Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

ictdi na mrozie


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 albundy

albundy
  • Forumowicz
  • 103 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:05, 05.11.2009

witam,mam pytanie do posiadaczy diesela,jak wam odpala na mrozie,to moja pierwsza zima z dieselem bedzie wiec jestem ciekaw co mnie czeka,ciekaw jestem czy dodajecie jakies dodatki do ropy na zime
Jest cały czas przy mnie, zawsze mogę na nią liczyć, nie jest zazdrosna,
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:09, 05.11.2009

bez problemu. nawet przy około -20 stopniach we włoszech odpalal lepiej niz stojace obok BMW, Mercedesy czy inne auta.

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:31, 05.11.2009

tak to prawda - bez mrugnięcia
jak duży mróz to można podgrzać ze dwa razy świeczki i cyk

#4 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:41, 05.11.2009

Potwierdzam, -20 i bez zadnego zajakniecia. odpala jak zwykle.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#5 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:02, 05.11.2009

ciekaw jestem czy dodajecie jakies dodatki do ropy na zime

ja zawsze dodaje dypresatory, niestety w niemczech diesel czesto zamienia sie w kasze, jak pod -20 temperatura dochodzi (co sie bardzo rzadko zdarza), w pl tez kilka razy mi sie kasza zdarzyla, zapalanie to nie tylko dobry motor, ale tez dobre paliwo ;-)

pozdr :mrgreen:
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#6 wrx77

wrx77
  • Forumowicz
  • 46 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:54, 05.11.2009

WRC ty masz problem czytania ze zrozumieniem tekstu .Pytanie jest jak odpala i-cdti a nie d4d

#7 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:31, 05.11.2009

wrx77, nie unoś się tak
http://en.wikipedia....mmon_rail_today
Post wrc, nie jest wcale nie na miejscu. Dobrze pisze z tym paliwem. Dla silników z Common Rail jakość paliwa to podstawa. Z tym w Polsce jest cieniutko nawet u tych wielkich.

Do zobaczenia na trasie.


#8 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:03, 05.11.2009

Kolega wrx77 ma jakies prywatne watki do mojej osoby, i reaguje dosc agresywnie :roll: , juz to w innym temacie zauwazylem, coz pozostaje mi to zignorowac :roll:
a jakosc diesla jest kluczowa przy zimowym rozruchu, do tego kolega pytal o dodatki, stad moja uwaga :-)

pozdr :mrgreen:
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#9 wrx77

wrx77
  • Forumowicz
  • 46 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 05.11.2009

Czlowiek sie wypowiada nie na temat ,robi tylko balagan to jest forum hondy a nie toyoty,nie dlugo to kazdy bedzie sie wypowiadal co posiada samochod i to juz straci sens forum Hondy.Nie unosze sie to juz drugi temat jaki sie doczepil 1 filtr PDF twierdzi ze jest I-CDTI w niemczech ale ten filtr Honda wprowdzila silniku :shock: DTEC,8 gen a ten dalej ze sa oleje do PDF w niemczech od 2004.Nie umie zrozumiec pytania i sie wypowiada a potem ludzie sa zdziwieni ze jeden pisal ze jest a drugi ze nie .Niech mi poda gdzie jest w i-cdti ten filtr w budowie i dokumentacji tego silnika to odpuszcze ale fakty a nie kolega powiedzial.

#10 skansen

skansen
  • Forumowicz
  • 204 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:21, 05.11.2009

Warto pamiętać (oprócz tankowania na dobrych stacjach) o dobrym stanie akumulatora, utrzymywać w miarę możliwości wysoki poziom paliwa w baku (min. 2/3-3/4 pojemności, można oczywiście w trasie zejść poniżej tego poziomu ale potem dobrze jest dotankować), nie gasić silnika na krótkich postojach, niektórzy zalecają również uruchamiać silnik na chwilę przed odjazdem w celu rozgrzania.




IPB Skin By Virteq