Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana koła pasowego

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 vicek91

vicek91
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Rotterdam
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 17:41, 24.09.2014

Witam jestem zmuszony wymienić koło pasowe czy jest to skomplikowane w tym modelu?


  • 0

#2 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:44, 27.09.2014

Jak masz pneumat to zajecie na 20 minut jak nie masz to szczerze lepiej podjechac do mechanika i zaplacic te 50 pln niz bujac sie ze zblokowaniem walu na tyle zeby zerwac srube trzymajaca kolo pasowe. No i kanal bezwzglednie jesli nie masz pneumata.
  • 0

#3 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 753 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 07:07, 30.09.2014

u mnie nawet pneumat nie dał rady, a jedynie odpowiednia przedłużka na klucz i to nie byle jaki, bo zwykłe CHRL łamią się i gną jak zapałki :)


  • 0

#4 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:13, 30.09.2014

*cenzura*owy pneumat :) dlatego nie dal rady. Mial za slaby moment dlatego nie dal rady a kluczem na przedluzce owszem ale trzeba zblokowac np kolo zamachowe bynajmniej nie chodzi o to z czego zrobiony a o rozmiar nasadki - najlepsza taka 1" wtedy sie na bank nie ukreci.


  • 0

#5 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 753 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 07:28, 01.10.2014

*cenzura*owy pneumat :) dlatego nie dal rady. Mial za slaby moment dlatego nie dal rady...

Pneumata pożyczałem od znajomego z wulkanizacji - dał najmocniejszy jaki miał. Być może sprężarka była słaba - nie istotne udało się inaczej.

Śruba oryginalnie ma klej na gwincie dawany. Ja dorobiłem sobie klucz kontrujący - poszukałem na złomie nakrętki (chyba 50 mm) i przyspawałem do solidnego płaskownika. Całość mnie kosztowała 5 złociszy :) Bałem się kontrować koło zamachowe żeby nie urąbać obudowy aluminiowej skrzyni, z resztą nie bardzo widziałem tam możliwość zablokowania.


  • 0

#6 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:44, 01.10.2014

mozna i w ten sposob - dorabiajac klucz i tak wlasnie blokuje sie to prawidlowo. U mnie zawsze brakowalo czasu na takie zabawy w dorabianie sprzetu. Fakt blokowanie o obudowe z alu jest ryzykowne dlatego jak kupowalem pneumat to przelecialem przez rozne fora odnosnie danego sprzetu - kucz udarowy kosztowal mnie prawie 950 pln ale za to wariat kreci wszystko :)


  • 0

#7 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 753 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 09:57, 01.10.2014

Witam jestem zmuszony wymienić koło pasowe...

a co Ci się stało w ogóle, bo ja też musiałem wymienić, pisałem o tym tutaj http://www.accordklu...ia/#entry556161


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq