XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problemy z odpaleniem w upalny dzień
#1
Napisano 16:33, 29.07.2009
Jak w temacie,mój Acco ma syndrom upalnych dni,nie zawsze ale mu się zdarza.
Czasami jak postoi na słońcu przez dłuższy czas nie chce odpalić a dokładniej odpala na chwilę tak jakby wypala resztkę benzyny która jest w silniku i gaśnie i nie daje się już ponownie uruchomić(rozrusznik kręci zdrowo).Czasami pomaga odpięcie klemy z akumulatora i zostawienie go w spokoju na kilkanaście minut a 2 razy zdarzyło się ,że musiał stać do wieczora(dzisiaj chyba będzie 3 raz) i po ochłodzeniu temperatury odpala na dotyk.
Samochód generalnie odpalam po zgaśnięciu zielonej ikonki kluczyka na desce i jej charakterystycznym `tyknięciu` i właśnie czasami w upały tego `tyknięcia` przy gaszeniu ikonki nie ma i auto nie odpala :-/ (problem z immobilizerem )
Taka historia zdarzyła mi się już z 5 razy od początku lata.
I jeszcze jest inna sprawa jak zapalam auto na gorącym silniku to obroty przez pierwsze 20sec są nie równe(falują) i jeżeli przez przypadek od razu włączę klimę to samochód gaśnie.
Jeżeli macie jakieś pomysły co może być przyczyną takich rewelacji to podzielcie się wiedzą.
#2
Napisano 21:46, 29.07.2009
#3
Napisano 21:48, 29.07.2009
2. Jesli cos sie dzieje z immobilizerem to moze komp ci sie przegrzewa?
Czy nie odpala zawsze jak stoi na sloncu (np. po calej nocy) czy tylko po jezdzie jak jest cieply, postoi na sloncu co powoduje, ze nie chlodzi sie?
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#4
Napisano 21:55, 29.07.2009
w którym miejscu jest zlokalizowany ten czujnik1. Czujnik temperatury plynu chlodzacego, wyjmij wtyczke i zobacz czy cos pomoglo.
No właśnie nie jest to zawsze,czasami jak jest naprawdę `patelnia`w środku,dzisiaj odpalił rano,potem postał trochę w słońcu i nie zagadał i odpalił dopiero koło 20 jak już się ostudził.Czy nie odpala zawsze jak stoi na sloncu (np. po calej nocy) czy tylko po jezdzie jak jest cieply, postoi na sloncu co powoduje, ze nie chlodzi sie?
#5
Napisano 07:01, 30.07.2009
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#6
Napisano 07:28, 30.07.2009
Tutaj masz komiks jak to zrobic: http://www.honda.gda...ic,19932.0.html
ATR by kb - SPRZEDANY
#7
Napisano 11:08, 30.07.2009
kobeus, dzięki za podpowiedź i link postaram się zajrzeć tam niedługo i zbadać co i jak
Jakiś czas temu rozmawiałem z jakiś przypadkowym elektrykiem na ten temat i coś właśnie wspominał o możliwej winie przekaźników(tylko nie wiedział jakich ) w czasie sauny w środku samochodu...zobaczymy.
Jeszcze tylko nich mi ktoś podpowie gdzie znajdę ten czujnik temperatury płynu chłodniczego.
Dzięki
#8
Napisano 11:25, 30.07.2009
#9
Napisano 13:25, 30.07.2009
[ Dodano: 2009-07-30, 14:47 ]
Jeszcze link dla wszystkich,którzy mają podobne problemy i nie tylko
http://techauto.tripod.com/
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:36, 30.07.2009
#11
Napisano 15:56, 30.07.2009
#12
Napisano 16:25, 30.07.2009
#13
Napisano 16:28, 30.07.2009
#14
Napisano 07:24, 31.07.2009
Ciekawostka jest natomiast falowanie. Jesli by byl tylko przekaznik to po odpaleniu nie powinien falowac. Tu musi byc cos jeszcze. Moze to efekt ciaglego wlaczania/wylaczania ssania? Wtedy wyjmij wtyczke od czujnika temp. i zobacz czy nadal faluje.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#15
Napisano 10:29, 31.07.2009