Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Opony 225/45 17 XL czy zwykłe

VII opony xl

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:05, 28.03.2014

wiem, ze pytales o cis w oponach,ale staram Ci sie wytlumaczyc,ze W nie jest indeksem nosnosci opony tylko indeksem predkosci, a z Twojej wypowiedzi:

 

 kupiłem Pirelli 225/45/17 o podwyższonym indeksie nośności W (czyli oponka XL)

 


wychodzi ze dla Ciebie W jest indeksem nosnosci.


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#17 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:10, 28.03.2014

a co do ciśnienia, ma byc normalne jak w zwykłej oponie. 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#18 bananowooo

bananowooo
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Dziki Wschód
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:41, 28.03.2014

Ok może źle sprecyzowałem wypowiedź, w każdym bądź razie 94 jest indeksem nośności opony o podwyższonym stopniu (bo standard to zazwyczaj jest 91), a W tak jak mówiłeś, indeksem prędkośći (również zwiększonym, bo do 270). Ale opinie producentów tych opon są takie, że te egzemplarze powinny być ładowane większym ciśnieniem żeby opona dobrze spełniała swoją rolę, dlatego pytam jak to jest w przypadku masy naszych Accordów, czy może ktoś ma taką oponę i ile do niej pompuje :)


  • 0

#19 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:08, 28.03.2014

Ok może źle sprecyzowałem wypowiedź

nie trzeba bylo tak od razu :ok

ja daje ok 2.4 na przod i 2.3 na tyl


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#20 rogas315

rogas315
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:56, 29.03.2014

Dziękuję za zainteresowanie moim tematem i pomoc, teraz ja mogę się coś wypowiedzieć bo kupiłem te oponki 225/45/17 Barum Bravuris 3HM 94Y XL,  i co mogę powiedzieć to prowadzenie auta zdecydowanie na plus, jeśli chodzi o komfort to mam porównanie tylko z oponami 195/65/15 i tam było dużo lepiej, ale naprawdę nie jest źle, nie mam też porównania do opon o nośności 91 bo takich nie miałem ale ta Barum nie wygląda na twardą oponę, co do kolein to nie zaobserwowałem jakiegoś dziwnego zachowania (chyba że jeszcze na takie nie trafiłem ;) ) .


  • 0

#21 bananowooo

bananowooo
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Dziki Wschód
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:41, 29.03.2014

A czy takie parametry jak więszka nośność może się przełożyć na większe opory toczenia, czy nie ma różnicy?


  • 0

#22 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 12:01, 29.03.2014

Czysto teoretycznie to opona ma inna konstrukcje boku. Może być drutowka z większą ilością zwojów, może być grubszy wypełniacz, stopka jednym słowem sztywniejsze bok opony. Może też być np więcej opasania, ale sam bieżnika pozostaje raczej bez zmian Tak wiec opory toczenia nie muszą być większe, ale mogą przez większy ciężar opony


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, opony xl

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq