XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
brak mocy- brak turbo!!
#1
Napisano 18:00, 03.11.2009
kilka dni temu jadąc swoją hondą podciągnąłem ją na około 4tyś obrotów i samochód nagle stracił moc:( co się okazało odłączyła się turbina i tylko na 2tyś obrotów na każdym biegu mogłem sobie pozwolić...no i zapaliła sie kontrolka "check-engine".
Po podłączeniu pod kompa wyskoczył błąd informujący o nieodpowiednim ciśnieniu, tak jakby gdzieś pojawiła się nieszczelność... Mechanik sprawdził i żadnej nieszczelności nie zauważył...tylko stwierdził że czujnik ciśnienia jest zabrudzony na maxa! Po jego przeczyszczeniu nic się nie zmieniło....dalej na wysokich obrotach turbina pada! Ale po ponownym uruchomieniu samochodu turbina działa bo do 3tyś z hakiem jeszcze jest odczuwalna....wydaje mi się że z turbina jest wsio OK tylko cos powoduje że ona się wyłącza...tylko co?
Z góry dziękuję za wszystkie porady!!
pozdrawiam
#2
Napisano 08:32, 04.11.2009
andref
#3
Napisano 20:25, 04.11.2009
#4
Napisano 20:46, 04.11.2009
http://www.allegro.p...osprezarka.html
Nawet teraz oferuje do Accorda CTDI cena 1200 PLN jak zwracasz starą obudowę (cena w ASO to około 7500 PLN z VATem). Trzeba jeszcze zakupić i wymienić wszystkie uszczelki dochodzące do turbiny.
No ale ciekawe czy u ciebie to na pewno sprężarka?
andref
#5
Napisano 20:58, 04.11.2009
Dzięki za namiary na turbinę
pzdr
#6
Napisano 08:25, 05.11.2009
Wszystko trzeba sprawdzić.
andref
#7
Napisano 14:04, 05.11.2009
#8
Napisano 11:15, 06.11.2009
Spusc wode z filtra paliwa, jak nie pomoze to go wymien jesli ostatnia wymiana byla ok. rok temu. Poza tym przymrozki sie juz zdarzaja a paliwo w polsce jest kiepskie. Niestety ale ten silnik jest bardzo wrazliwy na jakosc paliwa. Poprzedniej zimy jechalem do Francji z zapalona kontrolka swiec zarowych (od silnika tez mi sie zapalala). Wymienilem filtr paliwa, jak na razie jest dobrze.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#9
Napisano 13:03, 06.11.2009