XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
metaliczne stuki w silniku
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:14, 27.10.2009
#2
Napisano 20:51, 28.10.2009
[ Dodano: 2009-10-28, 20:56 ]
Przeczytaj jeszcze ten temat http://www.accordklu...p?p=70834#70834
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:32, 28.10.2009
#4
Napisano 23:58, 29.10.2009
Ja u siebie to mam, to typowe dla tego modelu i po przebiegu ponad 100 000 sie moze pojawiac. U mnie wystepuje to podczas podjazdu pod strome wzniesienie, kiedy silnik jest obciazony i powoli wzrastaja obroty. Jak depne na gaz albo jade ze stala predkoscia obrotowa silnika, to tego praktycznie nie slychac. Wymieniac sie tych elementow nie oplaca, bo to koszt rzedu 1000 zl z wymiana, a defekt jest jedynie kosmetyczny (akustyczny?). Jezeli nie wplywa to negatywnie na prace silnika, to nie ma potrzeby tego ruszac.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:05, 30.10.2009
[ Dodano: 2009-10-30, 16:39 ]
rozmawiałem dzisiaj z moim mechanikiem o tych kasownikach luzu VTEC i stwierdził że w tej generacji hond one nie występują, może być to prawdą?
#6
Napisano 23:19, 30.10.2009
Przejrzyj ten watek: http://www.accordklu...mblies&start=45
#7
Napisano 12:51, 31.10.2009
rozmawiałem dzisiaj z moim mechanikiem o tych kasownikach luzu VTEC i stwierdził że w tej generacji hond one nie występują, może być to prawdą?
Poszukałbym jednak innego mechanika.
Co do stuków, czy jest jakikolwiek inny objaw? Czy tylko stuka czasem? Jeśli przy obciązeniu to może być spalanie stukowe, ale mówisz że potem po rozgrzaniu cisza. Więć może zawory, albo kasownik luzów vtec. Albo wałek sobie gdzieś puka, albo cokolwiek innego
Jak nie ma innych objawów i nie jest to spalanie stukowe to sobie włącz radio głośniej i przestańsię wsłuchiwać w silnik, bo cię paranoja dopanie. Wiem co mówie bo też miałem takiego pier..ca Już się wyleczyłem, a nawet gaz założyłem
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:59, 31.10.2009
#9
Napisano 13:35, 31.10.2009
powodów stukania może być wiele dlatego trzeba sukcesywnie sprawdzać i eliminować przypadki po kolei
No właśnie, a powiedział ile kosztuje takie szukanie? To możesz i 3 tys wydać i dalej ci stukać. Jak tam sobie chcesz:)
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:44, 31.10.2009
#11
Napisano 15:03, 31.10.2009
Ja obecnie sie zmagam z piep**onym skrzypiacym pedalem sprzegla, te samochody uwielbiaja wydawac irytujace dzwieki
#12
Napisano 15:42, 31.10.2009
Ale jezeli ten mechanik twierdzi autorytatywnie, ze "w tym modelu Hondy nie ma kasownikow luzu VTEC'a", to mysle, ze nie ma co w ogole sie do niego wybierac. Znajdz mechanika co sie zna na Hondach. Ja bym zrobil tak - sprawdzil zawory + te rzeczy, ktore mozna sprawdzic bez wiekszych nakladow finansowych i jezeli przejdzie to ok, jezeli nie to dac sobie spokoj z tym i jak to powiedzial Seth - podglosnic radio
Ja obecnie sie zmagam z piep**onym skrzypiacym pedalem sprzegla, te samochody uwielbiaja wydawac irytujace dzwieki
Jezeli to jest podczas wciskania pedalu odglos to przy wysprzegliku linka trzeba przesmarowac. Patrzac pod maska na wprost silnika to z przodu silnika po lewej stronie. Najlepiej glowa pod maske i niech ktos z znajomych Ci wciska wtedy szybko znajdziesz
#13
Napisano 18:01, 31.10.2009
P.S. A ten mechanik od LMA to z Łodzi? O kogo chodzi - możesz napisać?
#14
Napisano 20:50, 31.10.2009
Przy wysprzęgliku nie ma żadnej linki przecież. Wysprzeglik jest połączony z pompą sprzęgła przewodami hydraulicznymi. Skrzypi przeważnie guma w którą wchodzi siłownik od pedału sprzegła. Mnie i nie tylko mnie nie udało się tego zlikwidować, opór materii jest straszliwy w tym temacie. Na szczęście to dzieje się tylko gdy jest na dworze ciepło lub gorąco. Teraz jesień i idzie zima- mam spokój i ciszę ze sprzęgłem
P.S. A ten mechanik od LMA to z Łodzi? O kogo chodzi - możesz napisać?
Nom z rozpedu napisalem:P chodzilo o tą wlasnie gume Sorry za wprowadzenie w blad:) Akurat o linkach stalowych do wyciagu rozmawialem na gadu z kumplem i tak mi sie napisalo niechcacy
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:28, 08.11.2009
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych