XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#121
Napisano 12:34, 25.06.2017
Nie miałem jeszcze możliwości przetestowania na torze, albo hardcorowego hamowania z 200 do 0, ale przy dohamowaniach awaryjnych że 180 robią dobre wrażenie.
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
#122
Napisano 12:50, 27.06.2017
Chłopaki pytanie jakie klocki i tarcze na tył?
Myślałem o klockach Ds2500 ale jakie tarcze u nas są i jakie były by najlepsze, tam chyba nic większego nie podejdzie?
W poszukiwaniu mocy...
#123
Napisano 20:29, 04.07.2017
Tarcze przód Zimmerman 320mm + klocki Textar i po przejechaniu 5 tys km tarcze nadają się na śmietnik - bicie przy hamowaniu.
Zakładał ktoś oryginalne tarcze Honda OEM ? Jeśli tak to czy warto ?
Znowu skusiłem się na Zimmermany i znowu porażka na całej linii.
Zimmerman to *cenzura* nie tarcze. Będę reklamował.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 20:32, 04.07.2017
#124
Napisano 20:33, 04.07.2017
Najgorsze jest to że nie pierwszy raz słyszę taką opinię na temat Zimmermanów, krzywią się.
#125
Napisano 20:37, 04.07.2017
Najgorsze jest to że nie pierwszy raz słyszę taką opinię na temat Zimmermanów, krzywią się.
No właśnie trzeba pisać o tym gdzie się da żeby ostrzec innych przed tym dziadostwem.
Przed wczoraj kolega do mnie pisał z forum ( też 8 gen ) że właśnie reklamował Zimmermany i reklamację uznali.
Zimmermann to jest g ó wno a nie tarcza. Najgorszy szrot i przestrzegam przed zakupem tarcz Zimmerman !!
Ja będę walczył żeby odzyskać kasę.
@Kondziu a Ty jakie tarcze masz założone ?
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 20:42, 04.07.2017
#126
Napisano 20:41, 04.07.2017
A masz pomiar bicia piast i bicia tarcz po założeniu? Bo bez tego to sobie możesz reklamować i nic z tego nie będzie.Tarcze przód Zimmerman 320mm + klocki Textar i po przejechaniu 5 tys km tarcze nadają się na śmietnik - bicie przy hamowaniu.
Zakładał ktoś oryginalne tarcze Honda OEM ? Jeśli tak to czy warto ?
Znowu skusiłem się na Zimmermany i znowu porażka na całej linii.
Zimmerman to *cenzura* nie tarcze. Będę reklamował.
Ja zimmermana po założeniu od razu hartowałem. Bez jakiegoś delikatnego traktowania. Bicie po założeniu 0.05mm
Bicie po ok 1500km 0.04mm
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#127
Napisano 20:45, 04.07.2017
A masz pomiar bicia piast i bicia tarcz po założeniu? Bo bez tego to sobie możesz reklamować i nic z tego nie będzie.
Ja zimmermana po założeniu od razu hartowałem. Bez jakiegoś delikatnego traktowania. Bicie po założeniu 0.05mm
Bicie po ok 1500km 0.04mm
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wiedziałem że może być problem z Zimmermann i mierzyłem bicie piast i tarcz które jest udokumentowane filmem.
Wszystkie pomiary były oczywiście w normie. Bicie piast był 0.01 a tarcz 0.02.
#128
Napisano 21:27, 04.07.2017
Ja kupiłem Blueprint. Bo nie mieli nic innego na miejscu i klocki TRW a potem jednak zmieniłem na Kashijamy.
Po 4tys km tarcze biją jak oszalałe jak się zagrzeją. Albo po pierwszym hamowaniu z prędkości powyżej 120/h
#129
Napisano 21:33, 04.07.2017
U mnie zaczynają bić gdzieś po 2-3 hamowaniach.
Czy toczenie tarcz na samochodzie ma sens ? Gdzieś tu czytałem że ktoś toczył i problem się skończył.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 21:47, 04.07.2017
#130
Napisano 05:03, 05.07.2017
Ja szukałem i nie znalazłem.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#131
Napisano 13:55, 09.07.2017
Słuchajcie na tej ruskiej stronie sprawdzałem jakie tarcze do mojego tourera na tył po VIN i wyszło że mam te:
http://japancars.ru/...&nplblk=B__1911
CZyli 305 prawde oni mówią?
Użytkownik Pure edytował ten post 13:58, 09.07.2017
W poszukiwaniu mocy...
#132
Napisano 22:40, 24.07.2017
Dziś wyrzuciłem Zimmermany z przodu i założyłem tarcze oryginalne Honda OEM. Pierwszy raz zakładałem tarcze OEM i zdziwiło mnie pierwsze hamowanie. Na zamiennikach pierwsze hamowanie to dość głośne chrobotanie co jest wg mnie normalne i nic w tym dziwnego.Na oryginałach pierwsze hamowania to błoga cisza jedynie czuć że hamowanie jest słabe bo tarcze się docierają. Zobaczymy jak będzie dalej. Drugie zdziwienie to przy takich samych warunkach docierania Zimmermany były naprawdę gorące a tarcze honda OEM na "oko" temperatura była wyraźnie niższa.
Zimmermany - 400zł
Honda OEM - 800zł
Czy warto oszczędzać ? Moim zdaniem NIE !!
Zimmermanom mówimy NIE !!
Nie zapomnę zdać relacji po około 6 ty km ( czyli po przebiegu jakim zrobiłem na Zimmermanach i zaczynały się problemy z biciem )
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 22:45, 24.07.2017
#133
Napisano 21:51, 28.07.2017
W poszukiwaniu mocy...
#134
Napisano 10:04, 29.07.2017
..a co w tym dziwnego ,że na zimmermannach pierwsze hamowanie to chrobotanie ..jak tam jest farba zabezpieczjąca tarcze
Też mam OEM nowe tarcza założone ,bo w dobrej cenie kupiłem ...ale w starym acco miałem zimmermanny i śmigały długo bez problemu
Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:05, 30.07.2017
#135
Napisano 10:19, 29.07.2017
flashmaniac
..a co w tym dziwnego ,że na zimmermannach pierwsze hamowanie to chrobotanie ..jak tam jest fabra zabezpieczjąca tarcze
Też mam OEM nowe tarcza założone ,bo w dobrej cenie kupiłem ...ale w starym acco miałem zimmermanny i śmigały długo bez problemy
Farba chrobocze ? 😄
Miałem wiele zamienników bez farby zabezpieczającej i tez chrobotało.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 10:21, 29.07.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze
|
VIII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych