witam ,
od 2 tygodni jestem szczesliwym posiadaczem Accorda i-CTDI. autko sprowadziłem ze Szwajcarii, ma przebieg 238 tys. i jak na razie wszystko gra. obecnie chcialem wymienic olej i filtry ale nie wiem jaki olej wczesniej byl lany (w sroddku nie ma zadnej kartki)
mechanik zalecil mi polsyntetyk, zas w sklepie na aleji Wojska Polskiego powiedzieli ze jesli ma DFP (filtr czastek stalych) to lepiej nie zmieniac bo uszkodzi to filtr (koszt ok 1500). stad moje pytanie czy ten silnik ma DFP wydaje mi sie ze w Polsce nie, ale w szwajcarii moze juz sprzedawali z DFP i jeszcze jedno jaki olej polecalibyscie mi do zalania
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 12:24, 03.11.2009
koval
#2
#3
Napisano 12:40, 03.11.2009
ale moze ktos wie czy ten silnik ma DFP
czytalem ze 2.2 DTEC jest juz z DFP a co z 2,2 i-CTDI?
koval
#4
Napisano 12:41, 03.11.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#5
Napisano 13:41, 03.11.2009
#6
Napisano 17:43, 03.11.2009
akurat zamowilem rocznik 2007 w de i na szczescie nie ma DPF , ale sporo aut go juz niestety ma, i sprawia on czesto problemyi-ctdi, tak jak napisales, w polsce nie mial DPF, w niemczech czesto gesto, a w szwajcarii, nie mam pojecia.
sam filtr w de kosztuje 800 euro , wymiana pewnie kolejne 200przy takim przebiegu co za różnica czy z DPF czy bez
moze DPF miec, i wtedy specjalny olej do motorow z DPF lepiej zalewac, zadzwon do aso i po vin Ci powiedza czy ma DPF czy niestad moje pytanie czy ten silnik ma DFP wydaje mi sie ze w Polsce nie, ale w szwajcarii moze juz sprzedawali z DFP i jeszcze jedno jaki olej polecalibyscie mi do zalania
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#7
Napisano 19:53, 03.11.2009
Moze ktos widzial katalizator i mysli ze to filtr to juz moja sugestia.
Film mam na kamerze przed i po naprawie duzej roznicy nie ma jedna prowadnica byla do wymiany,bo napinacz trzyma dobrze,szum nadal jest ale juz mniej slyszalny.teraz juz tylko wgrac na youtube ,ale jak to zrobic -pomocy.
#8
Napisano 20:00, 03.11.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#9
Napisano 20:29, 03.11.2009
w de sa na bank z pdf dostepne od 2007I cdti jest bez filtra PDF nie bylo jego w tej konstrukcji silnika
taki filtr potrafi sie calkowicie zatkac, i nie wzrasta wtedy zadna emisja, tylko auto wywala check, przechodzi w stan serwisowy i jest lipa ...sam filter wytrzymuje okolo 100tys.km a potem juz emisja jest podwyszona .
Moze ktos widzial katalizator i mysli ze to filtr to juz moja sugestia
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#10
Napisano 21:33, 03.11.2009
#11
Napisano 21:36, 03.11.2009
ciekawe rzeczy piszesz , zarzucasz komus niekompetencje ale sam chyba do konca nie wiesz o czym mowisz, wycofuje sie z dyskusji, szkoda czasu ...A jak wchodzi w stan serwisowy to emisja jest w ok.Chyba czlowieku nie masz pojeciu o spalniu w silniku( stosunek dawki paliwo-powietrze) troche podstawy spalania trzeba mniec ,podlacz samochod pod analizator jak jest w trybie serwis i pojedz na przeglad w DE,i zobaczysz co ci wyjdzie emisja poza norma,tu nie chodzi o dym z rury, tylko emisja gazow.
a wracajac do tematu tutaj lista srodkow smarnych do aut z filtrem czastek stalych:
C1 - Oleje do silników Diesla (od 10/2004) w samochodach osobowych z
filtrem cząstek stałych. Zawartość popiołów siarczanowych maksymalnie
0,5%.
C2 - Oleje do silników Diesla (od 10/2004) w samochodach osobowych z
filtrem cząstek stałych. Zawartość popiołów siarczanowych maksymalnie 0,8%
(HTHS > 2,9 mPas).
C3 - Nowa klasyfikacja (od 10/2004). Oleje do silników Diesla w
samochodach osobowych z filtrem cząstek stałych. Zawartość popiołów
siarczanowych maks.0,8% (HTHS > 3,5 mPas).
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#12
Napisano 21:52, 03.11.2009
#13
Napisano 09:38, 09.11.2009
widze ze rozkrecilem dyskusje na ten temat
Skontaktowalem sie z kilkoma ASO.
Wszyscy potwierdzili mi ze moje autko nie ma DPF.
tak wiec dziekuje za pomoc i gdyby ktos szukal
info to faktycznie najlepiej skontaktowac sie z ASO
pozdrawim wszystkich,
koval