Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Accord ściąga w lewo po jeździe w trudnym terenie


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:09, 22.08.2009

Witam. Wczoraj jechałem nad jezioro swoim accordem i pech chciał że wjechałem w drogę na której były ogromne koleiny. Niestety nie było jak zawrócić wiec jechałem dalej lewymi kołami po środku drogi miedzy koleinami a prawymi kołami po lekkiej górce i dokładnie w ten sam sposób wróciłem z powrotem. Dzisiaj zauważyłem że kierownica podczas jazdy na wprost jest lekko skręcona w prawo natomiast jeśli ją wyprostuje auto zaczyna jechać w lewo. Wie może ktoś co może być tego przyczyną? Bardzo bym prosił o wszelkie sugestie na ten temat. Pozdro.

#2 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:21, 23.08.2009

jedz na ustawienie zbieznosci i tam Ci dokladnie powiedza co sie stalo z zawieszeniem
ew. sprawdz tez czy ktoras opona sie nie przebila i nie ma mniej powietrza jak miec powinna

pozdr :mrgreen:
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:41, 23.08.2009

Cisnienie w oponach to pierwsza rzecz jaką sprawdziłem :mrgreen:

[ Dodano: 2009-10-03, 15:05 ]
Powracam do tematu bo nie daje mi to spokoju. Zbieżność sprawdziłem i wyszła idealna w przyszłym tygodniu jade na sprawdzenie geometrii. Musi być coś nie tak bo przednią prawą oponę lekko mi ścina od wewnetrznej strony. Jakieś sugestie?

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:53, 26.01.2010

Mam dokładnie ten sam przypadek, warunki ciężkie na drodze, zalodzone drogi i mega koleiny, auto ściąga na lewo. Cisnienie w oponach ok. Przelozone opony i problem dalej ten sam. Czeka mnie geometria... :-/

#5 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:29, 27.01.2010

shaft - są dwie możliwości:
1. Albo masz wyrobiony któryś element zawieszenia i z tego powodu ścina oponę i ściąga.
2. Albo odwrotnie - zawieszenie jest ok, lecz ścięta opona powoduje ściąganie auta (pomijam przyblokowanie się zacisku hamulcowego)

drugą możliwość łatwo sprawdzić zamieniając koła na przedniej osi stronami - jak po zamianie będzie to samo to pewnie będzie coś z zawieszeniem
AK

#6 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:59, 28.01.2010

U mnie z kolei jest coś takiego że jak jadę po równej jezdni to jedzie równo i jak zahamuje to również. Ale jak jadę pasem, w którym są koleiny wygniecione przez auta (i ja jadę nimi) to czasem przy hamowaniu w takich okolicznościach ściągnie mnie w lewo. Lekko mnie to niepokoi

#7 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:31, 28.01.2010

Ale jak jadę pasem, w którym są koleiny wygniecione przez auta (i ja jadę nimi) to czasem przy hamowaniu w takich okolicznościach ściągnie mnie w lewo. Lekko mnie to niepokoi


Normalka na naszych drogach ;-)

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:45, 30.01.2010

koliberek-ak opony nie maja nic wspólnego. Załozyłem teraz zimówki i jest to samo. Zreszta przestałem sie tym przejmować po wizycie w stacji. Gość w stacji przetrzepał całe zawieszenie łącznie ze zbierznościa i nic nie znalazł. Kazał przyjechać jak juz naprawde cos sie bedzie działo.

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:40, 25.02.2010

Witajcie,
Miałem dokładnie taki sam problem: przy hamowaniu auto ściągało w lewo. Jak jechałem prosto to szło idealnie bez ściągania - tylko przy hamowaniu był problem. Sprawdzałem felgi, opony, ciśnienie, zbierzność i wszystko było idealnie. W moim przypadku wystarczyło przeczyścić i przesmarować blok hamulcowy - było tam sporo syfu. Po tej operacji jest OK




IPB Skin By Virteq