Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

spoiler - lotka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
45 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 00:28, 01.02.2014

spoiler na klej do szyb? Nie chciałbym jechać za Tobą :nie:

 

Nie ma co porównywać do szyby, że nie wypadnie a też jest na klej do szyb, bo szyba podczas jazdy jest dociskana.. no a spoiler jest od tego by robił jakiś opór powietrza i żeby dociskał tył, tak więc jest narażony na oderwanie, w trosce o bezpieczeństwo innych przykręciłbym go, to niewiele roboty. Mówisz, że nie chcesz wiercić dziur.. a skoro Ci sie podoba accord ze spoilerem to po co miałbyś go później zdejmować? :cwaniak:


  • 0

#17 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 00:31, 01.02.2014

Klej do szyb i nie ma co sie stresowac i wiercic dziur. Ja mam tak nie tylko spoiler ale i dokladki, a co znosi ta ktora mam zalozona na przednim zderzaku kto widzial auto ten wie i nic jeszcze nie odpadlo. Wiercic dziury to mozna w starym kadecie :-)


  • 0

#18 Ryuk

Ryuk
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Lubsko - Zielona Góra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:43, 01.02.2014

A to ja od razu się zapytam, czy spoilerek dedykowany na sedana będzie pasował na liftbacku? Mowa o accordzie VI (ch6) Tak orientacyjnie patrzę po lotkach i trafiłem na taką prostą, ale i elegancką zarazem:
http://www.stylla.cz...-03-4-typy-162/ (ta na granatowym modelu).

 

Już wiem, że nie ma co brać tego na klej, chyba zaraz pójdę sprawdzić czy mam jakieś otwory od wewnętrznej strony.

Dzięki za odp.

 

Pa. w sumie na zdjęciu jest wersja z wycieraczką... więc raczej będzie pasować, chyba sam sobie odpowiedziałem na pytanie.


Użytkownik Ryuk edytował ten post 10:45, 01.02.2014

  • 0

#19 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:01, 01.02.2014

Czemu sie tego kleju czy tasmy boicie? Ja mam na tasme 3M pod roof spoiler gdzie on naprawde zbiera niezle ciegi od wiatru czy innych warunkow atmosferycznych a trzyma sie przepieknie na 1cm pasku tasmy cm juz ponad rok :-)


  • 0

#20 Ryuk

Ryuk
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Lubsko - Zielona Góra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:09, 01.02.2014

W sumie to może i racja, nie zwykłem szybko jeździć, a lotka to typowo dla estetyki ma być ;) Jeszcze to rozważymy w takim wypadku, choć szwagier w mazdzie 6 monotwał na śruby i powiem mam, że wyszło naprawdę elegancko. Śruby to też to ryzyko, że jak lipnie uszczelnisz to będzie wilgoć w bagażniku :P


  • 0

#21 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:12, 01.02.2014

Ingerencja w nadwozie w postaci srub , wiercenia itd w moim przypadku jest nie do przyjecia, chociazby ze wzgledu na to ze jak mi sie cos "odwidzi" to zrobi sie problem ;-) Ta lotka co pokazujesz jednak troche wazy i tez zmieni sie wygoda w otwieraniu klapy z tego co pamietam, troszeczke ciezej sie ja unosi. Ktos to opisywal kiedys chyba nawet :)


  • 0

#22 Ryuk

Ryuk
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Lubsko - Zielona Góra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:16, 01.02.2014

O, dobrze, że spomniałeś o ciężarze. Tym bardziej, że siłowniki mam lekko wyjechane i przy maksymalnie otwartej klapie po prostu się opuszczają, jak ich nie zatrzymam na odpowiednim poziomie, zagalopuje się i zajżę do środka - bah ! w bańkę idzie zgarnąć. Więc na pewno z dodatkowym ciężarem ten problem się pogłębi... no ale cóż, powolutku, powolutku, spokojnie będziemy sobie upgrade'dować autko ;)


Użytkownik Ryuk edytował ten post 11:17, 01.02.2014

  • 0

#23 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:41, 01.02.2014

Ja pisałem kiedyś.

Mam lotkę na kleju do szyb samochodowych, zamontowaną i jak na razie nie odpada, a bywa, że czeszę asfalt dość szybko (jak na Hankę ;-) )

Fakt, klapa się nie otwiera, odskakuje zamek, ale trzeba podnieść cąłość ręcznie, bo lotka swoje waży.


  • 0

#24 GS-T

GS-T
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:WWA
  • Silnik:3.0
  • Wersja:i
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 08.02.2014

Też bym w życiu nie przewiercił klapy. Można bez problemu przykleić na klej i będzie ok, tylko trzeba to zrobić dobrze.


  • 0

#25 Dawidekzg

Dawidekzg
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:k24
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:50, 01.03.2014

Jak dobry klej to nie jedną lotkę utrzyma ;) 


  • 0

#26 Ryuk

Ryuk
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Lubsko - Zielona Góra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:39, 03.03.2014

To znowu ja ;D Zakupiłem lotkę od slasz129, przymierzyłem (pasuje jak ulał) i stanąłem przed dylematem, kleić czy wiercić... Widzę, że odradzacie wiercenie więc trzeba zrobić to na klej. Od razu zapytam, kleić mam na oko czy według jakiegoś "schematu" bądź rysunku - jeśli nawet to gdzie takie znaleźć. Tzn. chodzi o to, żeby czasem nie odwalić popeliny. Może i głupie pytanie, ale jak mam robić to na oko to raczej wypadałoby co nieco pomierzyć :P Jak Wy to robiliście?


  • 0

#27 eSKey66

eSKey66
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:52, 24.03.2014

Pytanie do tych z Was którzy kleili i już jakiś dłuższy czas tak jeżdżą.

Jakiego kleju użyliście (marka, typ itd.) i czy kleiliście bezpośrednio na lakier, czy tak jak w instrukcji na stronie stylla.cz najpierw matowaliście lakier papierem i dopiero klej? Bo jeśli ta druga wersja to chyba bym już wolał małą dziurkę, niż niszczyć lakier na dość dużej powierzchni - powrót do stanu wyjściowego w obu przypadkach nie możliwy - zostanie albo dziura, albo zdarty lakier :(

K.


  • 0

#28 maciek123987

maciek123987
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:18, 18.04.2014

Podepne się pod temat. Czy ktoś się orientuje czy spoiler klapy bagażnika ten wysoki od ATR będzie pasował do CG8 ?


  • 0

#29 eSKey66

eSKey66
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:52, 18.04.2014

Mocowanie jest takie samo, różnią się wysokością.
K.

Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#30 maciek123987

maciek123987
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:34, 18.04.2014

A jakoś w miarę to będzie wyglądało czy lepsza będzie niższa ?


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq