XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
[Accord VIII] Obroty na jalowym
#1
Napisano 22:17, 14.09.2009
Kilka dni temu odebrałem Accorda VIII Tourer. Nowka sztuka obecnie ma 1020km.
Wszystko jest super ale niepokoi mnie jedna rzecz.
Podczas pracy na biegu jałowym co jakiś czas wskazówka rpm minimalnie drgnie, pod maska słychać wtedy dźwięk jakby coś się włączało (np. klima) i pojawia się efekt jakby minimalnie spadły obroty czyli pojawiają się bardzo delikatnie wręcz minimalne drgania silnika.
Po kilkunastu sekundach objaw znika i za jakis czas pojawia sie ponownie.
Tragedii nie ma ale zastanawiam się czy jest to normalne i tez tak macie czy tylko u mnie tak jest ?
pz
#2
Napisano 09:31, 15.09.2009
Ewentualnie może wentylator na chłodnic się włącza.
#3
Napisano 09:48, 15.09.2009
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#4
Napisano 10:02, 15.09.2009
u mnie to tylko słychać, nie czuć wibracji, ale inny silnik de facto.masz klimę ustawioną na AUTO? Jeśli tak to TTTM.
- Nie synku, to diesel...
#5
Napisano 10:06, 15.09.2009
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#6
Napisano 10:15, 15.09.2009
- Nie synku, to diesel...
#7
Napisano 10:37, 15.09.2009
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#8
Napisano 10:38, 15.09.2009
W momencie włączania się tego czegoś wskazówka obrotomierza po prostu drgnie (minimalnie) ale nawet nie widać żeby wskazywała niższe rpm.
Objaw po chwili ustaje potem znowu się pojawia. Skoro TTTM to mnie uspokoiłeś.
W zony AR147 jak sie klima wlacza to drgania sa odczuwalne znacznie bardziej, nawet w pedale gazu i podobno tez TTTM .
#9
Napisano 10:41, 15.09.2009
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#10
Napisano 09:20, 16.09.2009
#11
Napisano 13:08, 16.09.2009
ale ja przesiadłem się z diesla i jednym z celów było pozbycie się klekotu i drgań również tych na jałowym dlatego też się spytam - skoro momentami jest ok to dlaczego nie może być cały czas ?
I jak wrażenia z jazdy dieslem? Ja wcześniej też jeździłem dieslem i przesiadłem się na benzynę. Teraz wiem, że następny samochód będzie z silnikiem diesla...
#12
Napisano 13:20, 16.09.2009
Moment obrotowy trochę słabszy i kręcić trzeba wyżej ale mi to nie przeszkadza wręcz przeciwnie.
Accord w dieslu w moim przypadku zwróciłby się po 4 latach. Dodatkowo dieslowskie naprawy (np. Avensis komplet wtrysków 7 tys PLN) dolewają oliwy do ognia
Jestem za benzyna .
[ Dodano: 2009-10-20, 22:37 ]
Temperatury trochę spadły i dzisiaj jak silnik był zimny i obroty biegu jałowego podwyższone, zaraz po odpaleniu słyszałem jakiś dźwięk który znikał po wciśnięciu sprzęgła. Po przejechaniu pewnego odcinka objaw zniknął. Mieliście coś takiego ? Co to może być ?
[ Dodano: 2009-11-12, 14:27 ]
mikahan, teraz to sam jestem ciekaw czy tego nie da się wyregulować w serwisie. Zapytam jak będę na przeglądzie. Choć nie bardzo mi to przeszkadza, bo mało w korkach stoję (jeszcze).
Coś się udało z tym zrobić ?
[ Dodano: 2013-06-29, 19:21 ]
To ja Wam napiszę ciekawostkę odnośnie nierównomiernej pracy na jałowym
Miałem problemy z falowaniem obrotów na biegu jałowym. Zgłosiłem to w ASO i przeczyścili mi przepustnicę. Od tego momentu faktycznie coś się zmieniło ale w "drugą stronę". Obroty już nie spadały ale przy uruchamianiu silnika potrafiły podskoczyć do 2krpm i opaść dopiero po 2 sekundach. Dodatkowo wcześniej podczas włączania się klimatyzacji delikatnie opadały a po przeczyszczaniu wzrastały. Tak czy inaczej nie była to równomierna praca.
Pewnego popołudnia siedziałem w aucie i słuchałem muzyki i jakie była moje zdziwienie jak podczas próby uruchomienia uta samochód nie odpalił . Okazało sie że padł akumulator. Kupiłem natychmiast nowy. Jakaś WARTA o wyższej pojemności niż oryginalny. Wyobraźcie sobie jakie było moje zaskoczenia jak po włożeniu nowego akumulatora obroty na biegu jałowym niezależnie czy klimatyzacja się załączała czy nie obroty nie falowały
Mało tego - przy ecodrivingu jestem w stanie znowu osiągać tak niskie wyniki spalania jak po zakupie samochodu co przynajmniej przez pewien czas przed wymiana akumulatora było nieosiągalne.
Nie wiem skąd ta różnica ale od tamtej pory minęło już ok. 2 miesięcy i nadal jest ok - sam się dziwię "jak i dlaczego".
Pozdrawiam