Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dziwny luz na "recznym"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:17, 01.03.2014

Może ma to kolego , że tłoczek się luźniej cofa ? A ręczny w acco VII działa na tym samym tłoczku itp. co zwykła hamownia 

 

A jeszcze dodam , że takie WD czy olej pogarsza sprawę wbrew pozorom . Smarowidło dostaje się tam gdzie powinno to ok nasmaruje , ale po pewnym czasie przylepia się do tego brud i narasta , potem ty dajesz znowu WD i tak w kółko i będzie coraz gorzej , dlatego nie polecam . Tak samo na łożyska nie można psikać ani smarować bo efekt będzie gorszy niż pożądany . 

 

Pozdro

Sebo


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#17 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1,811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:32, 01.03.2014

Od razu uprzedzam, że mechanizm jest ciężko rozebrać i ciężko złożyć. A jak rozbierzesz to pewnie okaże się że roztrzaskany jest.


  • 0

#18 bombel87

bombel87
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Newcastle upon tyne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 02:21, 02.03.2014

W mojej VIIIsemce też lata :/


  • 0
http://www.accordklu...pic.php?t=45637
"Jeżeli pewnego dnia szybkość mnie zabije, nie płacz, bo ja będę się uśmiechał" ~ Paul Walker

#19 Gelski

Gelski
  • Forumowicz
  • 453 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 03:45, 02.03.2014

Od razu uprzedzam, że mechanizm jest ciężko rozebrać i ciężko złożyć. A jak rozbierzesz to pewnie okaże się że roztrzaskany jest.

Opowiadasz głupoty i moja rada jest taka bys nie pisał czegos o czym nie masz pojecia !


  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła

#20 rafisz

rafisz
  • Moderator
  • 1,579 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 09:42, 02.03.2014

panowie prosta sprawa z tym hamulcem, po prostu zaciera sie wam ośka napędzająca mechanizm ręcznego, pod ta dźwigienką jest uszczelniacz który to już ze starości nie trzyma tak jak powinien no i napchało sie tam syfu, trzeba rozebrać cały zacisk, dokładnie oczyścić i poskładać na nowych gumkach, do wymantowania tego mechanizmu potrzebny jest jedynie ściągacz do pierścieni segera (z takich bardziej specjalistycznych narzędzi), ale podkreślam - trzeba wyciągnąć ten mechanizm i oczyścić tulejkę w której jest ta oska łożyskowana 


  • 0

#21 szyszon

szyszon
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:3,0
  • Wersja:coupe
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:40, 02.03.2014

Również mam problem z tym ręcznym, że do konca nie odbija mi lewa strona tak jak pisze rafisz rozebrać wyczyścić i złożyć koszt gumek na 1 zacisk 26zł. Jak zjadę do
PL, to będę robił 2 strony od razu pomimo ze prawa jest dobra, ale za jedną robotą wolę zrobić 2 strony.


  • 0

Moje Acc 7 gen 2,4 Type-s

http://www.accordklu...zona-sprzedany/

f64be85f2016d8e7med.jpg


#22 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:01, 02.03.2014

A gdzie mozna nabyc takie reparaturki z gumeczkami? To jest to z intercarsu np?


  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#23 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:50, 02.03.2014

Myślę , że w każdym motoryzacyjnym bez problemu dostaniesz . A w JC na 100% 

 

Pozdro 


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#24 szyszon

szyszon
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:3,0
  • Wersja:coupe
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:22, 03.03.2014

Proszę

http://allegro.pl/ze...3945408735.html


  • 0

Moje Acc 7 gen 2,4 Type-s

http://www.accordklu...zona-sprzedany/

f64be85f2016d8e7med.jpg


#25 Robjunior

Robjunior
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Ropczyce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:50, 03.03.2014

Jak pytałem się o zestaw naprawczy w sklepie to Pan zapytał mnie jaki mam system hamulcowy....czy Nissin czy Lucas i tutaj zgłupiałem troszkę bo skąd mam to wiedzieć.
Trzeba sciągać koła żeby zobaczyć jaki tam zacisk siedzi czy może było, że od któregoś tam roku do któregoś takie, a później inne?


  • 0

#26 darek2647

darek2647
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Proszowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:06, 03.03.2014


Ale panowie co ma reperaturka czyli gumeczki do zwalaniania mechanizmu recznego ?

 

To ma do tego że jak rozłożysz zacisk zeby go wyczyścić to chyba nie bedziesz go składał na starych gumkach, mogą być poniszczone, popekane, a nawet jeśli ładnie by wyglądały to mogą już być rozciągnięte i nie spełniać swojej roboty :)


  • 0

Darek

darek2647@gmail.com


#27 rafisz

rafisz
  • Moderator
  • 1,579 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 21:14, 03.03.2014

dokładnie, tym bardziej że ten simmer trzeba wyciagnąc żeby idealnie to wyczyścić, a jak go wyciagniesz to trzeba niestety nowy


  • 0

#28 kemor79

kemor79
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:02, 08.03.2014

przeczytałem całość ale piszecie tu o sedanie a ja mam w kombi tez tak ze bardzo wysoko ręćzny bierze.

w tourerze ręczny jest na bębnie  i teraz podpowiedzcie czy linki podciągnąć pod pod łokietnikiem czy rozgrzebac w  bębnach? moze ktoś przerabiał to w kombiaku? z góry dziekuje za nakierowanie 


  • 0

#29 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:45, 04.08.2014

W koncu sie za to zabralem bo kolo juz znacznie blokowalo. Po wyjeciu zacisku okazalo sie ze cala ta wajcha od recznego to dziala bez najmniejszych oporow ale za to pancerz linki przy samym mocowaniu (taka harmonijka gumowa) jest peknieta i dostawal sie caly syf z ulicy, rdza itd. Linka poprostu nie wraca i z tego co widze to juz sie tego nie naprawi trzeba nowa prawa linke. Teraz pytanie aby szybciej poszla wymiana, rozumiem ze musze rozebrac caly tunel pod podlokietnikiem aby linek wyjac i zamontowac nowa?

Da sie to kupic gdzies w sklepie czy tylko ASO? Bo intercars ma jakas ale non stop 0szt w magazynie..


Użytkownik Ellipsis edytował ten post 11:46, 04.08.2014

  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq