Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#121 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:34, 25.06.2017

Na chwilę obecną, ze swojej strony mogę polecić Galfera 1055 w połączeniu z zimmerman sport. Mało pylą, dają bardzo fajny efekt tzw. Initial bite, czyli branie od samego początku. Jak się dogrzeja trochę to świetnie trzymają, nie odczułem jak do tej pory fadingu.
Nie miałem jeszcze możliwości przetestowania na torze, albo hardcorowego hamowania z 200 do 0, ale przy dohamowaniach awaryjnych że 180 robią dobre wrażenie.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#122 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i pÅ‚askie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:50, 27.06.2017

Chłopaki pytanie jakie klocki i tarcze na tył?

Myślałem o klockach Ds2500 ale jakie tarcze u nas są i jakie były by najlepsze, tam chyba nic większego nie podejdzie?


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#123 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • SkÄ…d:OstroÅ‚Ä™ka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:29, 04.07.2017

Tarcze przód Zimmerman 320mm + klocki Textar i po przejechaniu 5 tys km tarcze nadają się na śmietnik - bicie przy hamowaniu.

 

Zakładał ktoś oryginalne tarcze Honda OEM ? Jeśli tak to czy warto ?

Znowu skusiłem się na Zimmermany i znowu porażka na całej linii.

Zimmerman to *cenzura* nie tarcze. Będę reklamował.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 20:32, 04.07.2017

  • 0

#124 Kondziu

Kondziu
  • Klubowicz
  • 233 postów
  • SkÄ…d:Kielce
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Premium
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Vitara
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:33, 04.07.2017

Najgorsze jest to że nie pierwszy raz sÅ‚yszÄ™ takÄ… opiniÄ™ na temat Zimmermanów, krzywiÄ… siÄ™. 
 


  • 0

e560fbf24a1a0524gen.jpg
 


#125 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • SkÄ…d:OstroÅ‚Ä™ka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:37, 04.07.2017

Najgorsze jest to że nie pierwszy raz sÅ‚yszÄ™ takÄ… opiniÄ™ na temat Zimmermanów, krzywiÄ… siÄ™. 
 

 

No właśnie trzeba pisać o tym gdzie się da żeby ostrzec innych przed tym dziadostwem.

Przed wczoraj kolega do mnie pisał z forum ( też 8 gen ) że właśnie reklamował Zimmermany i reklamację uznali.

Zimmermann to jest g ó wno a nie tarcza. Najgorszy szrot i przestrzegam przed zakupem tarcz Zimmerman !!!!

Ja będę walczył żeby odzyskać kasę.

 

@Kondziu a Ty jakie tarcze masz zaÅ‚ożone  ?


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 20:42, 04.07.2017

  • 0

#126 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:41, 04.07.2017

Tarcze przód Zimmerman 320mm + klocki Textar i po przejechaniu 5 tys km tarcze nadają się na śmietnik - bicie przy hamowaniu.

Zakładał ktoś oryginalne tarcze Honda OEM ? Jeśli tak to czy warto ?
Znowu skusiłem się na Zimmermany i znowu porażka na całej linii.
Zimmerman to *cenzura* nie tarcze. Będę reklamował.

A masz pomiar bicia piast i bicia tarcz po założeniu? Bo bez tego to sobie możesz reklamować i nic z tego nie będzie.
Ja zimmermana po założeniu od razu hartowałem. Bez jakiegoś delikatnego traktowania. Bicie po założeniu 0.05mm
Bicie po ok 1500km 0.04mm

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#127 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • SkÄ…d:OstroÅ‚Ä™ka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:45, 04.07.2017

A masz pomiar bicia piast i bicia tarcz po założeniu? Bo bez tego to sobie możesz reklamować i nic z tego nie będzie.
Ja zimmermana po założeniu od razu hartowałem. Bez jakiegoś delikatnego traktowania. Bicie po założeniu 0.05mm
Bicie po ok 1500km 0.04mm

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

Wiedziałem że może być problem z Zimmermann i mierzyłem bicie piast i tarcz które jest udokumentowane filmem.

Wszystkie pomiary były oczywiście w normie. Bicie piast był 0.01 a tarcz 0.02.


  • 0

#128 Kondziu

Kondziu
  • Klubowicz
  • 233 postów
  • SkÄ…d:Kielce
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Premium
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Vitara
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:27, 04.07.2017

Ja kupiÅ‚em Blueprint. Bo nie mieli nic innego na miejscu i klocki TRW a potem jednak zmieniÅ‚em na Kashijamy. 

Po 4tys km tarcze bijÄ… jak oszalaÅ‚e jak siÄ™ zagrzejÄ…. Albo po pierwszym hamowaniu z prÄ™dkoÅ›ci powyżej 120/h 
 


  • 0

e560fbf24a1a0524gen.jpg
 


#129 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • SkÄ…d:OstroÅ‚Ä™ka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:33, 04.07.2017

U mnie zaczynają bić gdzieś po 2-3 hamowaniach.

 

Czy toczenie tarcz na samochodzie ma sens ? Gdzieś tu czytałem że ktoś toczył i problem się skończył.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 21:47, 04.07.2017

  • 0

#130 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 05:03, 05.07.2017

Możesz spróbować jak znajdziesz kogoś kto zrobi w normalnej kasie.
Ja szukałem i nie znalazłem.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#131 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i pÅ‚askie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:55, 09.07.2017

SÅ‚uchajcie na tej ruskiej stronie sprawdzaÅ‚em jakie tarcze do mojego tourera na tyÅ‚ po VIN  i wyszÅ‚o że mam te:

http://japancars.ru/...&nplblk=B__1911

CZyli 305 prawde oni mówią?


Użytkownik Pure edytował ten post 13:58, 09.07.2017

  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#132 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • SkÄ…d:OstroÅ‚Ä™ka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:40, 24.07.2017

Dziś wyrzuciłem Zimmermany z przodu i założyłem tarcze oryginalne Honda OEM. Pierwszy raz zakładałem tarcze OEM i zdziwiło mnie pierwsze hamowanie. Na zamiennikach pierwsze hamowanie to dość głośne chrobotanie co jest wg mnie normalne i nic w tym dziwnego.Na oryginałach pierwsze hamowania to błoga cisza jedynie czuć że hamowanie jest słabe bo tarcze się docierają. Zobaczymy jak będzie dalej. Drugie zdziwienie to przy takich samych warunkach docierania Zimmermany były naprawdę gorące a tarcze honda OEM na "oko" temperatura była wyraźnie niższa.

 

Zimmermany - 400zł

Honda OEM - 800zł

 

Czy warto oszczędzać ? Moim zdaniem NIE !!!!

Zimmermanom mówimy NIE !!!!

 

Nie zapomnę zdać relacji po około 6 ty km ( czyli po przebiegu jakim zrobiłem na Zimmermanach i zaczynały się problemy z biciem )


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 22:45, 24.07.2017

  • 0

#133 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i pÅ‚askie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:51, 28.07.2017

Mam wszystko OEM potwierdzam brak bicia. Pytanie tylko czy znacie jakieś klocki o podwyższonej ciernosci?
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#134 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:04, 29.07.2017

flashmaniac
..a co w tym dziwnego ,że na zimmermannach pierwsze hamowanie to chrobotanie ..jak tam jest farba zabezpieczjąca tarcze :-)
Też mam OEM nowe tarcza założone ,bo w dobrej cenie kupiłem ...ale w starym acco miałem zimmermanny i śmigały długo bez problemu

Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:05, 30.07.2017

  • 0
                       

#135 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • SkÄ…d:OstroÅ‚Ä™ka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:19, 29.07.2017

flashmaniac
..a co w tym dziwnego ,że na zimmermannach pierwsze hamowanie to chrobotanie ..jak tam jest fabra zabezpieczjąca tarcze :-)
Też mam OEM nowe tarcza założone ,bo w dobrej cenie kupiłem ...ale w starym acco miałem zimmermanny i śmigały długo bez problemy



Farba chrobocze ? 😄
Miałem wiele zamienników bez farby zabezpieczającej i tez chrobotało.

Użytkownik flashmaniac edytował ten post 10:21, 29.07.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq