Skocz do zawartości


RODO w HAKP

accord turbo


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:03, 17.08.2009

witam mam pytanie czy może ktoś spotkal sie z kolektorem wydechowym pod turbo do accorda 2.0 135 hp? w usa sa do 2.2 ale nie wiem czy bedzie takowy pasowal do 2.0 moze ktos z was cos na ten temat wie

#2 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:14, 17.08.2009

ZApewne jedno i drugir to F series, po mojemu podejdzie :)
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:15, 18.08.2009

hmmm ciekawe ale nic chyba innego nie pozostaje jak zaryzykowac i takowy zakupic

#4 Marecki

Marecki
  • Forumowicz
  • 531 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:25, 18.08.2009

Ex Michałową coupetke chcesz uturbiać :-)

#5 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:38, 18.08.2009

F series i turbo :o? Kogo Ty chcesz oszukac ;-)

Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17


#6 unclefast

unclefast
  • Forumowicz
  • 39 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:51, 19.08.2009

Seria F sie dobrze uturbia , polecam tego post'a bardzo ciekawy:

http://www.everythin...b2a4470f&t=3679

#7 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:02, 19.08.2009

Seria F sie dobrze uturbia , polecam tego post'a bardzo ciekawy:

http://www.everythin...b2a4470f&t=3679


To chyba F23 jest? No i przeszło pełny remont silnika (łącznie z zakuciem?). Ale i tak efekt jest super.
Ciekawe, czy kompresor by podszedł do F20? Bo to mnie bardziej interesuje.

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#8 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:00, 19.08.2009

No nie wiem... jedyne co pociagnie F series na serii to jakies soft turbo na 25 koni moze... Co i tak nie ma sensu bo H22 to wciagnie a zakuwanie wszystkiego to inwestycja nieoplacalna raczej.

Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17


#9 unclefast

unclefast
  • Forumowicz
  • 39 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:30, 19.08.2009

f23a wytrzymuje przy doladowaniu 0.8bara bez zadnego problemu. moce w okolicach 220km tutaj jest fajna stronka
http://www.cardomain.com/ride/166697 jest nawet auto z Polski.
najlepsza opcja to h22a i turbo to juz jest ciekawa zabawa.
ewentualnie 3.0 i kompresor
http://www.cardomain.com/ride/2943161

#10 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 00:02, 20.08.2009

Po pierwsze seria F serii F nie równa. Trzeba patrzec na rozstaw otworów wydechowych w głowicy ( 4 w jednakowych odstepach albo dwie pary w mniejszym odstepie miedzy 2 i 3 otworem )
Po drugie sens kucia jest taki ze zakuty silnik ma większe mozliwości rozwoju a poza tym zakutego nie zapałujesz tak szybko. Swap na H22A to najprostrzy sposób na pałera ale uturbianie F22B1 czy F23A1 przy zakuciu ma sens. Bez zakucia to tak jak Shaar napisał: sof jakiś i tyle będzie.
A z drugiej strony swapujac H22A wypadałoby najpierw zrobic kapitalny remont w takim silniczku a nie sugerowac sie tym ze: wcześniej jeździł, nie ma wycieków to wkładamy.

unclefast pokaż to auto z polski?

 


#11 unclefast

unclefast
  • Forumowicz
  • 39 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:05, 20.08.2009

Oto link , http://www.cardomain.com/ride/3135606

#12 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:54, 20.08.2009

no to juz widzę że nie jestem sam na cardomainie z polski ;-)

 





IPB Skin By Virteq