Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

obnizenie type s


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
38 odpowiedzi w tym temacie

#1 piter

piter
  • Forumowicz
  • 32 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 10.10.2009

witam, niedawno stalem sie posiadaczem accorda type s 2003r, jesli sie nie myle to ta wersja powinna miec nizsze zawieszenie od zwyklej wersji a u mnie jest sporo miejsca pomiedzy kolem a nadkolem,[kola 16 cali, opony 205/55) czy to jest normalne? i jak mozna by to obnizyc, czy zalozenie sprezyn obnizajacych cos pomoze? i czy musza to byc sprezyny do type s czy do normalnej wersji? postaram sie w najblizszym czasie wstawic pare fotek mojej hondy :-)

#2 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:22, 10.10.2009

Wersja Type S miała seryjnie obniżone i utwardzone zawieszenie lub zwykłe (tak jak pozostałe wersje silnikowe Accorda). Możesz założyć do seryjnych amortyzatorów jakiś springi, albo dedykowany cały zestaw (w ASO Hondy kosztuje coś koło 2700zł.).
Poczytaj, ostatnio tu była o tym mowa:

http://www.accordklu...opic.php?t=5571

#3 piter

piter
  • Forumowicz
  • 32 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:37, 10.10.2009

czyli u mnie jest zwykle nie obnizone, mam na oku uzywane sprezyny eibach pro kit ktore obnizaja okolo 30mm, lecz czy po wymianie nie bedzie problemu z ksenonami, bo slyszalem ze sa jakies samopoziomujace czy cos

#4 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 10.10.2009

No właśnie o tym była mowa w tym wątku. Jeśli zmieniasz tylko sprężyny to nie powinno być problemu. Amortyzatory zostają, mają to mocowanie do czujnika samopoziomowania i wszystko jest OK.
Pamietaj tylko, że po założeniu sprężyn eibacha oprócz obniżenia będzie twardziej, dużo twardziej. To seryjne hondowskie zawieszenie, które ja mam nie jest aż tak twarde.

#5 piter

piter
  • Forumowicz
  • 32 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:58, 10.10.2009

a tak z ciekawosci to o ile ten seryjnie obnizony type s jest nizszy od zwyklego zawieszenia?

#6 Aro

Aro
  • Forumowicz
  • 704 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:08, 10.10.2009

http://www.accordklu...r=asc&start=210
Ja mam oem zawias obnizajacy...amory+springi.

#7 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 10.10.2009

a tak z ciekawosci to o ile ten seryjnie obnizony type s jest nizszy od zwyklego zawieszenia?


30mm

#8 piter

piter
  • Forumowicz
  • 32 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:02, 11.10.2009

wiem ze to by bylo najlepsze rozwiazanie; amory+springi ale narazie nie chce az tyle inwestowac, sproboje samych sprezyn -30mm czyli powinno wygladac jak seryjnie obnizony type s

#9 Arturro

Arturro
  • Forumowicz
  • 35 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:11, 12.10.2009

to ja doleje oliwy do ognia.....byłem dzis w serwisie i co sie okazuje???? sprezyny zawieszenia w accordzie executive i type s sa takie same niem mniej nie wiecej numer czesci jest ten sam...tak wiec nie ma mowy o roznicy w sprezynach miedzy tymi autami ...

#10 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:13, 12.10.2009

A dlaczego miala by byc roznica? Executive i TypeS to tylko opcja wyposazenia przeciez.
Zestaw/opcja "zawieszenie sportowe" dostepne bylo/jest dla kazdej wersji, czy to silnikowej czy wyposazenia. TypeS nie ma tu nic do rzeczy i nie jest zadnym wyroznikiem.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#11 piter

piter
  • Forumowicz
  • 32 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:08, 13.10.2009

moze ktos sie orientuje gdzie mozna dostac takie sprezyny do seryjnie obnizonego type s"a

#12 Nuku

Nuku
  • Forumowicz
  • 67 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:07, 13.10.2009

A dlaczego miala by byc roznica? Executive i TypeS to tylko opcja wyposazenia przeciez.
Zestaw/opcja "zawieszenie sportowe" dostepne bylo/jest dla kazdej wersji, czy to silnikowej czy wyposazenia. TypeS nie ma tu nic do rzeczy i nie jest zadnym wyroznikiem.

szkoda ze poprzedni wlasciciel w moim przypadku nie pomyslał o obnizeniu i mnie teraz na koszty naciaga :eee

#13 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:16, 13.10.2009

To jeszcze raz powtorze. Nie ma czegos takiego jak seryjnie obnizony Type S.
Type S to jest tylko wersja wyposazenia/pakiet stylistyczny. Standardowo dostepny przy silniku 2.4. Przy innych silnikach nazywa sie to Sport i nie ma dokladek. Koniec roznic.
Takie dokladki mozna zamowic sobie dodatkowo, do kazdej wersji silnikowej.

Obnizone zawieszenie z kolei, nie ma nic wspolnego z wersja wyposazenia czy silnika i jest dostepne dla kazdej z nich. Nie jest to wiec "seryjnie obnizone zawieszenie do Type S", tylko zestaw "zawieszenie sportowe" znajdujace sie na liscie akcesoriow do Accorda VII generacji. Dla kazdej wersji silkowej ma inne numery katalogowe.

Na to zawieszenie skladaja sie 4 zmontowane kolumny tj. krotsze sprezyny i amorki o skroconym skoku.

A wszystko to wiem, bo zakladalem ten zawias, a nie mam "Type S" czy 2.4, tylko i-ctdi Sport.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#14 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:18, 14.10.2009

a sprawdziles jakiej firmy jest ten zawias?

#15 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:21, 14.10.2009

Tak, pisalem o tym w watku na temat tego zawieszenia
http://www.accordklu...p?p=65457#65457

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009





IPB Skin By Virteq