Witam,
od kilkunastu dni borykałem się z problemem tego czujnika. Auto nie miało mocy, obroty często spadały, błąd się zapalał co jakiś czas i ogólnie ciężko było ruszyć bo auto muliło niemiłosiernie.
Jestem właśnie po wymianie - długo myślałem o kupnie oryginału (używki) lub zamiennika i padło na zamiennik firmy FEBI o numerze katalogowym 170128, dokręcałem kluczem dynamometrycznym 30Nm i skasowałem błąd.
Efekt ? Auto zapierdziela jak by wyjechało dopiero z fabryki, nie ma problemu z obrotami. Przejechałem kilkadziesiąt km - błędu i oznak zamulenia nie ma.
Za jakiś czas dam znać czy się coś zmieni.
ps. warto przy okazji przeczyścić świece zapłonowe.
Pozdrawiam!
edytuje 21.08
przejechałem ok 800km i wszystko nadal wporządku
Użytkownik ishater edytował ten post 19:18, 21.08.2022