Witam.
Mój problem wygląda następująco:
1. Jeżeli kontrolka świeci się to silnik pracuje normalnie
2. Kontrolka nie świeci się to na biegu jałowym obroty falują
3. Kontrolna nie świeci się to podczas jazdy np kiedy gaz jest wciśnięty do końca to auto przyspiesza, traci gaz, za chwilę znowu dostaje gaz i tak w kółko..
Jest to męczące dlatego postanowiłem napisać na forum z poradą, niejedna osoba ma lub miała taki problem więc porady się przydadzą.
Czy przyczyną może być silniczek krokowy??
Drugie pytanie brzmi gdzie jest i jak wygląda wtyczka do samodiagnostyki ? znalazłem jakąś 2pinową i kiedy zwarłem to check się palił ciągle ale błędów nie 'wystukiwał'.
Bardzo proszę o pomoc bo już nie mam siły do tego auta.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam i życzę wesołych świąt
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
falujące obroty, tracenie gazu, kontrolka "check engine"
#1
Napisano 17:35, 18.04.2014
#2
Napisano 18:17, 18.04.2014
Złącze diagnostyczne jest pod schowkiem po stronie pasażera. Niebieska kostka 2 pinowa.
#3
Napisano 18:32, 18.04.2014
no właśnie, i jak wsadziłem tam drucik na wyłączonym zapłonie, odpaliłem auto to ciągle świecił się "check", jak wyjąłem to zgasł, wsadziłem świecił.. ale żadnych kodów mi ten check nie wystukiwał.. dziwna sprawa
#4
Napisano 19:13, 18.04.2014
#5
Napisano 19:24, 18.04.2014
tak też robiłem, check tylko się świecił i nic więcej.
Poniżej dodaję filmiki z falującymi obrotami, jak widać na różnie rozgrzanym silniku, czy zimny czy ciepły:
1. praca silnika na biegu jałowym
https://www.youtube....eature=youtu.be
2. Falujące obroty podczas jazdy, tak jakby silnik gasł..
https://www.youtube....eature=youtu.be
3. Tak jak wyżej tylko z użyciem sprzęgła i przygazowaniem
https://www.youtube....eature=youtu.be
Silniczek krokowy odkręciłem i wyczyściłem, niestety żadnego rezultatu, jednak za pierwszym odpaleniem obroty były normalne, po odłączeniu silniczka krokowego obroty falowały ale inaczej niż teraz, dziwna sprawa
Proszę o pomoc bo już nie mam sił...
Użytkownik konieczko23 edytował ten post 11:33, 19.04.2014
#6
Napisano 17:04, 19.04.2014
POMOŻE MI KTOŚ ?
#7
Napisano 22:41, 19.04.2014
Wyglada mi to to na rozkrecony FITV. Musisz dobrac sie do niego i wkrecic troche bo lubi sie wykrecac Jak w sieci nic nie znajdziesz to Ci pomoge. Wesolych
Użytkownik lipson edytował ten post 22:43, 19.04.2014
#8
Napisano 23:42, 19.04.2014
czyli będę go musiał jeszcze raz wyczyścić
#9
Napisano 23:53, 19.04.2014
Jesli sie mie myle to Ty czysciles IACV a problemem tych falujacych obrotow bedzie FITV. http://rotordesign.c.../P4270263_1.JPG
#10
Napisano 06:22, 20.04.2014
Witam a auto ma instalację lpg? bo nie doczytałem.Ja mam zwykłą na mikserze,kiedyś chyba po wystrzale obrócił mi się ten mikser,Podobne cyrki się działy,tyle że odrazu się kapnołem bo przed wystrzałem wszystko ok było.
#11
Napisano 09:33, 20.04.2014
mniej więcej posiada gaz, tzn została zamontowana sekwencja ZENIT, zostało to tylko podłączone, nie działało niestety ponieważ nie była zainstalowana i zaprogramowana. To jest praca silnika na benzynie, pojutrze wyczyszczę jeszcze raz bardziej porządnie ten FITV.
Najpierw wyczyściłem FITV(ten z prawej strony) tak z grubsza, dopiero później wyczyściłlem IACV (krokowy, ten z lewej), możliwe że FITV źle poskładałem, ale w pracy silnika nie ma żadnych zmian, jak falowały przed czcyszczeniem tak samo falują po.. Nawet zaślepiłem EGR, ale też żadnej poprawy...
Użytkownik konieczko23 edytował ten post 09:34, 20.04.2014
#12
Napisano 09:44, 20.04.2014
To zeby spr czy FITV nie daje powietrza po rozgrzaniu musisz zdjac dolot i obczaic w przepustnicy kanaly powietrzne (te otwory po lewej) http://images38.foto...e1de2323med.jpg Odpalasz auto i zatykasz np. palcem, kanal odpowiedzialny za doprowadzanie powietrza do FITV (nie pamietam ktory to, ale wiele mozliwosci nie ma ) Jezeli bedzie podcisnienie tzn., ze FITV do regulacji no i po zatknieciu tego kanalu obroty powinny sie uspokoic. Jesli to nie pomoze to widocznie masz gdzies nieszczelnosc.
PS Jesli po zwarciu zlacza diagnostycznego lampka MIL swieci caly czas, tzn. ze brak bledow.
Użytkownik lipson edytował ten post 09:53, 20.04.2014
#13
Napisano 13:55, 21.04.2014
sprawdzę to jutro albo dzisiaj w późniejszych godzinach
no ale właśnie jak lampka MIL świeciła to auto normalnie chodziło bez problemu a jak sie nie zapala to dupa...
p.s.
Faktycznie, zatkałem dolną dziurkę i praca silnika się wyrównala, puściłem i znowu świrowało, wziąłem auto na jazde i normalnie jeździło, dziwne... jutro wyczyszcze to pięknie i ładnie i zdam relację jak poszło dziękuję za pomoc !
Użytkownik konieczko23 edytował ten post 22:11, 21.04.2014
#14
Napisano 14:17, 22.04.2014
UWAGA!!
rozebrałem cały FITV i wyczyściłem, do tego wyczyściłem i nasmarowałem przepustnicę oraz silniczek krokowy, poskładałem wszystko do kupy i dalej to samo, wziąłem więc 2 śrubokręty, odkręciłem górną płytkę od FITV, wcisnąłem palcem tą membrankę i auto dostało wyższych obrotów, zacząłem więc wkręcać na odpalonym i zagrzanym silniku tą membrankę i wszystko wróciło do normy!
Bardzo serdecznie dziękuję za pomoc.
pozdrawiam )
#15
Napisano 14:50, 22.04.2014
Faktycznie, zatkałem dolną dziurkę i praca silnika się wyrównala, puściłem i znowu świrowało, wziąłem auto na jazde i normalnie jeździło, dziwne... jutro wyczyszcze to pięknie i ładnie i zdam relację jak poszło dziękuję za pomoc !
Gdybym wczoraj zauwazyl ten wpis to od razu bym Ci powiedzial co zrobic, ale najwazniejsze, ze sobie poradziles sam-zapadnie Ci w pamieci
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych