Skocz do zawartości


RODO w HAKP

co w zawieszeniu pierwsze


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:59, 03.10.2009

mam pytanie co najszybciej ulega zużyciu w zawieszeniu accorda siódmej generacji na co trzeba zwrócić szczególną uwagę przy przebiegu ponad 110 tyś km

#2 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:38, 03.10.2009

dobre pytanie podpinam się :mrgreen: u mnie narazie 77tyś i cisza tzn coś stuka z tyłu jak szybko jadę np po polnej drodze tak ok 40-50km i jest tarka... ale powiem szczerze to już stukało jak kupiłem samochód przy 33 tyś... może to amorek ?? na stacji diagnostycznej nic nie wychodzi pozatym pokuszę się o wymianę stabilizatorów z przodu choć są OK i nie stukają na to też była akcja serwisowa w ASO oczywiście chyba pod warunkiem serwisowania w ASO ale uderzę gdzie trzeba i wymienią za friko :mrgreen: wyjścia nie mają :mrgreen: wiem że po liftingu poprawili te stabilizatory... być może że z tyłu też stuka stabilizator to taki głuchy odgłos ale normalnie go nie ma tylko w przypadku tarki... jakieś sugestie? jak będę regulował zawory w ASO przy 80tyś to poproszę o diagnozę :mrgreen:
F1

#3 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5949 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:56, 03.10.2009

łaczniki stabilizatorów, sworzeń na górnym i dolnym wahaczu, reszta niezniszczalna :->

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 Guest_witkacy_*

Guest_witkacy_*
  • Guests

Napisano 21:29, 03.10.2009

Mi właśnie stuknęło 100tys km. Jak na razie jestem po wymianie wszystkich gum i jednego łącznika stabilizatora. Reszta trzyma się jak nowa, a często gęsto po dziurach niestety latam

#5 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:30, 03.10.2009

U mnie przy przebiegu koło 80 tyś poleciały łaczniki stabilizatorów z tyłu.

#6 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:29, 04.10.2009

wszystkie gumy tzn ? co jest wogóle wymienne ? ile przypada na wahach ?

Tomi czym tzn jakim odgłosem dał o sobie znać stabilizator z tyłu? może coś podobnego jak u mnie ??
F1

#7 Guest_witkacy_*

Guest_witkacy_*
  • Guests

Napisano 08:12, 04.10.2009

Mówię o gumach stabilizatora. Są w sumie 4 sztuki, po dwie na każdy stabilizator. Objawem było dość głośne łomotanie najbardziej odczuwalne przy przejeździe przez zmasowane poprzeczne nierówności - wystające tory tramwajowe, koleiny przejeżdżane w poprzek. Objawy by się zgadzały więc Malin obstawiałbym to.

Dołączona grafikaDołączona grafika

#8 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:12, 04.10.2009

U mnie przy przebiegu koło 80 tyś poleciały łaczniki stabilizatorów z tyłu.

hehe późno było jak to pisałem :-P Poleciały u mnie gumy na tylnim stabilizatorze :-)

Tomi czym tzn jakim odgłosem dał o sobie znać stabilizator z tyłu?

wjazd w jakąś dziurę, lub przejazd przez nierówności dawał takie głuche dudnienie. Coś jakby powietrza w kole było mało :-P Koszt zakupu kompletu orginałów 60zł, więc bez tragedi.

#9 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:14, 04.10.2009

60 zł guma do stabilizatora czy cały stbilizator?? da radę samemu zmienić bez kanału z żabką :?:
F1

#10 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:14, 04.10.2009

jak będę regulował zawory w ASO przy 80tyś to poproszę o diagnozę :mrgreen:

diagnoza w ASO bywa bardzo opłacalna :-P mi w poprzednie generacji wymienili za free stabilizator przedni łącznie z łącznikami :-P

[ Dodano: 2009-10-04, 09:15 ]

60 zł guma do stabilizatora czy cały stbilizator

a po co cały stabilizator? Wymienia się tyloko gumy. 60zł zapłaciłem za komplet gum i można wymienić samemu.

#11 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:14, 04.10.2009

nigdy nie lukałem jak to wygląda ale byłem przekonany że stabilizator to monolit...
F1

#12 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:18, 04.10.2009

Malin,a może maglownica leci :mrgreen:

#13 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:04, 04.10.2009

Malin,a może maglownica leci :mrgreen:


Nie maglownicę już wymieniłem :r przy okazji wymiany silnika i skrzyni biegów :mrgreen:
F1

#14 Kylek

Kylek
  • Forumowicz
  • 94 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:09, 10.10.2009

Czyli ogolnie zawieszenie w acco VI jest w miare trwale?

#15 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5949 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:58, 11.10.2009

Czyli ogolnie zawieszenie w acco VI jest w miare trwale?


Powiedziałbym, że nawet bardzo trwałe. Trwalsze są jednak w Toyotach

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK





IPB Skin By Virteq