XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Stuki w kabinie
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:20, 24.06.2010
Wyboje przyspieszanie i hamowanie = stuki od strony pasażera.
W moim przypadku rozwiązanie było infantylne.
Okazało się, że luźno zwisająca klamra pasów bezpieczeństwa pasażera obijała się o plastiki.
Wystarczyło ją poprawić - odwrócić metal ku środku kabiny i ustalo
Natomiast inna sprawa nie daje mi spokoju.
Wnętrze fotelu pasażera "popiskuje" na nierównościach. Na postaja można to sprawdzić poruszając zagłówkiem.
Chyba to przez ten system aktywnego zagłówka - jakieś tarcie w mechaniźmie bez opcji smarowania jego części.
Pozdrawiam,
#17
Napisano 15:35, 24.06.2010
U mnie to niestety nie dziala, chyba ze wyczucia mi brak...Metoda detekcji tej usterki jak pisałem wcześniej. Otworzyć drzwi na około 30 cm. Chwycić za klamkę i ramę okna i poruszać góra dół dosyć mocno ale z wyczuciem. U mnie były wtedy słyszalne owe stuki które pojawiały się również podczas hamowania, przyspieszania i na dziurach.
Jestem na jutro umowiony w ASO. Bede jezdzil z nadstawiajacym lewego ucha mechanikiem na tylnej kanapie
#18
Napisano 18:03, 19.07.2012
#19
Napisano 12:34, 20.07.2012
Panowie w pół godzinki się uwinęli przesmarowując jakieś 3 podkładki lub uszczelki w drzwiach i do chwili obecnej sytuacja się nie powtórzyła.
#20
Napisano 20:07, 17.03.2014
Witam
Otóż chciałbym się podłaczyć pod temat i z moich obserwacji stuki z prawej strony pochodzą głównie z luźnej klami zewnętrznej, która porusza się do przodu i do tyłu. U mnie stukają obydwie klamki. Niestety jest to przypadłość w obecnych Hondach. Problem ten również występuje w Civic-u UFO i najnowszym. Po około 50-60kk klamka się wyrabia rusza sie na boki. Teraz pytanko czy wykręcał już ktoś klamkę ?. Tapicerka drzwi to nie problem, ale później nie wiem co dalej, tym bardziej, że nie wiele miejsca jest na klucze, chyba tylko grzechotka z nasadką pozostaje
Jak ktoś już to przerabiał to proszę o info.
Dzieki i pozdrawiam
www.gregphotography.co.uk