Skocz do zawartości


RODO w HAKP

podłączenie wskaźników ciśnienia oleju, skład mieszanki ...


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:33, 26.10.2009

Witam
mam zamiar podłączyćd o siebie takie trzy wskaźniki :

http://sklepy.allegr...e_sm_swiss.html

http://sklepy.allegr...e_sm_swiss.html

http://sklepy.allegr...e_sm_swiss.html


czy dam rade sam je podłączyć czy potrzebna jest tu ręka fachowca? może ktos juz cos takiego podłanczał? pozdrawiam

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:53, 26.10.2009

Bułka z masłem. Najtrudniej ciśnienie oleju (gdzieś trzeba wiercić dziurę). Czujnik AFR (tak jakby, bo koło prawdziwego AFR to nawet nie stał), to w miarę proste. Podpięcie pod sondę lambda. Woltomierz tutaj bez komentarza.

Ładne zabaweczki, ale drogie.

Do zobaczenia na trasie.


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:00, 27.10.2009

tp://sklepy.allegro.pl/...e_sm_swiss.html

afr?! zwykly woltomierz

..oscyloskop podlacz i naprawde analizuj sklad w czasie jazdy ;p

#4 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:07, 27.10.2009

Co do oleju to nie trzeba wiercic trylko kupuje sie taki trójnik.
A ta firme odpuść sobie. Cena porownywalna do jakości :-/
Chyba ze chcesz miec zabawki na pokladzie, dzialac to moze i dziala ale z tego co słyszalem ze nie za długo.
Jeśli chcesz mieć coś przydatnego na pokładzie to zainwestuj w zamiast w 3 to w jeden markowy.
Ja bym wybrał temp. oleju bo cisnienie to masz na desce jesli go nie ma to bije czerwona lampka po oczach :-P
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#5 wirus

wirus
  • Forumowicz
  • 55 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:48, 27.10.2009

witam
tak z ciekawości, po co AFR w wolnossącym motorze ?, chyba tylko jako gadżet...

pozd.

#6 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:00, 28.10.2009

tak z ciekawości, po co AFR w wolnossącym motorze ?


Idac Twoim tokiem rozumowania...
to po co sonda lambda w wolnossacym?? :idea:
Temperatura spalin juz wydaje sie naprawde zbedna, ale jeżeli ktoś bawi sie z mapami to AFR jak najbardziej jest przydatne.
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#7 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:46, 29.10.2009

I ja rozmyślam od dość długiego czasu aby coś takiego zamontować w swoim dieselku, jeśli ktoś montował lub wie jak to zrobić, to prosiłbym o napisanie jakiegoś tematu w 'zrób to sam', z góry dzięki :-> :on

#8 wirus

wirus
  • Forumowicz
  • 55 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:43, 29.10.2009

tak z ciekawości, po co AFR w wolnossącym motorze ?


Idac Twoim tokiem rozumowania...
to po co sonda lambda w wolnossacym?? :idea:
Temperatura spalin juz wydaje sie naprawde zbedna, ale jeżeli ktoś bawi sie z mapami to AFR jak najbardziej jest przydatne.


hmm..., trochę mylisz pojęcia co do czego służy, ale niech tak pozostanie...

pzod.

#9 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:26, 29.10.2009

tak z ciekawości, po co AFR w wolnossącym motorze ?


Idac Twoim tokiem rozumowania...
to po co sonda lambda w wolnossacym?? :idea:
Temperatura spalin juz wydaje sie naprawde zbedna, ale jeżeli ktoś bawi sie z mapami to AFR jak najbardziej jest przydatne.


hmm..., trochę mylisz pojęcia co do czego służy, ale niech tak pozostanie...

pzod.

Być może nie zrozumiałem do konca Twojej mysli... :-|
Ale pojeć nie myle wydaje mi sie, wskaznik AFR pokazuje to co nam bada sonda lambda i wysyła do kompa aby ten wzbogacił lub zubożył mieszanke paliwowo-powietrzną dla bardziej efektywnego wykorzystania paliwa jak i silnika oraz ekonomii.
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#10 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 08.11.2009

Zrobisz jak uważasz, ale nie kupuj tego badziewia, jak masz sie sugerowac tymi wskażnikami to lepiej ich nie montuj, jak chcesz dobre i tanie to kup firmy Autometer, dobre i za rozsadne pieniądze. Niedawno w gazecie GT był test zegarów i był tam właśnie to to cudo i zgadnij jak wypadł?? Jak już to cisnienie+temp oleju +AFR. Chociaż AFR to wizualne odczyty sondy, na ki diabeł w wolno ssaku? Tylko nie pisz a to założe woltomierz.

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)





IPB Skin By Virteq