Skocz do zawartości


RODO w HAKP

smród z nawiemu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:38, 08.10.2009

Witam forumowiczów :-)
Panowie mam problem , mianowicie od pewnego czasu jak włączam nawiew w aucie to zamiast delektować się świerzym zapachem zaczyna się zastanawiać co tak śmierdzi ... Chciałbym abyście podpowiedzieli mi jak mam usunąć ten zapach ? Podejrzewam że ten nieprzyjemny zapach wydobywa się z jakiegoś filtra ale szukając dziury w całym wyczytałem że honda accord Vgen. nie posiada ani filtra pyłkowego ani filtra kabinowego więc nie mam pojęcia jak to ugryść :-/
Wiem że mam dość nietypową honde mianowicie jest to wersja USA manualnam sedan 2.2 150km 95r.
Byłbym naprawde wdzięczny jakby ktoś mi podał linka z filtrem( oczywiście jeżeli takowego mam ) do mojego auta którego ewentualnie powinienem wymienić. Nie znam się na konstrukcji aut także wybaczcie moje ewentualne banalne pytania.
  • 0

#2 Driv3r

Driv3r
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:15, 08.10.2009

zool masz klime?
  • 0
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel...

#3 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:3.2
  • Wersja:TL
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:UA6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:51, 08.10.2009

Śmierdzi spalinami, olejem, jajami, czym?

Może jakiegoś kota przejechałeś i Ci gnije już tam pomału gdzieś za zderzakiem ;-)
  • 0

Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17


#4 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Police
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:15, 08.10.2009

Witam forumowiczów :-)