Skocz do zawartości


RODO w HAKP

WIbracje pomiedzy 80-100 Km/H


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
33 odpowiedzi w tym temacie

#16 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:56, 16.03.2010

identycznie mam ..... :( w sumie rzadko kiedy do takich predkosci sie bujam ale jak czasem trzeba to trzeba a tak mi buja karoseria masakra ja juz polos kupilem, prawa idzie do wymiany juz byla regenerowana ale sobie mysle a pal licho trzeba nowa jak ma sluzyc to trzeba i teraz nie mam czasu nawet do mechanika pojechac.... a dla Ciekawosti nigdzie nie ma tego w anglii!!!!!! tylko serwis i koszt ok 330 funa. jak wymienie to dam znac czy sie poprawilo czy tez nie....pozdrawiam

[ Dodano: 2010-03-18, 20:22 ]
ja juz po wymianie :D:D kurcze az nie moge uwiezyc ze odeszlo wszystko jak reka odjal...... spradzane luzy wszystko praktycznie tak samo jak w nowej radosc z jazdy nie do opisania :D:D

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:36, 23.11.2010

na poczatku roku wymienilem półosie lewą i prawa bo byl wyrobiony przegłub wewnetrzny w prawej półosi przy predkosciach od 30km/h do 60km/h strasznie szarpało po wymianie jak reka odioł, przejechałem od tego czasu 20000km i powrócila wibracja w przedziale od 80KM/H i wyżej wibracja jest mniejsza tylko czestotliwosc szybsza.czy to mozliwe ze znowu przegłub wewnetrzny sie kończy

ps;półoś posrednia została ta sama i czy na czesci zakupione w aso i wymienione u innego mechanika obowiazuje jakas gwarancja

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:03, 24.11.2010

hmmm... byc moze koncowki drazkow sie wyrobily ?? kola sprawdz, wywaz itd. Sprawdz geometrie. Honda zaleca zmiane kol tzn przezuc przod na tyl a tyl na przod. To tak na poczatek i wywaz kola. Kumpel mial problem z wachaczem, jak mu kamien podlecial troche sie skrzywil i podobny problem mial. Generalnie jak podjedziesz zeby kola wywazyc i przezucic sprawdz koncowki drazkow sterowniczych a potem bym podjechal na geometrie. Bedzie cos z zawieszeniem a nie pol osiami. Pozdrawiam.

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:09, 24.11.2010

u mnie wibracje a raczej trzęsienie całej karoserii występowały podczas przyspieszania najbardziej po wyżej 80km,do wymiany prawy przegub wewnętrzny od skrzyni i sprawa załatwiona,części tylko w HONDZIE

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:05, 24.11.2010

u mnie wibracje a raczej trzęsienie całej karoserii występowały podczas przyspieszania najbardziej po wyżej 80km,do wymiany prawy przegub wewnętrzny od skrzyni i sprawa załatwiona,części tylko w HONDZIE

tak tylko ja wymienilem polosie na poczatku roku i znowu dziwnie trzesie spruboje kola pozamieniac i zobacze

#21 pitero123

pitero123
  • Forumowicz
  • 33 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 24.11.2010

A to i ja sie dołącze przy okazji. Mi znowu cos wibruje, jak na dwojce przyspieszam gdzies tak od 20 do 50 km/h. ale nie zawsze :-/ Spotkal sie ktos z czyms takim? na innych biegach tego jakos nie zaobserwowalem... :-/

#22 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:06, 24.11.2010

pitero123, a jak na trójce przyspieszasz od 20-50km/h to też wibruje?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#23 pitero123

pitero123
  • Forumowicz
  • 33 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 25.11.2010

Na 3 nie zauwazylem, ogolnie zdaje mi sie ze jak jest spore obciazenie silnika, przyspieszanie z niskich obrotow, to tak sie dzieje, moze to miec cos wspolnego ze sprzeglem?
Nie pamietam juz jak bylo przed wymiana sprzegla, padlo mi lozysko oporowe, to kupilem caly komplet Aisina, ale nie jestem zadowolony z tego produktu, jakis wadliwy czy co...

#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:47, 01.12.2010

to i ja się dołączę :-)

u mnie też trzęsie się buda (tak jakoś dziwnie wpada w wibracje) w zakresie prędkości 30/40 km/h :-)

Jutro jadę do ASO :-) Zobaczymy co powiedzą :-)

#25 pitero123

pitero123
  • Forumowicz
  • 33 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:55, 02.12.2010

to i ja się dołączę :-)

u mnie też trzęsie się buda (tak jakoś dziwnie wpada w wibracje) w zakresie prędkości 30/40 km/h :-)

Jutro jadę do ASO :-) Zobaczymy co powiedzą :-)


Ale to jak przyspieszasz? :) czy po prostu jak jedziesz normalnie ?

#26 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:31, 02.12.2010

to i ja się dołączę :-)

u mnie też trzęsie się buda (tak jakoś dziwnie wpada w wibracje) w zakresie prędkości 30/40 km/h :-)

Jutro jadę do ASO :-) Zobaczymy co powiedzą :-)

mialem podobnie wymiana półosi pomogla lecz teraz buda znowu zaczyna wpadac wibracje od 80km/h i w góre po przejechaniu 25000km od wymiany :evil:

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:52, 16.12.2010

Diagnoza:

Półoś krzywa i przez nią wpada samochód w takie wibracje :-)

.... zrobione, półoś wymieniona i jest super :-)

[ Dodano: 2010-12-16, 09:54 ]

to i ja się dołączę :-)

u mnie też trzęsie się buda (tak jakoś dziwnie wpada w wibracje) w zakresie prędkości 30/40 km/h :-)

Jutro jadę do ASO :-) Zobaczymy co powiedzą :-)


Ale to jak przyspieszasz? :) czy po prostu jak jedziesz normalnie ?


Działo mi się tak tylko przy przyśpieszaniu :-)

#28 pitero123

pitero123
  • Forumowicz
  • 33 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:13, 26.12.2010

duzo wymiana kosztowala, czy da rade wytrzymac? :j

#29 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:18, 26.12.2010

... zrobione, półoś wymieniona i jest super

Jaki koszt do VII gen bez robocizny.

#30 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:00, 27.12.2010

cenna jednej półosi koło 1500zl nowa w aso bez wymiany




IPB Skin By Virteq