XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zgasło podświetlenie zegarów
#1
Napisano 02:08, 26.07.2009
#2
Napisano 10:48, 26.07.2009
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#3
Napisano 11:49, 26.07.2009
#4
Napisano 13:00, 26.07.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#6
Napisano 15:35, 26.07.2009
#8
Napisano 15:46, 26.07.2009
Jarek, to będzie to, to będę turlał się po ziemi!skręciłeś podświetlanie ?
Czasami nawet i prom kosmiczny nie poleci, bo żarówka się spali, albo nie ten przełącznik co trzeba jest przełączony.
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 15:51, 26.07.2009
Będzie dobrze jeśli to taka przypadłość, a nie coś poważnego.
Poczekajmy na rozwiązanie problemu.
#10
Napisano 14:34, 24.08.2009
#11
Napisano 14:44, 24.08.2009
Co do spalenia wszystkich żarówek to jest to możliwe bo sam tak miałem. Poszło mi chyba z 9 żaróweczek w Civicu więc dlaczego nie miałoby się tak staś w Accordzie. Przepaliły się od wszystkich przycisków, podświetlenie gałek od ogrzewania, podświetlenie popielniczki więc sprawdź. Koszt w ASO wysoki ale od czego jest allegro.
http://allegro.pl/se...iody do zegarów
#12
Napisano 19:22, 28.08.2009
#13
Napisano 19:24, 28.08.2009
#14
Napisano 19:35, 28.08.2009
#15
Napisano 23:02, 06.09.2009
Licznik się dość łatwo wyjmuje:
- opuszczasz kierownicę w dół na maxa
- wykręcasz 3 wkręty z łbem gwiazdkowym pod daszkiem osłony zegarów krótkim śrubokrętem gwiazdkowym, tak żeby się zmieścił nad kierownicą.
- wyjmujesz środkowy przycisk wyłącznika z konsoli po lewej str. zdaje się regulacja poziomu świateł mijania i wykręcasz wkręt w głębi długim śrubokrętem koniecznie z magnesem.
- wyciągasz palcami (drewnianą łopatką) cały front-panel tapicerki nad kierownicą od strony lewej (przyciski) aż po środek (radio) metodą czujnego wyciągania wciskanych zatrzasków.
- wypinasz kostki i wyjmujesz pozostałe wyłączniki: "awaria", "mgła", itd.
- wypięty z zatrzasków panel kładziesz górą na siebie i wyciągasz w bok na prawo z pod kierownicy.
- masz otwarty dostęp do licznika, wykręcasz 2 czarne wkręty na górze i 2 żółte długie śruby M4 na dole.
- kładziesz licznik górą na siebie wypinasz 3 kostki i wyciągasz zza kierownicy
- masz teraz dostęp na luzie do wszystkich żarówek.
Ja metodą oglądania "zadymienia" szkła wymieniłem wszystkie podejrzane. W tym podświetlenie. W sumie to za dużo roboty, żeby oszczędzić parę zł na żaróweczkę która za miesiąc się znów przepali.
Ponieważ w moim dieslu trzęsie, po wymianie żarówki miały tendencję do wypadania z oprawki i przeraźliwie dzwoniły wewnątrz licznika. Musiałem je w końcu poprzyklejać na kropelkę do oprawek. Warto zaopatrzyć się wcześniej przed rozbieraniem w kilka zapasowych oprawek (allegro), lubią się wypalać od temp. i rozsypywać, szczególnie w tych większych żarówkach R10 podświetlających skalę. 2 sztuki rozsypały mi się w ręku.
Oprawki do żarówek R5 i R10 są takie same w rozmiarze.
Wyciąganie licznika trenowałem już kilka razy również w trasie, więc jak będziesz miał problem służę podpowiedzią na bazie swojego samochodu. Dla niewprawnego z powyższym opisem (gdzie są śruby i zatrzaski) to kwestia ok. pól godziny czasu: wyjąć -wymienić- złożyć. Delikatnie, ale stanowczo wyjmuj front tapicerki. Mnie lepiej szło ciągnąć od lewej strony (okno) do prawej (radio). Przed złożeniem zatrzaski warto posmarować np. towotem, przyda się następnym razem.