XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 00:36, 06.07.2014
#2
Napisano 08:50, 06.07.2014
To poka:)
No Red Line no Fun
#3
Napisano 09:14, 06.07.2014
Ja bym to oddał do dobrego lakiernika i robił tylko uszkodzone elementy, zwłaszcza że jak piszesz nie zamierzasz sprzedawać i nie zależy Ci na tym, by ktoś Ci nie zarzucił że spawany z trzech. Sam przerabiałem podobny temat i nie ma najmniejszej różnicy w odcieniu. Warunek tylko taki, by to był dobry zakład a nie jakiś pan Heniu który Ci to zrobi po kosztach.
#4
Napisano 09:56, 06.07.2014
Przerabialem taki temat z poprzednim accordem i bez problemu sprzedałem
Oczywiście dobrze jest zrobić zdjęcia z prac
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#5
Napisano 11:18, 06.07.2014
Tu są zdjęcia. https://plus.google....885431719496433
Ogolnie widac plamy na masce i dachu jakby byla pryskana osobno. Tylni zderzak jest ciemniejszy niż reszta. Dostałem maila od lakiernika - 2500 zł za malowanie + koszt materiału i osobny koszt za naprawe wgniecen. Myśle polakierowanie osobnych elementów bedzie sie za bardzo odznaczało. Reszta powina byc spolerowana ale drobne rysy i odpryski bedzie widać. Niewiem, wysłałem zdjęcia do paru warsztatów i czekam na odpowiedź. Co myślicie zeby położyć 2 warstwy lakieru bezbarwnego? Słyszałem żę jest lepszy efekt. Jakie są plusy i minusy tego?
#6
Napisano 12:31, 06.07.2014
Ja bym pomalował tylko uszkodzone elementy. Jest szansa, że ładnie dobiorą lakier i nie będzie różnicy
#7
Napisano 07:44, 17.09.2016
Cześć,
Jak wiadomo Polak Polakowi Polakiem i jakiś typ (lub jego wielorybia żona) uderzyła w drzwi mojego auta tak mocno, że aż są białe ślady (jak na zdjęciu). Oczywiście zero poczucia się do odpowiedzialności. Sami wiecie jak jest. Ale do rzeczy - wklejam tutaj zdjęcie tego felernego miejsca - auto to Honda Accord VII po liftingu kolor czarna perła. Czy jestem w stanie jakoś poprawić albo chociaż zabezpieczyć ten ślad? Malować się nie opłaca, bo byłby to ten sam delikatny lakier i zaraz jakiś Janusz znów zrobiłby to samo.
Nie ma wgniecenia jako takiego. Czy polecacie jakiś preparat do "zakredkowania" tego? Czy w ogóle się da? Rozważałem też przemalowanie całego auta lepszym lakierem wraz z zabezpieczeniem przed korozją, ponieważ myślę, że będzie jeszcze długo jeździło (140 tyś przebiegu) - i oddam je dziewczynie kiedy kupię nowe (tak jak jej obecne autko, Hondę Civic). Pytanie - jaki mógłby być tego koszt i czy jest jakiś wytrzymały lakier do tego auta? Kto to robi w Krakowie?
Pozdrawiam,
Grzegorz
#8
Napisano 10:32, 17.09.2016
#9
Napisano 11:10, 17.09.2016
Dzięki za rady !
Czytałem wcześniej w internetach że po malowaniu często jest gorzej niż było wizualnie - bo jest taka plama... jak rozumiem to czy będzie gorzej czy lepiej zależy od tego jak zbliżony lakier kupię i jak dokładnie zalakieruję tak? Kolor (farba) ma się znaleźć jedynie tam gdzie są białe rysy (i je uzupełnić jakoś pędzelkiem delikatnie, tylko tam), a na to dopiero ten bezbarwny i poleruję do płaskiej powierzchni, racja? Bo to są 2 warstwy - kolor pod spodem i lakier na tym tak?
Użytkownik kbhit edytował ten post 11:11, 17.09.2016
#10
Napisano 12:20, 17.09.2016
Myślę, że mając auto z 2006 rocznika (Tak wynika z opisu na profilu) lakier nie powinien jeszcze tak wyblaknąć - dlatego jeśli dobierzesz kolor ze słupka, maski (czy gdzie to tam masz) to nie powinno być widać znaczącej różnicy. Jeśli zrobisz to dobrze - trzeba będzie się dobrze przyjrzeć by to zauważyć. Kupując lakier samochodowy (próbkę) jest ona z pędzelkiem - średnica jego powinna pasować, jeśli nie to musisz kupić sobie w jakimś sklepie. Jeśli rysy są bardzo głębokie (to możesz nałożyć troszkę szpachli - ale to już robota dla bardziej wykwalifikowanych, bo to trzeba później ładnie obrobić. Jeśli jednak się postarasz to Ci się uda - po zdjęciu widzę, że nie będzie nic trudnego. Potem w te miejsca nakładasz lakier samochodowy (pamiętaj o tym, że szpachla musi wyschnąć - jeśli oczywiście będziesz ją nakładał), a potem jedziesz klarem, polerujesz do mniej więcej takiego samego poziomiu i wsio. Dobrą pastę polerską musisz kupić, najlepiej zrobić na mokro Farecla G3 polecam. Jednak jeśli nigdy nie robiłeś polerki na mokro nie podejmuj się tego, bo spierdzielisz lakier.
POLERKE DOPIERO PO całkowitym zaschnięciu lakieru, lepiej poczekać 48 h, niż miałby się później mazać.
Ogólnie mógłbyś podesłać zdjęcie tych rys tylko, że 'czyściejsze'. Bo chciałbym zobaczyć czy są też jakieś mniejsze ryski.
Użytkownik kammia edytował ten post 12:22, 17.09.2016
#11
Napisano 14:51, 17.09.2016
Jasne, wezmę bardziej profesjonalny aparat i zrobię. A czy ogólnie zakłady blacharskie podejmują się takich rzeczy? Znacie jakiś dobry w Krakowie?
#12
Napisano 14:55, 17.09.2016
Sent from my D6503 using Tapatalk
#13
Napisano 15:23, 17.09.2016
Użytkownik kammia edytował ten post 15:25, 17.09.2016
#14
Napisano 15:24, 17.09.2016
Maluj, ale jeśli nie masz nic do ukrycia zrób zdjęcia przed malowaniem żeby przy sprzedaży nie było problemów.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych