Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Demontaż końcówek wydechu 2.4

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 kapek

kapek
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:E
  • KM:19
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:26, 02.07.2014

Witam serdecznie,

 

panowie, mam następujące pytanie. Czy da się zdemonotować (bez oczywiście odcinania) końcówki wydechu w Accordzie VII 2.4. Chciałbym je nieco przeczyścić, ale nie mam pomysłu jak je zdjąć? Niby od spodu widać jakieś śruby/wkręty ale ani drgną gdy próbuję je odkręcić.

 

 

Pozdrawiam


Użytkownik kapek edytował ten post 22:13, 17.02.2016

  • 0

#2 kszaczu

kszaczu
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Tomaszow Maz.
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:229
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:30, 02.07.2014

Co do końcówek, to teoretycznie są odkręcane, ale praktycznie te śruby są nie do odkręcenia. Musisz je ściągnąć na siłe, próbując obracać lewo, prawo 


  • 0

Niebieski   :smerf:  Modulo voltage + Mugen  :arrow: http://www.accordklu...-nowe-gażdżety/

 


#3 kapek

kapek
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:E
  • KM:19
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:18, 02.07.2014

kszaczu, a nieco więcej informacji? W sensie mam ściągać śruby prawo,lewo czy też same końcówki? No i jak później wygląda montaż? Może mały tutorial?


  • 0

#4 kszaczu

kszaczu
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Tomaszow Maz.
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:229
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:49, 02.07.2014

Same koncowki ciagnij mocno do siebie, pozniej w odwrotny sposob je zalozysz, albo rozwiercisz zardzewiale sruby, dajac nowe i skrecajac :)
  • 0

Niebieski   :smerf:  Modulo voltage + Mugen  :arrow: http://www.accordklu...-nowe-gażdżety/

 


#5 kapek

kapek
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:E
  • KM:19
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 04.07.2014

Kszaczu, ostatnie pytanie i przestaję zawracać d...Zauważyłem w temacie o Twoim autku bardzo ładnie wypucowane oryginalne końcówki wydechów. Można wiedzieć czym i  w jaki sposób je wyczyściłeś? Z góry dziękuję za pomoc:)


  • 0

#6 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:48, 07.07.2014

kup sobie paste polerską do aluminium potem jakąś paste wykończajacą i jazda :)

Ja polerwałem manzerną 500, a motem na to wosk.


  • 0

#7 kszaczu

kszaczu
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Tomaszow Maz.
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:229
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:50, 07.07.2014

miałem jakąś paste polerską, ale nie byly idealne 


  • 0

Niebieski   :smerf:  Modulo voltage + Mugen  :arrow: http://www.accordklu...-nowe-gażdżety/

 


#8 silversurfer2.4

silversurfer2.4
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Żagań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:03, 07.07.2014

Ja kupiłem pastę polerską w sklepie z materiałami lakierniczymi. Była zielona chyba 600 (taka twarda sztabka za 5pln) + końcówka z filcu na wiertarkę i jazda tylko nie nakładać grubo bo później się jakoś dziwnie przeciera (nie jest tak samo na całej powierzchni - jakieś ślady są) ale z 1m już nie widać i jest GIT - można by jeszcze Autosolem polecieć na koniec ale Ja kupiłem przez pomyłkę do amelinium i jakoś wielkiej różnicy nie było niż tą polerską za 5zika - może jedynie coś zabezpieczy żeby efekt trwał dłużej :) Co do ściągania niestety kręcąc jak kolega powyżej opisał zeszły (po nieudanych próbach odkręcenia) jednak musiałem wyciąć "gwinty" i wspawać nowe bo rozwiercanie trochę nie wyszło :) 

 

Miłej pracy bo warto było


  • 0

.... tak to wygląda Ja i moja honda :)


#9 kapek

kapek
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:E
  • KM:19
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:28, 13.07.2014

Panowie, piękne dzięki za rady. Udało się końcówki zdjąć i wypolerować - wyglądają teraz o niebo lepiej. Jednakże nie udało mi się dostatecznie oczyścić ani dopolerować tego, co jest najbardziej widoczne patrząc z tyłu na samochód - czyli tych płaskich kawałków z których wychodzą spaliny (zagłębienie samej końcówki). Na zdjęciach od "kszaczu" jest to pięknie ładnie wykończone. Próbowałem to oczyścić wstępnie benzyną ekstrakcyjną + rozpuszczlanik nitro ale niewiele to dało. Są ciut jaśniejsze, lecz efekt średnio mnie zadowala.

 

Moje pytanie: W jaki sposób oszyścić i wypolerować same "zagłębienia"? Czy też iść na całość i nałożyć na szlifierkę tarczę drucianą? Boję się, żeby czegoś nie popsuć....

 

Pozdro


Użytkownik kapek edytował ten post 22:13, 17.02.2016

  • 0

#10 maciety1989

maciety1989
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:17, 13.07.2014

W środku powierzchnia nie jest gładka zatem ja poszedłbym w stronę szczoteczek mosiężnych na wiertarkę skoro nic juz nie daje rady ( masz je w kazdym markecie budowlanym. (jak najmniejszą by jej srednica byla mniejsza od srednicy końcówki)

 

Z biegiem lat robią się strupy z syfu które ciężko doczyścić.

 

Potem użyłbym filca polerskiego walcowego http://allegro.pl/fi...4382345589.html

na wiertarce z pastą do aluminium autosol lub czymś takim http://www.hurtmet.p...ielona800g.html

Ta kostka jest duzo agresywniejsza od autosola i daje fajny efekt. 

 

Na koniec porządnie odtłuścić i wosk do zabezpieczenia efektu.

 

Ja zrobiłem u siebie w ten sposób i jest super. Postaram się wrzucić jakieś zdjęcia jak znajdę.


Użytkownik maciety1989 edytował ten post 22:20, 13.07.2014

  • 0

#11 kapek

kapek
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:E
  • KM:19
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:52, 16.07.2014

maciety1989 - dzięki wielkie za podpowiedź, wszystko elegancko zeszło. Ostatnie pytanie: jakim woskiem to zabezpieczyć? Bo jakoś mi się wydaje, że wosk i gorąco z układu nie chodzą ze sobą w parze...


  • 0

#12 arkus1249

arkus1249
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:09, 16.07.2014

Ja u siebie końcówki wydechu i felgi zabezpieczam woskiem finish kare 1000p hi-temp. Jest odporny na wysokie temperatury i ładnie po nim bród schodzi. Kupiłem w zeszłym roku tester za dwadzieścia parę zł i jeszcze została mi jego ponad połowa więc jest bardzo wydajny.


  • 0

#13 maciety1989

maciety1989
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:00, 16.07.2014

Tak jak powiedzial kolega Arkus1249, Fk 1000 to fajny wosk który z powodzeniem mozesz wykorzystać na wydech felgi i lakier.

 

To wosk syntetyczny bardzo trwały i długo sie utrzyma a i nawoskowana nim furka też fajnie wygląda.  :)


  • 0

#14 kapek

kapek
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:E
  • KM:19
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:56, 01.08.2014

Koledzy, miało być ostatnie pytanie, ale jednak jeszcze jedno mnie zastanawia. Zakupiłem, zgodnie z radą, wosk FK1000 HiTemp, lecz...czym go najlepiej nakładać? I czy po nałożeniu należy go delikatnie spolerować?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq