Ad 1.
Niektóre z nich będziesz mógł podłączyć z tymi w kostce audio. Moja rada, nie sugeruj się kolorami tylko sprawdź dokładnie piny tych przewodów zanim będziesz je łączył ze sobą. Poniżej masz schemat tych pinów kostki audio, żebyś wiedział od czego one są. Przewody od navi A12, A13, A14 biegną z kostki audio do drugiej kostki czarnej, na samej górze z tyłu navi, więc z nimi nic nie rób. Resztę przewodów wlutuj się szeregowo z kostką audio na samochodzie.
ACC, B+ masz już w kostce audio, nie trzeba ich do bezpieczników wpinać się. ACC do A2, B+ do A10
ILL+ podpinasz się pod podświetlenie zapalniczki albo schowka pasażera, jak włączysz światła to navi zamieni się na tryb nocny (lekko przygasi się).
Ad 2.
To kostka od podgrzewania lusterek łącznie z szybą tylną. W polifcie to ma prawo działać, ale bez tej kostki nadal szyba tylna będzie grzała się normalnie.
W przedlifcie nie jest potrzebna, bo podgrzewanie lusterek masz na panelu w drzwiach kierowcy.
Ad 3.
Ten kabelek jest od bluetooth też, a mianowicie sterowania nim z kierownicy. Zwiń go taśmą z resztą kabli od BT i schowaj z tyłu radia jak nie chcesz korzystać z tego na razie.
Ad 4.
Gauge Assembly to prędkościomierz. Jak nie masz zegarów poliftowych to podepnij się pod ECU razem z kablem VSS. Wcześniej dawałem schemat ten:
Biały A8 idzie do CAN-H
Czerwony A18 idzie CAN-L
Użytkownik Zaldier edytował ten post 09:29, 21.03.2017