XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
obnizenie type s
#1
Napisano 16:42, 10.10.2009
#2
Napisano 17:22, 10.10.2009
Poczytaj, ostatnio tu była o tym mowa:
http://www.accordklu...opic.php?t=5571
#3
Napisano 17:37, 10.10.2009
#4
Napisano 18:14, 10.10.2009
Pamietaj tylko, że po założeniu sprężyn eibacha oprócz obniżenia będzie twardziej, dużo twardziej. To seryjne hondowskie zawieszenie, które ja mam nie jest aż tak twarde.
#5
Napisano 18:58, 10.10.2009
#6
Napisano 19:08, 10.10.2009
#7
Napisano 19:31, 10.10.2009
a tak z ciekawosci to o ile ten seryjnie obnizony type s jest nizszy od zwyklego zawieszenia?
30mm
#8
Napisano 08:02, 11.10.2009
#9
Napisano 21:11, 12.10.2009
#10
Napisano 21:13, 12.10.2009
Zestaw/opcja "zawieszenie sportowe" dostepne bylo/jest dla kazdej wersji, czy to silnikowej czy wyposazenia. TypeS nie ma tu nic do rzeczy i nie jest zadnym wyroznikiem.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#11
Napisano 16:08, 13.10.2009
#12
Napisano 17:07, 13.10.2009
szkoda ze poprzedni wlasciciel w moim przypadku nie pomyslał o obnizeniu i mnie teraz na koszty naciagaA dlaczego miala by byc roznica? Executive i TypeS to tylko opcja wyposazenia przeciez.
Zestaw/opcja "zawieszenie sportowe" dostepne bylo/jest dla kazdej wersji, czy to silnikowej czy wyposazenia. TypeS nie ma tu nic do rzeczy i nie jest zadnym wyroznikiem.
>>Semper-Fidelis<<
#13
Napisano 17:16, 13.10.2009
Type S to jest tylko wersja wyposazenia/pakiet stylistyczny. Standardowo dostepny przy silniku 2.4. Przy innych silnikach nazywa sie to Sport i nie ma dokladek. Koniec roznic.
Takie dokladki mozna zamowic sobie dodatkowo, do kazdej wersji silnikowej.
Obnizone zawieszenie z kolei, nie ma nic wspolnego z wersja wyposazenia czy silnika i jest dostepne dla kazdej z nich. Nie jest to wiec "seryjnie obnizone zawieszenie do Type S", tylko zestaw "zawieszenie sportowe" znajdujace sie na liscie akcesoriow do Accorda VII generacji. Dla kazdej wersji silkowej ma inne numery katalogowe.
Na to zawieszenie skladaja sie 4 zmontowane kolumny tj. krotsze sprezyny i amorki o skroconym skoku.
A wszystko to wiem, bo zakladalem ten zawias, a nie mam "Type S" czy 2.4, tylko i-ctdi Sport.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#14
Napisano 13:18, 14.10.2009
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click