XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jest źle bardzo źle - Temperatura Silnika
#1
Napisano 06:38, 30.09.2009
Ostatnio miałem przejścia z wozidłem. byłem w górach i nagle zobaczyłem ze temperaturą mi skacze. tak wzrosła do połowy i potem do 3/4 wysokości. stanąłem sprawdziłem ze niby wentylator się włączył ale kurde jak wskazówka była ponad połowę zakresu wartości temperatury. wiec już doła złapałem ale nic byłem dobrej myśli ze to skończył się termostat. po powrocie do domu mój macher powiedział ze to nie termostat tylko uszczelka pod głowicą się skończyła. no to już załama w tym momencie jak powiedział. ale po chwili nie ma co hara kiri robić. Stwierdziłem ze trzeba to zrobić plus rozrząd bo termin się zbliża i pierścienie dodał mój macher (bo jadła olej w dość dużych ilościach) plus inne uszczelniacze i co sie napatoczy jak będzie silnik rozebrany. w poniedziałek odebrałem furke po robocie (stała półtora tygodnia)macher powiedział ze jest ok zrobił co trzeba i fura bedzie śmigać no to ja szczesliwy i zadowolony pojechałem do domu. jako ze pierscionki były zmieniane zalałem 30 litrow benziny i stwierdziłem że pojeżdze trochę na paliwie normalnym i dotrę te pierścionki.u siebie w Garwolinie pokręciłem się trochę ale nie bawiłem sie w udawany korek zeby samochod stał podjechać troche i znowu stał. wczoraj przyjechałem do wawki i kurde cos mnie tknęło i posiedziałem na parkingu z klekoczącym silnikiem kiedy sie wentylator załączy i tak ogólnie chciałem posłuchać silniczka.i ku mojemu zdziwieniu ZNOWU ALE TO KU*****ZNOWU TEMPERATURA poszła do góry do połowy i po chwili 2 kreski powyżej połowy i wentyl sie załączył wtedy. i spdła na dwie kreski poniżej połowy potem. nie wiem co mam myśleć teraz czy moze termostat jest naprawdę padnięty, czujnik wentylatora chłodnicy a moze czujnik temperatury silnika......
była robiona uszczelka pod głowicą, zmieniany płyn, rozrząd uszczelki pod kolektorami, zaworki i inne rzeczy (nie pytałem sie co dokładnie bo znam typa długo i on zawsze mi furke ogarniał każdą jedną i nie miałem nigdy problemu)
dziś rano sprawdzałem to góry wąż jak odpaliłem robił sie stopniowo ciepły i z miarą czasu twardszy a dół miękki.
powiem szczerze ze już nawet na myśl mi przyszło ze to pęknięta głowica moze być skoro po wymianie uszczelki coś takiego się dzieje.
co wy na to??? moze coś podpowiecie mądrego
jak można powiedzcie gdzie jest Czujnik temperatury płynu chłodzącego oraz Termowłącznik wentylatora chłodnicy
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#2
Napisano 07:34, 30.09.2009
#3
Napisano 08:12, 30.09.2009
Na jakiej podstawie stwierdził że to uszczelka pod głowicą padła?
Czyli wentylator załacza się dopiero po przekroczeniu połowy skali temp? Jeśli tak to troche za poźno, stawiałbym na jakiś czujnik zwalony.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#4
Napisano 10:34, 30.09.2009
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#5
Napisano 11:54, 30.09.2009
#6
Napisano 13:59, 30.09.2009
#7
Napisano 15:26, 30.09.2009
pozdro
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#8
Napisano 20:28, 30.09.2009
węze chłodnicy powinny być twarde bo honda ciśnienie w ukł chłodzenia reguluje sobie korkiem w chłodnicy zobacz czy nie lecą bąble w zbiorniku wyrównawczym.
wiem ze reguluje korkiem i powiem ci ze sa twarde.
a może niedrożna jest chłodnica? Zrobił sie kamień i nie daje rady
chlodnica drozna. wczesniej jezdziłem po godzinie w korku i nic sie nie działo i to było lato gdzie ogień szedł z nieba
Ja bym na Twoim miejscu wymienił termostat i termowyłącznik. Termowyłącznik jest tuż przy termostacie od góry się go odpina.
termostat zmieniony i macher mial czujnik temperatury silnika zmienic i termowyłącznik dmuchawy bo podwiozłem mu po południu. czekam na rozwój wydarzeń. nie dzwonie do niego nie mysle... jak zrobi sam zadzwoni. wydałem prawie 2 kloce na to i do ch****a pana reklamacja mi sie należy jak dziecku pielucha :-/ :-/
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#9
Napisano 20:38, 30.09.2009
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#10
Napisano 20:42, 30.09.2009
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#11
Napisano 20:45, 30.09.2009
węze chłodnicy powinny być twarde bo honda ciśnienie w ukł chłodzenia reguluje sobie korkiem w chłodnicy zobacz czy nie lecą bąble w zbiorniku wyrównawczym.
wiem ze reguluje korkiem i powiem ci ze sa twarde.a może niedrożna jest chłodnica? Zrobił sie kamień i nie daje rady
chlodnica drozna. wczesniej jezdziłem po godzinie w korku i nic sie nie działo i to było lato gdzie ogień szedł z niebaJa bym na Twoim miejscu wymienił termostat i termowyłącznik. Termowyłącznik jest tuż przy termostacie od góry się go odpina.
termostat zmieniony i macher mial czujnik temperatury silnika zmienic i termowyłącznik dmuchawy bo podwiozłem mu po południu. czekam na rozwój wydarzeń. nie dzwonie do niego nie mysle... jak zrobi sam zadzwoni. wydałem prawie 2 kloce na to i do ch****a pana reklamacja mi sie należy jak dziecku pielucha :-/ :-/
ja bym poważnie pogadal z mechaniorem, bo naciągnął cię na remont i chyba niepotrzebnie !
#12
Napisano 20:53, 30.09.2009
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#13
Napisano 20:59, 30.09.2009
nie moze fiksować bo widze po zachowaniu silnika ze cos jest nie tak..... pozatym nie sądze zeby cos takiego było
dziwne, że coś po zachowaniu silnika widzisz bo do czerownego pola to silnik raczej będzie pracował tak samo. Jeżeli po wzroście temperatury załacza się wiatrak i mimo wszystko temperatura nie spada to ... chłodnica , no bo co innego. Zrob może eksperyment, jak wzrośnie Ci temperatura włącz ogrzewanie na maxa i zobacz czy spadnie temp. Powinna spaść. Jak niespadnie to ... niewiem
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#14
Napisano 21:06, 30.09.2009
[ Dodano: 2009-10-03, 21:04 ]
A wiec temat załatwiony. Termostat po pierwszym otworzeniu sie zwieche zaliczał..... Vermont włożony temat skończony
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#15
Napisano 01:02, 04.10.2009