Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

progi (czarne) na (srebrne)


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 carllito

carllito
  • Forumowicz
  • 82 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:01, 16.09.2009

Kolor nadwozia NH614M(srebrny), kolor progow czarne, moze mi ktos doradzic jak najlepiej przemalowac same progi najlepiej bez ich demontazu :-> (oczywiscie o ile to realne).
KLIKNIJ MNIE
i czy takie cos sie nadaje ?? 2 puszki wystarcza ?? i czy potrzebuje jakiegos podkaldu ??

Jestem (zielony) :-P w tym temacie takze prosze o wyrozumialosc...
pozdrawiam

#2 cieniu_

cieniu_
  • Forumowicz
  • 41 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:10, 16.09.2009

Najwygodniej byłoby je zdjąć.
Dokładnie oczyścić i przed malowaniem specjalny podkład do plastiku.

#3 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:16, 16.09.2009

Zależy od efektu jakiego oczekujesz. Niektórzy moi klienci pomalują sprayem i są zadowoleni, a inni nawet z malowania w profi warsztatach są niezadowoleni. Pomalowanie bez demontażu to męka- chodzi mi o część zachodzącą pod drzwi. Jeśli pomalujesz nie zaklejając otworu drzwiowego wokół uszczelki to farba będzie wszędzie... a drugiej strony oklejanie tego to też męcząca sprawa. Demontaż jest bardzo prosty- wykręcasz wkręty od spodu następnie wypinasz spinki od spodu i pchasz prógnie pamietam czy w kierunku tylniego czy przedniego koła. Malująco to takim "uniwersalnym" sprayem jak pokazałeś zawsze będziesz miał różnice w odcieniu... szczerze mówiąc wolałbym juz czarne niż malowane jakimś tam srebrnym.