XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z autem.
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:36, 16.08.2009
#2
Napisano 21:55, 16.08.2009
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 22:16, 16.08.2009
2. jak pokazuje błąd to zrób samodiagnostykę --> http://www.honda.cba...ostyka_ecu.html wtedy wyswietli jaki błąd i będzie jeszcze łatwiej. Złącze do samodiagnostyki znajduje się pod schowkiem i jest schowane w prawym dolnym słupku. Zwierasz styki drutem lub zszywaczem, przekręcasz kluczyk aż zapalą się kontrolki ( tylko nie odpalaj ) i "check" wymruga błędy
Tutaj jest złącze->
3. ściągnij manula ze strony o ąccordzie Vgen. Musisz się tu zalogować aby go pobrać i tam możesz popatrzeć jak te wężyki są rozmieszczone --> http://www.hondaacco...n=category&id=3
Zauważyłem że przy wlocie od strony filtra powietrza do kolektora ssącego jest odpięty i wisi jakiś przewód podciśnieniowy od powietrza
O ile dobrze kojaże ( choć nie wiem na 100% jak jest w F22Z2 bo ja mam F20Z1 ) to węże podciśnieniowe dochodzą tylko do przepustnicy. A ten o którym ty mówisz to jest chyba odma która wchodzi do rury za filtrem i druga jej część wychodzi z pokrywy silnika. O to Ci chodzi?
Nie równo tzn. jak opisz to dokładnie , jakie są objawy. Obroty falują, co się dzieje opisz to dokładnie bo tak to trudno stwierdzić.Gdy się chwilkę rozgrzeje to nadal pracuje nie równomiernie. Te same objawy są na benzynie jak i na gazie.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 02:50, 17.08.2009
#5
Napisano 09:41, 17.08.2009
. A czy przepustnica powietrza znajduje przy kolektorze ssącym i jest do niej dołączona złączka z której wychodzą 3 przewody??
Dokładnie wygląda to tak
Czy jest jakaś możliwość wyczyszczenia tej przepustnicy??
Przepustnice musisz wykręcić i wymyć w benzynie lub rozpuszczalniku i założyć najlepiej nową uszczelkę dostępną tylko w ASO ( koszt ok 40zł ) Tutaj masz jak to zrobić
Aha ten wężyk który jest odłączony i nigdzie nie jest podłączony wychodzi z górnej części przepustnicy powietrza. Gdzie On powinien być podłączony??
Podłączone te wężyki są do MAP sensor.
Powiedz tylko o który przewód chodzi a ja spójże u siebie gdzie on jest podłączony.
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:33, 17.08.2009
#7
Napisano 12:53, 17.08.2009
3 krótkie - bład nr3- Problem z obwodem MAP sensora (w VCB)
9 krótkich - błąd nr9 -Czujnik polozenia walu korbowego
1długa 5 krótkich - błąd 15 -Sygnal zaplonowy, przerywacz
1 długa 7 krótkich - bład 17 - Czujnik predkosci
Tutaj masz tabele błędów --> http://www.honda.cba...ostyka_ecu.html poniżej
Co do błędu numer 3 to dlatego pewnie wyskakuje ponieważ jest odłączony przewód podciśnieniowy ten o którym pisałeś
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:49, 17.08.2009
#9
Napisano 18:51, 17.08.2009
A z tymi błędami to lepiej jechać do salonu Hondy czy może poszukać jakiegoś mechanika??
Żeby kasę z Ciebie zdarli, sam to napraw.
Podaje Ci link do manuala --> http://www.hondaacco...tion=file&id=11 ( żeby go ściągnąć musisz się zarejestrować na --> http://www.hondaacco...forum/index.php ) i tam masz wszystko opisane jak usunąć te błędy. Jest tam także pokazane jak podłączyc te przewody podciśnieniowe. Jak ściągniesz manuala to o błędzie numer 3 jest na stronie 11-19 11-20, błąd 5 - str.11-23, błąd 9 - str.11-24 11-25, błąd 15- str.11-33, błąd 17- str11-34 a wszystko to w dziale UKŁAD PALIWOWY. W tym manualu znajdziesz wszystko, gdzie są złączki potrzebne do wykonania tych czynności itd.. Jakbyś czegoś nie wiedział to pisz. Razem jakoś damy radę.
Na forum --> http://www.hondaacco...forum/index.php poszukaj też.
Tutaj masz o błędzie nr 15 -> http://www.hondaacco...&highlight=bd
Tutaj o nr 9 -> http://www.hondaacco...&highlight=bd
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:55, 18.08.2009
[ Dodano: 2009-08-18, 19:27 ]
Potrzebuję aparat zapłonowy do hondy accord 2.2 VTEC symbol silnika F22Z2. symbol aparatu 30100 P5S G01. Jak ktoś ma na sprzedaż to prosze o kontakt. Dzieki
#11
Napisano 19:10, 18.08.2009
Tak właśnie przeczuwałem że będzie z nim coś nie tak , ale nie chciałem zapeszać , a nóż się go uda naprawić.Potrzebuję aparat zapłonowy
Popytaj tutaj o aparat, gościu ma kilka hond może coś znajdzie --> http://vtec.otomoto.....php?sect=offer lub tutaj, pisze że ma do F22 za 140zł --> http://www.hondaacco...opic.php?t=3018
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:38, 27.08.2009
[ Dodano: 2009-09-26, 18:39 ]
Koledzy mam problem. samodiagnostyka wyświetla mi błędy "3" "10" i "14". Od czego mam zacząć Mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić reset kompa w accord rocznik 1996 symbol silnika F22Z2 2.2 VTEC?? Jak należy poprawnie go zresetować? Wiem co oznaczają te błędy tylko gdzie szukać przyczyny ich powstawania??
"3" Problem z obwodem MAP SENSOR
"14" Zawór sterowania wolnymi obrotami
"10" Czujnik temperatury dolotu, uszkodzenie sensora
Auto ma moc i przyspieszenie tylko że na wolnych obrotach jest taki objaw że silnik nie pracuje równo i z rury wydechowej słychać takie delikatne puszczanie powietrza. Jakie powinno być ciśnienie spręzania dla mojego modelu silnika?? Dzięki za pomoc koledzy.