XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Amortyzatory przód Bilstein B4 vs Monroe. Problem!!!
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:02, 08.08.2009
Zaczynają się dylematy związane, z Hondą
Na pierwszy rzut idzie przednie zawieszenie, mam dylemat pomiędzy tymi dwoma producentami. Bardziej przekonuje się ku Bilstein-owi, ale mam pewne obawy, mianowicie. W poprzednim samochodzie był to Ford escort miałem zamontowane Bilstein-y B6 i auto było bardzo twarde... Teraz pytanie czy jak zamontuje do Hondy Bilstein-y B4 to czy auto nie straci na komforcie? Zależy mi na zachowaniu takiego samego komfortu jazdy jak jest teraz. A i chce zaznaczyć że chce kupić amortyzatory z wyższej półki i jakieś propozycje innych dobrych firm będą mile widziane..
Pozdrawiam.
#2
Napisano 12:19, 08.08.2009
Jak masz kasę to kup zestaw ze sprężynami Teina np z regulowaną twardością i wysokością wtedy sobie ustawisz wszystko jak tylko dusza zapragnie
#3
Napisano 12:20, 08.08.2009
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:58, 09.08.2009
#5
Napisano 22:15, 09.08.2009
Moim skromnym zdaniem KAYABA - dobre amorki za rozsądną cenę
dokładnie, seria Panie seria
w Civicu miałem ten sam dylemat, skończyło się Kayabą właśnie, gazówkami naturalnie
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#6
Napisano 11:17, 10.08.2009
#7
Napisano 12:03, 10.08.2009
A tak na marginesie to mialem 120tys na liczniku (wszystko od nowosci po polskich drogach) i wydawalo mi sie, ze nie jest najgorzej. Ale jak zmienilem amortyzatory to nie moglem sie nacieszyc jak wspaniale zaczelo dzialac zawieszenie. Zwlaszcza na malych nierownosciach. SZOK.
I mam wrazenie, ze zniknelo zabkowanie opon ktore bylo efektem zuzycia tylnych amortyzatorow.
pzdr
Michal
----------
MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1
#8
Napisano 12:13, 10.08.2009
U mnie to samoI mam wrazenie, ze zniknelo zabkowanie opon ktore bylo efektem zuzycia tylnych amortyzatorow.
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:42, 10.08.2009
#10
Napisano 20:07, 10.08.2009
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:12, 10.08.2009
A i zaznaczam że jak kupiłem to było wszystko ok. dopiero po ok 20kkm coś sie zaczęło dziać...
#12
Napisano 21:07, 10.08.2009
Amorki nowe,zawias sprawdzony na wszystkie strony na 2 różnych stacjach diagnostycznych i nic nie wykryli,wszystko sztywne jak nowe a stuki jak były tak są. :-/
Ręce opadają,jedyne co mechanikowi przyszło do głowy to sprawdzenie ślizgów w zaciskach z tyłu i faktycznie jeden wyrobiony ale czy on może powodować stuki
Sorry za małe zboczenie z tematu.
#13
Napisano 08:06, 11.08.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#14
Napisano 10:00, 11.08.2009
#15
Napisano 10:19, 11.08.2009
sprawdź gumy pod talerzykiem w amorach. Nie jestem pewny jak jest w Acco ale w Preli to były takie dwie ścięte na stożek gumy w górnym mocowaniu amora. One się ubijają i stukają. Ewentualnie górna taka spora guma na której opiera się sprężyna.