Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tarcze na tył


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 bartek_uu

bartek_uu
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Daleko
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 31.10.2013

Witam
Czy jest sens zmieniać bębny na tarcze do tyłu? Ma to jakieś przełożenie na jakość hamowania?
  • 0
Pozdrawiam, Bartek

#2 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 00:08, 01.11.2013

Tak, jest sens jeśli modzisz też silnik, im więcej mocy tym lepsze heble muszą być :roll:
A o jakim aucie piszemy? I jaką mocą dysponuje, że chcesz zamienić bębny na tarcze?
  • 0

#3 gasoline

gasoline
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • Skąd:White_stock
  • Silnik:F18
  • Wersja:ES+
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 30
Super

Napisano 08:41, 30.04.2014

Ja jestem zdania, że przed swapem silnika to właśnie heble powinny być robione pierwsze. Bo wielu modzi silnik, ale już o bezpieczeństwie nie pamięta. Najpierw zrobić, żeby auto się szybko zatrzymywało, a dopiero potem szybko jeździło.


  • 0

Honda Accord VI F18B2 CH6 ES '01 http://www.accordklu...es-by-gasoline/ była Honda Civic VI D14A5 MA8 R90 '97


#4 ozzy89

ozzy89
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Paczyna/Kleve
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:01, 30.04.2014

Wiele zależy od tego jaką różnicę w hamowaniu uzyskasz. Jeśli planujesz spore podniesienie mocy, to ma sens, jednak dobre bębny czasem są lepsze od tarcz z tyłu. Są prostsze i tańsze w obsłudze oraz zwykle rękaw jest mocniejszy. O tarczowe trzeba bardziej dbać, by ich siła hamowania się dużo nie pogorszyła. 


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq