XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
stuku puku na wybojach
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:16, 23.09.2008
Pomóżcie proszę w diagnozie.
Stuki dochodzą z przodu (i z lewej i z prawej strony przy kołach) tylko podczas jazdy na nierównościach. Dźwięk stukotu jest głuchy - jakby dwie belki drewniane walały się raz z lewej na prawą i z powrotem.
Samochód kupiłem gdy miał 100kkm, nie wiem co było wcześniej robione. Raczej dużo stał. Był na dużym przeglądzie w aso, lecz widocznie w/w umknęło ich uwadze.
Czy to znaczy, że powinienem wymienić wahacze? amorki? Czy muszę się udać do ASO, by zbadali to?
Dzięki,
Merk
#2
Napisano 08:41, 23.09.2008
Końcówki drążków, swożnie wahaczy, końcówki stabilizatorów, tuleje na stabilizatorach to można tylko zgadywać.
Nie koniecznie na przeglądzie przeoczyli, może po prostu od przeglądu coś sie wybiło i puka. Polskie drogi są nieprzewidywalne
#3
Napisano 09:38, 23.09.2008
Alfa Romeo 33 146 156,Accord VI VII,Lexus IS250
#4
Napisano 10:17, 23.09.2008
#5
Napisano 10:34, 23.09.2008
Alfa Romeo 33 146 156,Accord VI VII,Lexus IS250
#6
Napisano 10:36, 23.09.2008
#7
Napisano 11:01, 23.09.2008
Alfa Romeo 33 146 156,Accord VI VII,Lexus IS250
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:46, 29.09.2008
#9
Napisano 12:28, 30.09.2008
Alfa Romeo 33 146 156,Accord VI VII,Lexus IS250
#10
Napisano 14:04, 30.09.2008
Zostały w tej chwili takie opcje:
> walnięta poduszka silnika - u mnie jest walnięta wiec najprawdopodobniej to wlasnie to.
> wewnętrzny przegub (może być stukanie ale przy zmianie predkosci hamowanie/przyspieszanie
> cos z amorami.
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:45, 30.09.2008
miałem go w Cifie, mam i w Accordzie (aczkolwiek jeszcze sporo mniejszy)...
na postoju na zgaszonym silniku wystarczy energicznie poruszać kierą to lewo prawo i jak stuka to wiadomo o co chodzi.
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:22, 06.10.2008
#13
Napisano 11:29, 06.10.2008
Z całością możesz zapoznać się tutaj http://www.accordklu...wtopic.php?t=46
Murphy's Accord <-Click
LPG:
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:08, 07.10.2008
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:02, 09.10.2008