XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Tarcze na tył
#1
Napisano 21:05, 31.10.2013
Czy jest sens zmieniać bębny na tarcze do tyłu? Ma to jakieś przełożenie na jakość hamowania?
#2 Guest_NitrousNDF_*
Napisano 00:08, 01.11.2013
A o jakim aucie piszemy? I jaką mocą dysponuje, że chcesz zamienić bębny na tarcze?
#3
Napisano 08:41, 30.04.2014
Ja jestem zdania, że przed swapem silnika to właśnie heble powinny być robione pierwsze. Bo wielu modzi silnik, ale już o bezpieczeństwie nie pamięta. Najpierw zrobić, żeby auto się szybko zatrzymywało, a dopiero potem szybko jeździło.
Honda Accord VI F18B2 CH6 ES '01 http://www.accordklu...es-by-gasoline/ była Honda Civic VI D14A5 MA8 R90 '97
#4
Napisano 10:01, 30.04.2014
Wiele zależy od tego jaką różnicę w hamowaniu uzyskasz. Jeśli planujesz spore podniesienie mocy, to ma sens, jednak dobre bębny czasem są lepsze od tarcz z tyłu. Są prostsze i tańsze w obsłudze oraz zwykle rękaw jest mocniejszy. O tarczowe trzeba bardziej dbać, by ich siła hamowania się dużo nie pogorszyła.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych