XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problem z slinikiem accord 2004 2.2i-ctdi
#1
Napisano 17:06, 03.12.2013
#2
Napisano 18:18, 03.12.2013
#3
Napisano 19:23, 03.12.2013
#4
Napisano 19:59, 03.12.2013
#5
Napisano 21:17, 03.12.2013
DTC P1237: Ciśnienie doładowania niższe od oczekiwanego
1. Sprawdzić, czy przewód podciśnienia sterowania turbosprężarką nie jest poluzowany lub uszkodzony:
•Pompa podciśnienia i elektrozawór sterowania ciśnieniem doładowania
•Elektrozawór sterujący ciśnieniem doładowania i przepona sterująca ciśnieniem doładowania
•Pompa podciśnienia i serwo układu hamulcowego
Czy przewody są sprawne?
TAK - Przejść do 2.
NIE - Naprawić lub wymienić wadliwe przewody elastyczne, następnie przejść do punktu 17.
2. Sprawdzić, czy nie ma uszkodzenia lub wycieków z chłodnicy powietrza doładowującego i przewodów elastycznych.
Czy kanał dolotu powietrza jest dobry?
TAK - Przejść do 3.
NIE - Naprawić lub wymienić uszkodzony kanał dolotu powietrza, a następnie przejść do punktu 17.
3. Sprawdzić wkład filtra powietrza.
Czy wkład filtra powietrza jest dobry?
TAK - Przejść do 4.
NIE - Wymienić wkład filtra powietrza, a następnie przejść do punktu 17.
4. Włączyć zapłon (II).
5. Skasować kody DTC za pomocą HDS.
6. Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową silnika na poziomie 2.000 obr./min. (min-1) bez obciążenia (na luzie) do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, a następnie przejść na obroty jałowe.
7. Za pomocą HDS wykonać SPRAWDZANIE CIŚNIENIA DOŁADOWANIA w MENU INSPEKCJA.
Czy wynik jest prawidłowy?
TAK - Przejść do 8.
NIE - Przejść do 10.
8. Przeprowadzić jazdę próbną w następujących warunkach:
•Temperatura płynu chłodzącego powyżej 80 °C
•Prędkość obrotowa silnika powyżej 3.000 obr./min. (min-1)
•Jeździć przez około 10 minut
9. Używając HDS sprawdzić STAN OBD w MENU DTC, aby przekonać się, czy nie pojawił się kod usterki DTC P1237.
Czy na ekranie został wyświetlony komunikat NEGATYWNY?
TAK - Przejść do 10.
NIE - Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat POZYTYWNY jest to usterka okresowa, układ obecnie jest sprawny. Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NIEZAKOŃCZONY, przejść do punktu 8 i sprawdzić ponownie.
10. Wyłączyć zapłon.
11. Sprawdzić pompę podciśnienia.
Czy przewód jest dobry?
TAK - Przejść do 12.
NIE - Wymienić pompę podciśnienia, następnie przejść do punktu 17.
12. Odłączyć przewód podciśnienia (A) od elektrozaworu (B) sterującego ciśnieniem doładowania i podłączyć pompkę/wskaźnik podciśnienia do elektrozaworu (B).
13. Włączyć zapłon (II).
14. Wytworzyć podciśnienie w przewodzie.
Czy utrzymuje się podciśnienie?
TAK - Przejść do 15.
NIE - Wymienić elektrozawór sterowania ciśnieniem doładowania, następnie przejść do punktu 17.
15. Wyłączyć zapłon.
16. Wymienić zespół turbosprężarki.
17. Podłączyć wszystkie złączki i przewody elastyczne.
18. Włączyć zapłon (II).
19. Wyzerować ECM za pomocą HDS.
20. Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową silnika na poziomie 2.000 obr./min. (min-1) bez obciążenia (na luzie) do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, a następnie przejść na obroty jałowe.
21. Przeprowadzić jazdę próbną w następujących warunkach:
•Temperatura płynu chłodzącego powyżej 80 °C
•Prędkość obrotowa silnika powyżej 3.000 obr./min. (min-1)
•Jeździć przez około 10 minut
22. Za pomocą HDS sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC.
Czy wskazywane są jakieś tymczasowe DTC lub DTC?
TAK - Jeśli wskazywany jest DTC P1237, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach elektrozaworu sterowania ciśnieniem doładowania oraz modułu ECM, następnie przejść do punktu 1. Jeśli wskazywane są jakiekolwiek inne tymczasowe DTC lub DTC, przejść do procedury usuwania usterek dla wskazanych kodów DTC.
NIE - Przejść do 23.
23. Używając HDS sprawdzić STAN OBD w MENU DTC, aby przekonać się, czy nie pojawił się kod usterki DTC P1237.
Czy na ekranie został wyświetlony komunikat POZYTYWNY?
TAK - Usuwanie usterki zostało zakończone.n
NIE - Jeśli wyświetlany jest komunikat NEGATYWNY, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach elektrozaworu sterowania ciśnieniem doładowania oraz modułu ECM, następnie przejść do punktu 1. Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NIEZAKOŃCZONY, przejść do punktu 20 i sprawdzić ponownie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych