Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dziwny luz na "recznym"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 20.12.2013

Witajcie, od pewnego czasu zastanawia mnie wajcha recznego a konkretnie dosc spory luz od pozycji "0" do oporu stawianego przez linke. Pamietam ze luz byl ale minimalny, teraz wajcha lata dosc sporo zanim zacznie "trzymac" linka i zacznie "klikac"
Obstawiam ze linka sie wyciagnela, chyba ze cos konkretniej sie zaczyna dziac. Jak w VII mozna sie dostac do regulacji linki recznego?
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#2 Sebastian 794

Sebastian 794
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Ropczyce
  • Silnik:2,0
  • Wersja:SPORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:02, 20.12.2013

W 6 gen trzeba wyciagnac tylnia popielniczke i tam sa dwie srubki do regulaci naciagu linki na prawe i lewe kolo;)
  • 0
Sebastian794

#3 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:03, 20.12.2013

Ja mam kolego 7gen ;)
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#4 honda-expert

honda-expert
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:20, 20.12.2013

Jak dobrze pamiętam to w tym modelu trzeba zdemontować konsolę środkową (podłokietnik). Sprawdź czy mechanizmy ręcznego w zaciskach dotykają zderzaków. Jeżeli ramię mechanizmu ręcznego któregokolwiek zacisku nie dotyka zderzaka nie można regulować ręcznego. Dlatego najpierw sprawdziłbym linki ręcznego.
  • 0

#5 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:03, 21.12.2013

Może któryś mechanizm od ręcznego w zacisku stanął lub linka w pancerzu. Wejdź w kanał i zobacz potem weź się za podciąganie linki(ostateczność !!!)
  • 0

#6 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:11, 21.12.2013

No wlasnie tez o tym myslalem, tak jakby linka nie wracala do konca czy cos nie odbijalo i dlatego w poczatkowej fazie wjacha lata na luzie jakby linka byla zerwana.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#7 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:33, 21.12.2013

Jakby linka nie odbijała to by Ci cały czas hamowało. Na pewno byś zapach jakiś poczuł:P
  • 0

#8 wojtas12343

wojtas12343
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Grodzisk Maz.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 11:45, 22.12.2013

Kolego miałem taką sytuacje ok. miesiąca temu też miałem taki luz ze reczny leciutko chodzil ze unoszac go nie uzywajac sily wystarczylo do zapalenia sie kontrolki. Nastepnego dnia sama puściła i było ok.
  • 0

#9 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:42, 27.02.2014

No niestety ale do tej pory nic nie chce samo puścic wiec postanowilem sprawdzic co sie dzieje. Co wiecej ostatnio poczulem smrodek z prawej tarczy. Problem luzu na lince spowodowany jest tym ze mechanizm przy tarczy nie odbija do konca. Jak sie palcem popchnie to luz na dzwigni znika. Jak narazie popsikalem WD i poruszalem calym tym mechanizmem i troche puscilo. Ale z tego co widze to bez rozebrania i przeczyszczenia sie nie obejdzie. Mam nadzieje ze to nie cylinderek..


  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#10 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:52, 27.02.2014

Kolego temat przerabiałem z 2 miesiące temu . Miałem tą samą sytuację , identyczną . Rozebrałem i przeczyściłem , ale temat niestety nawrócił co prawda po dłuższym czasie , ale jednak powrócił . Kupiłem używkę ze sprawdzonego źródła i wszystko bangla jak należy ! 

 

Możesz rozebrać i spróbować . Przy rozbieraniu uważaj na cylinderek itp. ponieważ może narobić Ci trochę kłopotów przy składaniu 

 

Pozdro

Sebo 


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#11 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:24, 27.02.2014

No to raczej mechanizm ręcznego klęknął. Z doświadczenia wiem, że taniej i szybciej jest poszukać sprawnego używanego zacisku.


  • 0

#12 Gelski

Gelski
  • Forumowicz
  • 453 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:09, 27.02.2014

Mam to samo, jak zaciagne reczny to prawy zacisk nie odbija i musze włazic pod auto co by go reka zwolnic, dlatego tez nie zaciagam.
sa dwie opcje, albo rozebrac-przesmarowac i miec nadzieje, ze bedzie hulało, sa tacy co tak robia i jest ok, albo druga, kupic dobre uzywane zaciski.

jak masz luzny reczny, to albo linka rozciagnieta albo trzyma zacisk, zazwyczaj to drugie sie pierdzieli. Po przejechaniu krótkiego kawałka mozna poczuc ciepło z tarcz, wtedy wiesz ze trzyma zacisk.


  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła

#13 darek2647

darek2647
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Proszowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:51, 28.02.2014

Ja zrobiłem sobie regeneracje zacisku, tzn kupiłem komplet naprawczy (gumki) rozebrałem doszczętnie zacisk, wyczyściłem i złożyłem na nowych gumkach, minęło pół roku i na razie nic się nie dzieje, działa tak jak powinno.


  • 0

Darek

darek2647@gmail.com


#14 Robjunior

Robjunior
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Ropczyce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:57, 28.02.2014

Kurcze to widzę, że dość powszechny temat...mam to samo i się nie mogę zmotywować żeby za to się zabrać.
Ale pewnie będzie trzeba kupić ten zestaw naprawczy i zrobić...trudna to operacja jest? Potrzeba jakieś specjalistyczne narzędzia? :)
 


  • 0

#15 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:46, 01.03.2014

Cholera czyli to mechanizm recznego padl? Myslem ze to poprostu z zimy, soli brudu przylapalo.. Jak narazie napsikalem WD, i troche oleju kapnalem i narazie na tyle odblokowalem ze tarczy nie grzeje ale maly luz na recznym nadal jest, chyba ze palcem pchne ten mechanizm aby odbil do konca to wtedy luzu nie ma.. Musze to rozebrac i przesmarowac konkretnie, moze sie polepszy. Kupno zacisku to ostatecznosc..

 

Ale panowie co ma reperaturka czyli gumeczki do zwalaniania mechanizmu recznego ?


Użytkownik Ellipsis edytował ten post 01:49, 01.03.2014

  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq