Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

zawór VTEC Honda Accord 1.8 VTEC 2001 rok


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:35, 28.07.2009

Witam
Czy ktoś może mi potwierdzić, że to jest faktycznie zawór VTECa do Acc 1.8 ?

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Z góry dzięki ;)


Łukasz

#2 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:43, 28.07.2009

hmm, ciężko stwierdzić czy do 1,8 akurat ;-)

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#3 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:36, 28.07.2009

to może inaczej :-D
Sprzedawca twierdzi, że to z wersji 1.8, ale ja chciałbym wiedzieć, czy coś takiego jest na pewno z Accorda VI generacji, a nie np. z VII ? ;-) Bo nie wiem gdzie się to znajduje w komorze silnika...ma ktoś ew. fotki albo naprowadziłby mnie, gdzie u siebie mogę tego szukać ? Z góry dziękuję :ok

#4 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:43, 28.07.2009

jak polecisz po kablach od świec, to skończą się na aparacie zapłonowym, a jak spojrzysz na niego na przestrzał to zmieniając ogniskową oka zobaczysz właśnie ten element - sugerując się zdjęciem , które wkleiłeś, to tym, zardzewiałym do góry ;-)

wygląda, że jest to z Acco VI gen

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#5 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:50, 28.07.2009

dziękuję za wyczerpującą informację :D jak wrócę z pracy - od razu zerknę na to.

Przy okazji - czy ktoś "bawił się" kiedyś w czyszczenie tego elementu ? Wiem, że w Civicach te elementy czasem się zawieszają, zabrudzają i można je "zregenerować" lub właśnie wyczyścić. Wszystko wskazuje na to, że u mnie ten zawór też się jakby "zawiesza". Mam na oku już zastępczy, czekam tylko na dogadanie się co do ceny, pytanie tylko, czy nie próbować najpierw reanimować mojego, a dopiero potem kupić inny ?

#6 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:01, 28.07.2009

nie ma za co.. grunt że krótko i ogarnąłeś :-D

wszystko zależy od ceny ;-)

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#7 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:13, 28.07.2009

Porównując z rysunkiem z EPC wygląda, że to jest to.

Do zobaczenia na trasie.


#8 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:55, 29.07.2009

Możesz spróbować przepłukać dokładnie WD40. Sprawdź tez to sitko na uszczelce czy jest czyste.

Składając ten element silikon na uszczekle nie powinien być potrzebny (na fotce widac czerwony)

#9 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:23, 29.07.2009

Dziękuję za pomoc ;-)
a jeszcze pytanie - jak się do tego dostać...bo jak oglądałem to pod maską...musiałbym chyba odpiąć wszystkie przewody z aparatu zapłonowego i kilka innych rzeczy, bo są na drodze do tego zaworu...ktoś już robił coś takiego ?

#10 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:27, 29.07.2009

Mi mechanior wymienił uszczelkę i przeczyścił ten zawór w 10 min. Odbyło się bez wyciagania kabli. Jeden klucz (pewnie 10) i jedziesz ;)




IPB Skin By Virteq