i żaden nie potrafił ustalić co, stukalo tylko na małych nierównościach przy powolnej jeździe, poradzili podkręcić radio... teraz po blisko roku stukanie jest intensywniejsze i dodatkowo przy włączonym silniku na postoju jak szybko pokrece kierownica w prawo-lewo to stuka za kilka dni mam wizytę może w końcu uda się ustalić co to

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Podepne się do tematu bo mam podobny problem, też mi stukalo delikatnie kiedyś, jeździłem po mechanikach i żaden nie potrafił ustalić co, stukalo tylko na małych nierównościach przy powolnej jeździe, poradzili podkręcić radio... teraz po blisko roku stukanie jest intensywniejsze i dodatkowo przy włączonym silniku na postoju jak szybko pokrece kierownica w prawo-lewo to stuka za kilka dni mam wizytę może w końcu uda się ustalić co to

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

dodam że mam auto obniżone na sprezynach AP CL VA i kusi mnie żeby założyć standard może wtedy mniej się to będzie sypać

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka
  • 0

#51 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:16, 09.10.2015

 

 

dodam że mam auto obniżone na sprezynach AP CL VA i kusi mnie żeby założyć standard może wtedy mniej się to będzie sypać 

No na pewno magiel mniej w dupe dostanie ale regeneracja bądź kupno nowego Cie nie ominie . Tak czy siak usterka będzie postępować tyle że ...... wolniej :) 

Ja przełożyłem to na przyszły rok . Uznałem że to '' przezimuje '' :)


  • 0

#52 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:08, 09.10.2015

A czy wam te stukanie robi sie intensywniejsze jak jest cieplej badz po dluzszej trasie ?


  • 0

#53 Ewenement7

Ewenement7
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:39, 09.10.2015

Może i przez rok coś więcej stuka ale szału niema dlatego to olewam póki co a zważywszy na fakt że stuka czasami tylko jak jadę powoli i po bardzo nierównym terenie co się praktycznie nie zdarza :) No chyba że parkuję do garażu to wtedy :D


  • 0

#54 Mister Y

Mister Y
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:T
  • Silnik:2.2
  • Wersja:I-DTEC
  • KM:201
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:32, 10.10.2015

Po tym jak wlecialem w wyrwe musialem wymiac przekladnie bo dostala sporego luzu, takiego ze az wyrywalo mi kierownice z rak, kupilem uzywke na allegro, sprzedajacy zajmujacy sie "japonczykami" zapewnial ze jest jeden rodzaj we wszystkich akordeonach 8, okazalo sie ze do mnie nie pasuje bo ma doslownie o kilka mm mniejszy roztaw otworow mocujacych i wieloklin pod innym katem, musialem zamawiac druga, tym razem zmierzylem dokladnie i podalem wymiary sprzedajacemu, nie wiem  czy ta roznica wynika ze zmian poliftowych, niech wypowie sie ktos pracujacy w ASO? ale jak szukalem majac juz wymiary to 90% miala ta niepasujaca do mnie z mniejszym roztawem. 

Porownujac do innych aut z elektrycznym wspomaganiem sila dzialania tego wspomagania hondy pozostawia wiele do zyczenia i jest na poziomie golfa 4 z hydrulicznym ukladem, nie mam doswiadczenia w tej materi z japonczykami ale np w calej grupie vw czy oplach mozna zmienic wartosci mocy silnika za pomoca testera i nie ma z tym najmniejszych problemow, jak jest w przypadku hondy, moze wypowie sie ktos majacy HDS-A do hond?


  • 0

#55 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:52, 10.10.2015

Powiem że i według mnie kiera chodzi ciężej w accordzie. Wcześniej miałem FR-V i tam wspomaganie było chydrauliczne, a chodziło 5 razy lżej. W piątek będę w serwisie na wymianie poduchy to zapytam czy mogą zmienić siłę wspomagania.
  • 0

#56 Mister Y

Mister Y
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:T
  • Silnik:2.2
  • Wersja:I-DTEC
  • KM:201
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:35, 10.10.2015

ASO trzymaja sie okreslonych procedur i moze byc tak ze nawet jesli ich tester ma taka mozliwosc to im nie wolno zmieniac, wtedy grzecznie odpowiedza ze sie nie da :cwaniak:


  • 0

#57 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:56, 10.10.2015

Dam znać...☺
  • 0

#58 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:03, 10.10.2015

Jak dla mnie wspomaganie jest akurat. Kwestia kto co lubi.
  • 0

#59 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 14:59, 16.10.2015

Więc po dzisiejszej wizycie w ASO dowiedziałem się że nie ma możliwości zmiany siły wspomagania.
  • 0

#60 rebeliano

rebeliano
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:54, 19.10.2015

Długo po zakupie hondy nie mogłem się przyzwyczaić do słabego wspomagania fakt mam letnie 17" 225/45 po zmianie na 16" w zimie jest lepiej ale i tak mega opory przy skręcaniu
fakt stabilność kierunku jazdy ale przydaje się tylko przekroczeniu 140km

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Układ kierowniczy_luzy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq