XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
accord turbo
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:03, 17.08.2009
#2
Napisano 22:14, 17.08.2009
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:15, 18.08.2009
#6
Napisano 10:51, 19.08.2009
http://www.everythin...b2a4470f&t=3679
#7
Napisano 13:02, 19.08.2009
Seria F sie dobrze uturbia , polecam tego post'a bardzo ciekawy:
http://www.everythin...b2a4470f&t=3679
To chyba F23 jest? No i przeszło pełny remont silnika (łącznie z zakuciem?). Ale i tak efekt jest super.
Ciekawe, czy kompresor by podszedł do F20? Bo to mnie bardziej interesuje.
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#8
Napisano 17:00, 19.08.2009
Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17
#9
Napisano 17:30, 19.08.2009
http://www.cardomain.com/ride/166697 jest nawet auto z Polski.
najlepsza opcja to h22a i turbo to juz jest ciekawa zabawa.
ewentualnie 3.0 i kompresor
http://www.cardomain.com/ride/2943161
#10
Napisano 00:02, 20.08.2009
Po drugie sens kucia jest taki ze zakuty silnik ma większe mozliwości rozwoju a poza tym zakutego nie zapałujesz tak szybko. Swap na H22A to najprostrzy sposób na pałera ale uturbianie F22B1 czy F23A1 przy zakuciu ma sens. Bez zakucia to tak jak Shaar napisał: sof jakiś i tyle będzie.
A z drugiej strony swapujac H22A wypadałoby najpierw zrobic kapitalny remont w takim silniczku a nie sugerowac sie tym ze: wcześniej jeździł, nie ma wycieków to wkładamy.
unclefast pokaż to auto z polski?
#12
Napisano 19:54, 20.08.2009