XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
czasem ewidetnie mniej mocy
#31
Napisano 19:35, 12.11.2009
tak jak juz wczesniej pisalem samochod osiagnal 3tys obrotow i nie chcial "isc" dalej, kiedys w duzo gorsza burze mialem podobna sytuacje tyle ze wtedy nie zapalil sie check.
czy moglby mi ktos doradzic co mam z tym zrobic i gdzie dokladnie w aucie znajduje sie taki czujnik?
bylbym szczerze wdzieczny gdyz zapalajacy sie check w moim aucie wprawia mnie w trudnej sytuacji boje sie zwyczajnie ze moze sie cos pogorszyc.
ps ostatnio dolewalem oleju do auta i troche przedobrzylem ale nie sadze zeby to moglo miec jakis wplyw na opisywana przeze mnie dolegliwosc (oleju ujalem teraz jest tak z 1-2mm ponizej max)
ps2 kolega siwy podal ten link http://accord6gen.cb.....agnostyka ECU jest tam rowniez wzmianka o kasowaniu bledow i mam tu pewne rozbierznosci bo napisane jest zeby wyjac bezpiecznik (na ok 10sekund) nr 6 w bezpiecznikach po stronie pasarzera 7,5A a ja tam mam bezpiecznik 20A i jest to bezpiecznik od LAF HEATER, natomiast w bezpiecznikach od strony kierowcy pod nr 6 kryje sie bezpiecznik 15A od ECU CRUISE CONTROL mysle ze tu o ten wlasnie powinno chodzic, prawda??
#32
Napisano 22:31, 16.11.2009
nr 6 w bezpiecznikach po stronie pasarzera 7,5A a ja tam mam bezpiecznik 20A i jest to bezpiecznik od LAF HEATER,
Bo źle odczytujesz, który to bezpiecznik, otwierając i wyjmując klapkę bezpieczników od pasażera musisz ją obrócić o 180°. Tam gdzie są rozpisane bezpieczniki jest również napis "UP" ze strzałką a to oznacza tą stroną do góry. Patrząc na bezpieczniki, ten od ECU jest w górnym rzędzie i chyba jest opisany jako "Back UP" czy coś.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#33
Napisano 23:19, 16.11.2009
#34
Napisano 00:09, 17.11.2009
http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=86
brawa dla tego Pana
i le ja sie wlasine tego watku naszukalem
dokladnie o ten bezpiecznik chodzi
on ma nr 13 o ile sie nie myle i u mnie jest podpisany jako CLOCK BACK UP (7.5 A)
danke shon
ale suma sumarum to tylko kasacja bledu
a co z jej naprawa??