Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Podłokietnik - rozbiórka

VII

Najlepsza odpowiedź Wlodar , 21:48, 20.09.2014

musisz szukać ...było gdzieś na pewno.Na początek to sobie go możesz odkręć razem z tymi "sankami " .. jak go podniesiesz to trzyma się tylko na dwóch  śrubach(będzie może łatwiej manewrować)   .Samą górę też można zdjąć ...jeśli dobrze pamiętam to trzeba tam wsunąć cienki dość długi śrubokręt i podnieść zapadkę na czuja ...wtedy wysunie się sama góra .

tu coś znalazłem: http://www.horro.inf...mrest_Contd.jpg

http://www.tsxclub.c...eplacement.html

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rav

Rav
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Warszawacziusets
  • Silnik:1,6
  • Wersja:Fiesta S
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 20.09.2014

Witam

Połamane mam łopatki od podnoszenia podłokietnika,

Mam teraz podłokietnik z wersji z pełną skórą i chciałbym zamienić tylko ten wierzchni element podłokietnika który można przesuwać przód - tył.

Może ktoś już to rozbierał, widział jak zdejmują to do obszywania?

 

Poniżej zdjęcie poglądowe elementu (chciałbym zamienić tylko górny element - bez całego suwanego schowka)

 

1aabe897725a.jpg


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:48, 20.09.2014   Najlepsza odpowiedź

musisz szukać ...było gdzieś na pewno.Na początek to sobie go możesz odkręć razem z tymi "sankami " .. jak go podniesiesz to trzyma się tylko na dwóch  śrubach(będzie może łatwiej manewrować)   .Samą górę też można zdjąć ...jeśli dobrze pamiętam to trzeba tam wsunąć cienki dość długi śrubokręt i podnieść zapadkę na czuja ...wtedy wysunie się sama góra .

tu coś znalazłem: http://www.horro.inf...mrest_Contd.jpg

http://www.tsxclub.c...eplacement.html


Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:33, 20.09.2014

  • 0
                       

#3 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:34, 20.09.2014

Hej :-)
Dokładnie tak jak Włodar pisze... odkręcasz górną część (2 śruby), później czymś cienkim i długim zwalniasz zapadkę i już...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z mojego fona przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 Rav

Rav
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Warszawacziusets
  • Silnik:1,6
  • Wersja:Fiesta S
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:47, 21.09.2014

Wielkie dzięki !

 

Wiedziałem że musi być to coś prostego. 

 

Panowie Wlodar i Statom - duże piwko jak tylko będę miał okazje was poznać osobiście. 


  • 0

#5 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 23:22, 28.09.2017

Ponieważ ciągle są pytania w tym temacie to wrzucam manual z ESM'a (mam nadzieję, że rozjaśni to nieco problem)
XVqWQzQ.jpg
BqQAU4n.jpg
IzCtaHk.jpg
OFXethx.jpg
hdPNWAx.jpg

Pozdrawiam
Tomek
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq