XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
dziwny objaw
#1
Napisano 13:18, 07.10.2009
dziś zauważyłem dziwną usterkę. Mianowice przy pełnym bucie samochód chce się przełączyć na benzynę , jednak odcinając również jej dopływ. To powoduje ,że nie dochodzi ani gaz ani benzyna i zamulenia samochód, dopiero odpuszczenie pedału gazu i ponowne naciśniecie sprawia że samochód normalnie pracuje ale już w trybie PB.
Domyślam się, że może coś być z ciśnieniem, ale czemu komp nie przełącza płynie na benzynę w momencie nie wyrabianie się reduktora.
Moja instalka
Stag 300
Scorpion GT
Magic jet.
W poniedziałek jestem umówiony w warsztacie , ale może ktos mial podobne objawy?
#2
Napisano 08:09, 08.10.2009
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#3
Napisano 08:38, 08.10.2009
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#4
Napisano 08:44, 08.10.2009
#5
Napisano 13:24, 08.10.2009
Ale nie ma co gdybać. W poniedziałek napisze co i jak.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-10-20, 15:14 ]
witam
jestem po wizycie u Marka, teraz wiem jedno Scorpion Gt mozna od razu wpisać jako reduktor nie polecany. Spadki ciśnienia na poziomie 0.8 Bar. To są wartości nie dopuszczalne!!.
Na forum lpg jest grupa osób zadowolona z reduktorów Damexu , ja już się do nich nie zaliczam.
Pomyśleć że narzekałem na KME silver a miał spadki max 0.2 .
Pewnie zdarzają się Gt co wyrabiają np. u Glinusia , ale nie po to płace 300 żeby mieć farta i a nuż będzie działał.
Nie ma jak polska myśl techniczna myśle, że taki zavoli n kładzie GT na łopatki.
Tyle w temacie ,teraz czeka mnie bujanie z gwarancją-ciekawe jak to będzie i jazda na PB.