XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
stuku puku na wybojach
#16
Napisano 19:44, 09.10.2008
#17
Napisano 21:00, 09.10.2008
A tak na poważnie to po to jest regulamin żeby go przestrzegać - i tego się trzymajmy... Pozdrowienia dla żartownisiów i EOT
Murphy's Accord <-Click
LPG:
#18 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:19, 10.10.2008
#19 Guest_slajders_*
Napisano 16:49, 10.10.2008
a brałeś pod uwagę luz na listwie kolumny kierowniczej?
miałem go w Cifie, mam i w Accordzie (aczkolwiek jeszcze sporo mniejszy)...
na postoju na zgaszonym silniku wystarczy energicznie poruszać kierą to lewo prawo i jak stuka to wiadomo o co chodzi.
Mam coś podobnego i zastanawiałem się co to może być Wiec jest to luz na listwie kolumny kierownicy A jak to w ogóle się leczy Na razie puka dość sporadycznie zwłaszcza po dłuższym postoju ale trzeba to wyleczyć Tylko na co się przygotować Pytam bo temat jest dla mnie obcy
#20 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:13, 12.10.2008
Po wymianie stukanie ustało i jest cisza.
Z tego co czytałem na innych forach to w naszych accordach niestety to szybko pada i bardzo dużo osób ma ten sam problem. Zresztą jakby to niepadało to Honda nierobiła by akcji serwisowej.
#21 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:58, 12.10.2008
a brałeś pod uwagę luz na listwie kolumny kierowniczej?
miałem go w Cifie, mam i w Accordzie (aczkolwiek jeszcze sporo mniejszy)...
na postoju na zgaszonym silniku wystarczy energicznie poruszać kierą to lewo prawo i jak stuka to wiadomo o co chodzi.
Mam coś podobnego i zastanawiałem się co to może być Wiec jest to luz na listwie kolumny kierownicy A jak to w ogóle się leczy Na razie puka dość sporadycznie zwłaszcza po dłuższym postoju ale trzeba to wyleczyć Tylko na co się przygotować Pytam bo temat jest dla mnie obcy
na zgaszonym silniku ruszasz szybko kierą w lewo-prawo - jak słychać stuki to albo koncówka drążka albo właśnie luz na kolumnie...
jedyne co można zrobić to włożyć nową "maglownicę"
ostatnio byłem na stacji diagnostycznej i na podnośniku mieli Accorda 7 - na moje pytanie o luz na przekładni stwierdzili że ten obok też go ma i ogólnie to tylko mercedes beczka miał przekładnię ślimakową i tam takich luzów nie ma..
#22 Guest_slajders_*
Napisano 18:52, 13.10.2008
#23 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:16, 13.10.2008
w Cifie pukało mi strasznie (zawsze na kocich łbach) a w Accorzie tylko na większych nierównościach, niemniej jednak będzie to się potęgowało i nie ma na to rady jak tylko nowy magiel (chyba że ktoś się w czepku urodził i trafi na używkę po małym przebiegu)
#24 Guest_slajders_*
Napisano 20:44, 13.10.2008
#25
Napisano 21:36, 23.11.2008
#26
Napisano 02:24, 25.11.2008
Czarna i piękna HA VI Ś.P.
#27
Napisano 18:20, 25.11.2008
Jednak człowiek stwierdził - gumy stabilizatora
I było po problemie
Można sprawdzić jeszcze stan łączników stabilizatora.
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:46, 25.11.2008
Miałem kiedyś podobny objaw, którego maszyna nie wykryła
Jednak człowiek stwierdził - gumy stabilizatora
I było po problemie
u mnie było tak samo trzeba złapać za drążek stabilizatora i szarpać wtedy słychać stuki
#29 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:22, 25.11.2008
ja też mam mały luz na przekładni mechanik mówi że nie ma się czym przejmować bo ciężko znalezć samochód co go nie ma
dokładnie to samo powiedziano i mnie
ostatnio zauważyłem że taki sam luz pojawił się u moich rodziców w Octavii I (rok 2001 od nowości w mojej rodzinie przejechane prawie 150kkm na polskich drogach)
jednak w Hondzie ten luz pojawia się wcześniej niż w innych autach, niektórzy polecają kasowanie specjalną śrubą regulacyjną, inni twierdzą że to nic nie daje, najlepiej przekonać się jak zawsze samemu