Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Za duze przednie tarcze czy to mozliwe?


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
82 odpowiedzi w tym temacie

#61 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:06, 21.08.2009

Może na inny rynek była taka konfiguracja? Ale co da się jeździć jak się załozy taką felge? Czy może się coś wtedy stać?

#62 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:31, 01.09.2009

jak po operacji :?: pacjent żyje ??
F1

#63 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:21, 13.09.2009

Wiec mam juz te "Jarzma" i mam nadzieje ze dobre jesli tylko znajde czas to odwiedze mechanika ;)
Dołączona grafika

[ Dodano: 2009-09-22, 21:24 ]
A Wiec.Przeszczep sie udal Pacjent zyje i nawet ma sie duzo lepiej. :mrgreen:
Swap na 300mm zrobiony Bez problemow wymienione zostaly tylko jarzma.
Jutro wstawie fotki i dziekuje wszystkim za pomoc bez was nie dal bym rady :ok :db

[ Dodano: 2009-09-23, 16:18 ]
Prosze bardzo w calej okazalosci :mrgreen: :ok
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#64 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:03, 29.03.2010

Zainteresował mnie niniejszy temat, a jeszcze bardziej interesują mnie osiągnięte rezultaty...

Czy swap tarczy z 282mm na 300mm istotnie poprawił działanie hamulców ?
Jak z perspektywy czasu oceniasz wybór tarcz i klocków EBC ?

#65 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:46, 30.03.2010

Czy swap tarczy z 282mm na 300mm istotnie poprawił działanie hamulców ?


Większy hamulec zawsze będzie miał większą efektywność od mniejszego...w każdym samochodzie odczujesz różnicę ;-)

#66 andrzej166

andrzej166
  • Forumowicz
  • 39 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:47, 02.04.2010

do kinio23,
to jeszcze pochwal się jak wyszło z kołem zapasowym.

Andrzej

Nie staraj się zrozumieć wszystkiego, bo wszystko stanie się niezrozumiałe.


#67 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:59, 02.04.2010

Wiec z kolem zapasowym nic nie musialem robic poniewaz doszlem do wniosku ze jesli zlapie kapcia (co sie od 3,5 roku nie zdarzylo) to poprostu wymienie tylnie kolo do przodu a zapas na tyl i po klopocie :mrgreen:

#68 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:22, 16.06.2010

Wszystko ok podoba mi sie ten pomysl ale pytanie czy mozna wlozyc do accorda VIIgen tarcze np 320? na standardowych zaciskach? z przeczytanego tematu wnioskuje ze w aso nie dostane odpowiednich adapterow wiec pytanie czy sa firmy ktore produkuja takie adaptery? jezeli chodzi o tyl to tez wlozylbym tam duzo wieksze hamulce bo osobiscie mam wrazenie ze tyl prawie w ogole nie hamuje, zgoda ze samochod glownie hamuje przodem ale tyl jakby nie bylo tez jest dosyc istotny, a dwa ze brzydko i malo sportowo wyglaa tarcza ktorej prawie nie widac.

wiec moje pytania:
1. skad adapter
2. czy mozna dac jeszcze wieksza tarcze niz w 2.4 czyli 300mm
3. jaka tarcze warto zalozyc na tyl?

co do dojazdowki to zawsze mozna kupic taka pianke ze wrazie kapcia popujemy ja zamiast powietrza i ona wypelnia opone przez co mozemy dojechac do domu:)

#69 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:56, 17.06.2010

kinio23 to w koncu są nowe jarzma czy używane? Jaki koszt razem z zaciskami - bo rozumiem, ze kupiłeś komplet?

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#70 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:19, 17.06.2010

chyba kupil razem z zaciskami uzywane (tak to zrozumialem) chyba 300zl za komplet zaplacil..

a z tylu miales dobre tarcze czyli 260? ja sie przymierzam do wymiany na wieksze i mysle zeby z przodu dac jakies 320, ale to jeszcze do przemyslenia bo wtedy minimalne felgi to 17..

#71 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:28, 17.06.2010

Witam panowie Wiec tak:
Po pierwsze niema sensu zakladac takich hamulcow jak 320 na przod przy seryjnej mocy chyba ze zamierzacie ja znacznie zwiekszyc :mrgreen:
Po drugie Jarzma kupilem z zaciskami ale zaciski leza w PL bo byly w gorszym stanie niz moje :mrgreen:
i zaplacilem tyle ile kolega wyzej napisal :-P
Efekt wizualny super natomiast wady wedlug mnie to:
1.Szybko sie scieraja (green stuff)
2.Szumia przy hamowaniu nawet dosc glosno jesli jezdzisz z otwartymi oknami np: w lecie :mrgreen:
Pomyslnych modow :-P

#72 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:43, 17.06.2010

klocki na pewno biore redstuff:) a tarcze chyba wezme te nowe z ebc sa czarne (fajnie wygladaja przy czerwonym zacisku i klocku) jakos ultimate sie nazywaja. co do mocy to raczej nie bede zmienial wole sobie wymienic samochod za jakis czas niz ladowac dziesiatki tysiecy w zwiekszanie mocy:) ale uwazam ze hamulce to moje bezpieczenstwo wiec warto zainwestowac w nie;) oczywiscie nie bede wymienial czegos co jest dobre ale widze ze tyl jest w slabym stanie ale to chyba przez klocki a jak kupie redstuffy na przod i tyl to fabryczne tarcze raz dwa padna:) co do rozmiaru to tylko tak sie zastanawialem ale jak dam 300 to tez bedzie ok a i w zimie nie bede musial sie meczyc na 17tkach:)

jakby ktos gdzies widzial jarzma od tych wiekszych tarczy to prosze o info:)

kinio23, z tylu tez dawales te wieksze tarcze czy zostales przy fabrycznych 260? i jak hamowanie? jest znacznie lepiej czy tylko lepiej?:D

#73 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:04, 18.06.2010

Popieram :mrgreen:
Zostalem przy fabrycznych 260
A co do hamowania to szczerze nie odczulem wielkiej roznicy moze dlatego ze w trasy bardzo rzadko wyjerzdzam i nie przyszlo mi nigdy bardzo ostro hamowac :mrgreen:

[ Dodano: 2010-06-18, 16:07 ]
Tu maja w przystepnej cenie caly zacisk.Ciezko Ci bedzie znalesc samo Jarzmo Powodzenia w Przerobkach :mrgreen:
http://www.allegro.p...3_2_4_vtec.html

#74 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:08, 19.06.2010

klocki na pewno biore redstuff:) ale uwazam ze hamulce to moje bezpieczenstwo wiec warto zainwestowac w nie;)


piszesz kolego o bezpieczeństwie a chcesz kupić klocki, które w ogóle nie hamują póki ich porządnie nie rozgrzejesz. O ile nie zaczynasz jazdy od kilku porządnych hamowań to napewno komuś załadujesz w tyłek pod światłami... na miejskie jazdy greeny wystarczą ( zresztą je też trzeba rozgrzać).

#75 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:20, 19.06.2010

czytalem wiele opini i klocki hamuja w zadowalajacym stopniu kiedy sa zimne, po rozgrzaniu wiadomo ze duzo lepiej jednak jezdze szybko, nie mieszkam w duzym miescie zebym ciagle stal w korkach raczej jest je gdzie zagrzac wiec spokojnie mysle ze daja rade:) szczerze mowiac zastanawialem sie nad greenami ale czytalem ze bardzo pyla dlatego tez decyzja padla na red.




IPB Skin By Virteq