XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
szybkie spadanie obrotów silnika
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:49, 11.08.2009
Jestem nowym użytkownikiem Accorda 2.0i 1999. Pytanie o obroty silnika.
Wcześniej jeździłem Espero i gdy przy zmianie biegów wciskałem sprzęgło obroty silnika
chwile zostawały, nie opadały szybko dzięki temu dość płynnie zmieniało się biegi. Teraz w Hondzie po wciśnięciu sprzęgła obroty natychmiast spadają do ok. 1000.
Czy tak w Hondzie jest czy nie?
Pozdrawiam
#2
Napisano 22:19, 11.08.2009
mi się że to nie jest normalne.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 06:20, 12.08.2009
#4
Napisano 08:07, 12.08.2009
Oborty na ciepłym powinny być na około 600-700rpm, a to jest sporo poniżej 1000rpm.
Troszkę nad kreską oznaczająca 500rpm.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5
Napisano 12:41, 12.08.2009
Honda ma mieć 750 obr./min. czyli tak jak mówisz pod kreską oznaczającą 1000 a nad kreską 500.
Powinny szybciej spadać przy wciśnięciu sprzęgła do mniej więcej 1000 obr. a potem wolno zejść na 750 i tak stać.
#7
Napisano 13:52, 12.08.2009
a nad kreską 500.
Nie ma takiej kreski na obrotomierzu, ta o której piszesz to jest 650-700
Racja ta pierwsza nad zerem to 500, ale i tak obrotki powinny być blisko 750 czyli nieco nad tą drugą od zera.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:05, 12.08.2009
Pytanie moje wynika z tego że jak zmieniam bieg, naciskam sprzęgło i puszczam na chwilę pedał gazu na czas przełączenia biegu, obroty silnika szybko spadają do prawie 1000rpm i w tym momencie na następnym biegu startuje z obrotów dość niskich co powoduję niepłynną zmianę biegów. W Espero którym poprzednio jeździłem po naciśnięciu sprzęgła obroty chwileczkę jakby zostawały w miejscu i później wolno opadały. Każda kolejna zmiana biegów zaczynała się prawie na podobnych obrotach silnika. Być może tak w Hondach jest.
#9
Napisano 15:11, 12.08.2009
Nie widziałem jeszcze aby obroty silnika przy wciśnieciu sprzęgła zostawały w miejscu
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#10
Napisano 15:15, 12.08.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#11
Napisano 15:36, 12.08.2009
wolno, bo to nie są jednoznaczne pojęcia.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#12
Napisano 19:40, 12.08.2009
Seth, tak jest w niektorych autach. Moj ojciec tak ma w corolli. Chwile musialem sie do tego przyzwyczaic, ale dzieki temu nie musisz szybko zmieniac biegow. Wszystko sie dzieje troche w zwolnionym tempie.
U mnie wujaszek ma tak w toyocie yaris i mnie to akurat denerwowało.....dla emerytów chyba to podtrzymywanie
#13
Napisano 06:56, 14.08.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#14
Napisano 08:35, 20.08.2009
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:19, 20.08.2009