XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:08, 07.01.2014
Jest coś takiego w VIII gen?
#2
#3
Napisano 12:02, 08.01.2014
Ma ktoś coś takiego u siebie w aucie? Działa?
Czy to nie jest jakiś tani badziew, który po roku czasu sam zajmie sie włączeniem kierunków?
#4
Napisano 22:06, 09.01.2014
#5
Napisano 19:09, 06.03.2015
Hi,
jak ktoś ma kaprys zainstalowania sobie kierunkowskazów komfortowych tzn. funkcja że jak raz lekko naciskasz (pykniesz bez kliknięcia) przycisk kierunkowskazu to miga samoczynnie w zależności od ustawienia kierunkowskaz 3 albo 5 razy.
Według mnie to jest bardzo praktyczna funkcja i tym samym przełącznik kierunkowskazów jest odciążony.
Ja sobie to zainstalowałem i jestem zadowolony.
Np. firma PEKATRONIK sprzedaje elektroniczne układy na eBay do:
Honda Accord, Typ CG4 (1998-2001)
Honda Accord,Typ CL7, (2002-2008)
Jak i czy do innych Acoordow pasuje trzeba porównać schematy elektryczne.
Przy instalacji albo jakichkolwiek przeróbkach Accorda musi być odłączony akumulator!
Einbauinformation für Honda Accord, Typ CL7, Baujahr 2002-2008, Minusimpuls
Lista podłączeń po Niemiecku:
SCHWARZ KL-31 > Masa
ROT KL+15 > weiß/rot vom Zündschloss kommend oder: schwarz/gelb, 7pol. grüner Stecker vorne über Sicherungskasten isolieren. (Schemat – wolny bezpiecznik 31)
WEISS/GRÜN KL+49R > braun, 14pol. grüner Stecker „F“ an „Zentraleinheit“ oder weißer Mehrfachstecker mit Bügel senkrecht an „Zentraleinheit“ hinter Fußablage im Fußraum Fahrerseite.
BLAU KL+49L > rot/blau, 14pol. grüner Stecker „F“ an „Zentraleinheit" oder weißer Mehrfachstecker mit Bügel senkrecht an „Zentraleinheit“ hinter Fußablage im Fußraum Fahrerseite.
GELB Blinkimpuls > KL-31 Masse
BRAUN Impuls rechts > orange/weiß, 10pol. schwarzer Stecker am Lenkstockhebel
GRAU Impuls links > schwarz/grün, 10pol.schwarzer Stecker am Lenkstockhebel
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Z tego co mogłem sprawdzić to w CL7, CL9, CM1, CM2, CN1 i CN2 schematy kierunkowskazów są takie same.
Z grubsza takie kroki (tu moje „wolne” tłumaczenie):
1. Zdemontować górną obudowę kolumny kierownicy, osłonę dolną deski rozdzielczej, osłonę progu drzwi i osłonę skrzynki bezpieczników.
2. Najpierw wszystkie złączki od kolumny kierownicy odłączyć żeby mieć dobre dojście do kabli przełącznika kierunkowskazów.
3. Z tylu jest gruby zaizolowany kabel który idzie w kierunku fotela pasażera. Odizolować i szukać dwóch kabli pomarańczowo /biały i czarno /zielony i połączyć odpowiednio (przylutować) z BRĄZOWYM i SZARYM.
4. BIAŁY – zaizolować, bo nie jest potrzebny.
5. CZARNY i ZÓŁTY razem połączyć i podłączyć do masy karoserii.
6. CZERWONY podłączyć do bezpiecznika 31.
7. Tam gdzie jest MICU w skrzynce bezpieczników jest biała duża złączka (wtyczka). Tam trzeba znaleźć brązowy i czerwono/niebieski i odpowiednio podłączyć z BIAŁO / ZIELONYM i z NIEBIESKIM (np. przylutować).
Lista podłączeń (tu moje „wolne” tłumaczenie):
CZARNY KL-31 --> Masa
ZÓŁTY impuls kierunkowskazu do --> KL-31 i do masy.
CZERWONY KL+15 --> biało /czerwony od stacyjki albo: czarno/żółty, 7pol. zielona wtyczka (łączówka) z przodu nad skrzynką bezpieczników. (albo jak na schemacie – użyć wolny bezpiecznik 31)
BIAŁO / ZIELONY KL+49R --> brązowy kabel, 14pol. zielona wtyczka (łączówka) „F“ przy „MICU“ albo biała wtyczka przy „MICU“ za wycieraczką w nogach po stronie kierowcy.
NIEBIESKI KL+49L --> czerwono/niebieski, 14pol. zielona wtyczka „F“ przy „MICU“ albo biała wtyczka przy „MICU“ za wycieraczką w nogach po stronie kierowcy.
BRĄZOWY prawy impuls kierunkowskazu --> pomaranczowo/biały, 10pol. czarna wtyczka (łączówka) przy przełączniku kierunkowskazów.
SZARY lewy impuls kierunkowskazu --> czarno/zielony, 10pol. czarna wtyczka (łączówka) przy przełączniku kierunkowskazów.
BIAŁY - zaizolować
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Schemat do CL, CN i CM:
W skrzynce bezpieczników:
Przykład możliwości zasilania układu w accordzie CL.
Tu najlepszy jest bezpiecznik 31, bo jest on za włącznikiem zapłonu = za stacyjką.
I to musi neistety być:
Przy instalacji albo jakichkolwiek przeróbkach Accorda musi być odłączony akumulator.
To jest kopia z innego niemieckiego forum wiec nie odpowiadam za błędy.
W razie pytań najlepiej jest się zwrócić do firmy PEKATRONIK.
Link: http://www.pekatronic.de/
http://www.pekatroni...ortblinkmodule/
Użytkownik Kardynal edytował ten post 11:50, 08.03.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#6
Napisano 19:13, 06.03.2015
#7
Napisano 19:25, 06.03.2015
Nie no schemat bardzo prosty, czytelny, przejrzysty - dla elekktryków
Czy ten Pekatronik to załącza wszystkie migacze z jednej strony, jakie są na autku ?
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#8
Napisano 19:38, 06.03.2015
Calzone, możesz wskazać konkretny model do CG8, proszę
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#9
Napisano 19:41, 06.03.2015
Hi,
na stronie ebay + - 44,00eur + przeslanie + - 15 eur: http://www.ebay.de/i...c4ad38#shpCntId
Na stronie producenza ciutke taniej, bo 36,00 eur + 16,00 eur paczka.
Miałem ten układ starym Accordzie i teraz mam w drugim (przebudowałem) i znowu funkcjonuje prima.
Nie jest to jakaś rewelacja ale dość praktyczna funkcja.
EDIT:
W nowszych Acoordach funkcjonuje podawanie impulsu na kierunkowskazy trochę inaczej jak w starych Accordach jak moim CA5 (ECM itd).
Dlatego mój PEKATRONIK do kierunkowskazów nie pasuje do np. CL7 Accorda (z tego co widziałem).
Poza tym w PEKATRONIKu można ustawic 3 i 5 razy miganie (powtarzanie).
Ja mam na 5 razy miganie ustawione bo lubię z zapasem i w większej ilości sytuacji mi się to ustawienie sprawdziło.
Ale naturalnie jak kto lubi...wasza sprawa.
Tu jeszcze fotka z oryginalnymi podłączeniam...jakby ktos go instalowali:
+++++++++++++++++++++++++++
Dla porównania schemat mojego accorda CA5 z PEKATRONIKIEM.
Może to być dla kogoś pomocne jak ktoś ma starszego Accora, młodszego jak 2003. (Bez za dużo ECM itd )
Użytkownik Kardynal edytował ten post 11:55, 08.03.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#10
Napisano 20:28, 06.03.2015
Z tym wykrywaniem impulsów itd. to mam wrażenie ze już gdzieś aprpopo w emailu w jakiejś instrukcji przy mojej instalacji od PEKATRONIK czytałem, to żadna rewelacja.
Jak by nie patrzeć, jeden ma jedno ustawienie (3x) a inny ma dwa ( 3x i 5x)
Ja wypróbowałem i wybrałem 5x, bo mi 3x jest za krótko.
Jak kupisz z jednym ustawieniem np. 3x to tak zostanie.
Alle jak kto lubi.
Ps.: Ja tam nic od nikogo nie mam (many many many ), pisze tylko jak jest Ok i funkcjonuje.
Ps2: podłączenie Pekatronika jest bardziej skomplikowane może NIE bez powodu!
Jakiego masz Accorda @calcone
Użytkownik Kardynal edytował ten post 20:40, 06.03.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#12
Napisano 20:52, 06.03.2015
Z tego co wiem do CL7 i do innych starszych Accordow (zobacz pierwsze strony moich wskazówek) firma PEKATRONIK sprzedaje INNE układy elektroniczne = inne skrzyneczki.
Tak wiec 2 tematy!
Dlatego 2 schematy.
Edit: Schemat wygrzebałem do CG7-9 (jak twój moduł uniwersalny na Allegro)
Instrukcja montażu für Honda Accord, Typ CG7, CG8, CG9, CH1 rok produkcji 1998-2001
RED (Zasilanie, KL+15) z YEL/RED od stacyjki / bezpieczników podłączyć.
WHT (wejście przełącznika kierunkowskazów, KL+49A) z GRN/ORN przy przełączniku kierunkowskazów podłączyć.
GRN (wyjście prawego przełącznika kierunkowskazów, KL+49R) z LT BLU przy przełączniku kierunkowskazów podłączyć.
BLU (wyjście lewego przełącznika kierunkowskazów, KL+49L) z purpurowym (fioletowym) przy przełączniku kierunkowskazów podłączyć.
BLK (KL-31) z Masą połączyć.
YEL zaizolować.
BRN zaizolować.
GRY zaizolować.
Dla porównania schemat od Accora CE.
Wstawiam dlatego bo kolory kabli są takie same jak w instrukcji PEKATRONIKa do accorda CG4.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 15:56, 07.03.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#14
Napisano 21:03, 06.03.2015
Ja sie zdecyduję na ten polski produkt z możliwością doświetlania.
Technicznie zadecydował brak grzebania w stacyjce.
Politycznie nie chcę wzbogacać PKB Germanii
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#15
Napisano 22:32, 06.03.2015
Firma BartSoft powstała 2006. (Oj..oj to firma z doświadczeniem. )
Z ich i-strony: http://serwiselektro...nfo/oferta.html
...diagnostyka + naprawa + naprawy + naprawy = świadczy o tym, jak dla mnie, sprzedają chińszczyznę a nie polski produkt. (nic sami nie robią)
Porównaj np. strony Pekatronica i BartSoft.
Ps.: Ale jak wiesz więcej jak ja to mnie oświeć.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 13:23, 07.03.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych