XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Hamulec ręczny - regulacja
#1
Napisano 17:38, 02.11.2013
Chcialbym aby po zaciagnieciu recznego obydwa kola hamowaly identycznie. Niestety, lewe kolo hamuje ok a prawe baardzo slabo.
Mam wymienione nowe tarcze i klocki, linki chodza bardzo dobrze. Regulowalem tymi dzwigienkami na wielowypuscie (przy zacisku), ale to nic nie dalo. Prawe tylne kolo hamuje slabiej zarowno na recznym jak i noznym.
Chcialbym w zimie polatac na recznym, ale musze to wyregulowac.
Pomozecie?
#2
Napisano 19:18, 02.11.2013
jest jeszcze kilka tematów poświęconym napraw - regulacji hamulca ręcznego
#3
Napisano 20:56, 02.11.2013
W tunelu srodkowym moge podciagnac jednoczesnie oba kola, a ja pytam jak to zrobic aby w jednym kole wzmocnic sile hamowania?
#4
Napisano 00:31, 03.11.2013
ps. powodzenia na śniegu zobacz filmy co się stanie przy zahamowaniu jednym tylny kołem
#5
Napisano 07:20, 03.11.2013
Cala operacja zajela sporo czasu, poniewaz sprawdzalem metoda prob i bledow jak gruba ta podkladka ma byc, by kola hamowaly rowno. Wymagalo to podniesienia calego 'zadu' auta
#6
Napisano 15:02, 08.03.2016
Panowie mam problem z ręcznym, w początkowej fazie zaciąganie nie ma wg oporu, potem przeskoczy 4 ząbki ale niestety hamulec nie łapie. Rozebrałem tylną popielniczkę by podejrzeć jak to w środku wygląda i tu pada moje pytanie. Czy gdy ręczny nie jest zaciągnięty linki hamulca powinny mieć jakiś luz? Bo mają i to sporawy...
#7
Napisano 15:24, 08.03.2016
Linki powinny być lekko naprężone jak dźwignię ręcznego zapniesz na 1 ząbek. Jak masz na 1 ząbku luz to trzeba podciągnąć= są za luźno. Jak po tej operacji nadal nie masz ręcznego możesz spróbować bardziej naciągnąć linki. Jeśli to nie da efektu to zaciski zaiste do regulacji o czym znajdziesz już bardzo szczegółowo na forum w innych tematach poświęconych regeneracji zacisków i naprawie h. ręcznego.
#8
Napisano 18:52, 08.03.2016
Regenerację tak czy siak przeprowadzę jednak nurtuje mnie ta linka. Panowie może mała podpowiedź co do średnicy tłoczka 34mm czy 38mm. W sklepie próbowali dobrać za pomocą numeru VIN JHMCB35300C301342 jednak w systemie wyskakiwał im model z 93 r. Dodam jeszcze, że seryjnie był zamontowany silnik 2.0.
#10
Napisano 14:58, 09.03.2016
Dzięki Seth
A macie jakiś sposób na wykręcenie tłoczka? Czy lepiej od razu zaopatrzyć się w przyrząd do wkręcani/wciskania ?
#11
Napisano 15:11, 09.03.2016
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 15:15, 09.03.2016
Ja również pilnik, nieraz przecinak ale to zależy od tłoczka.
#13
Napisano 23:45, 09.03.2016
Witam. Hamulec ręczny w moim accordzie V gen CC7 trzyma gdy zostawię go na wzniesieniu lecz gdy dodam gazu samochód jedzie. Jak się z tym uporać ?
#14
Napisano 00:03, 10.03.2016
Kolo do góry, hamulec zaciągnięty i spróbuj zakręcić kołem, później hamulec na maksa na góry i patrz czy coś się zmieniło, jak odpuszcza łatwo z obu stron to podciągnąć linke tak żeby na puszczonym było luźno a na 4-6 zabku trzymało dość mocno. Jeśli nadal puszcza to zaciski do roboty
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#15
Napisano 00:18, 10.03.2016
Na kole u góry nie da rady zakręcić kołem. Gdyby się dało to na wzniesieniu samochód by się stoczył, a stoi sztywno. Nie za bardzo wiem jak podciągać te linki. Nigdy tego nie robiłem. Wiem że są 2 nakrętki którymi się naciąga ale kiedy będzie wiadomo, że naciągnięte są prawidłowo ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych