XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
kąt pochylenia koła
#76
Napisano 08:45, 24.05.2018
Tak na szybko znalazłem
Plus jeszcze post na streetracing.pl, że przy takim rozmiarze i oponie xl z ranem na felgę przy ciśnieniu poniżej 2.3 to tylko krzywda dla opon i prowadzenia...
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#77
Napisano 08:49, 24.05.2018
Wysłane z mojego Paris przy użyciu Tapatalka
#78
Napisano 08:54, 24.05.2018
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
#79
Napisano 20:32, 24.05.2018
rem1k
3,1 na tył ? Dla mnie masakra...do tego w acco to chyba z tyłu slick by zaczął ząbkować
Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:34, 24.05.2018
#80
Napisano 05:54, 25.05.2018
Wysłane z mojego Paris przy użyciu Tapatalka
#81
Napisano 06:30, 25.05.2018
#82
Napisano 08:57, 25.05.2018
Ja z tyłu mam 2.6, nie 3.1Tylko chłodne.
rem1k
3,1 na tył ? Dla mnie masakra...do tego w acco to chyba z tyłu slick by zaczął ząbkować
Dziś na oponę patrzyłem. Max ciśnienia to 3.5
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#83
Napisano 17:40, 25.05.2018
#84
Napisano 20:33, 25.05.2018
Ja na tabliczce mam 2.3 przod i 2.1 tyl
#85
Napisano 22:51, 25.05.2018
#86
Napisano 07:01, 26.05.2018
205/55 r16
#87
Napisano 10:07, 26.05.2018
Raczej nikt nie mieszka na stacji ani nie zostawia auta do następnego dnia żeby gumy ostygły - wiem, są jeszcze pompki, ale spokojny - nawet kilkusetmetrowy - przejazd na stację, nie musi rozgrzać opon do tego stopnia żeby wypaczyć pomiar.czy np po jeździe na stacje.
Jak według Ciebie, to co piszesz ma się do informacji z tabliczki?Nie ma sensu przesadzać z pompowaniem tyłu jesli jeździ się nie obciążonym autem, np sam kierowca.
Zgodnie z tabliczką 2.7 przy indeksie 91 - 615 kg, moje opony (wzmacniane) mają 88 - 560 kg (standardowe, bez XL w tym rozmiarze mają 84 czyli do 500 kg), czyli 'bijąc' maksimum, które na boku umieszcza YOKOHAMA, i tak nie spełnia to oczekiwań HONDY.
Poza tym lepiej jeździ mi się na 2.7 niż na 2.5, czy 2.6
Pozdrawiam
- Artur
PS
Dopiero teraz doszedłem, że 2.7 którym nabijam, to i tak zdecydowanie za mało,
bo 2.75 którym się sugerowałem, oznacza maksymalne ciśnienie, ale podczas montażu
a żeby uzyskać nośność 560 kg muszę 'bić' 3.4
Koła zimne, zaraz jadę dobić i sprawdzić jakie doznania na 3.1, albo nawet 3.4
Pozdrawiam
- Artur
#88
Napisano 10:43, 28.05.2018
Raczej nikt nie mieszka na stacji ani nie zostawia auta do następnego dnia żeby gumy ostygły - wiem, są jeszcze pompki, ale spokojny - nawet kilkusetmetrowy - przejazd na stację, nie musi rozgrzać opon do tego stopnia żeby wypaczyć pomiar.
Ja mam cisnieniomierz w aucie i sprawdzam akurat po wyjezdzie z garazu. 700 metrow robi roznice w cisnieniu.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#89
Napisano 13:34, 28.05.2018
ARTurde, wg tabliczki to 2,7 to masz pompować przy aucie załadowanym po dach i prędkościach podróżnych (nie chwilowych) od 180 km/h... spełniasz te kryteria?
Pozdrawiam
Tomek
Wysłane z mojego A320 przez Tapa
#90
Napisano 21:26, 28.05.2018
Ja mam instrukcję obsługi i wystarcza mi to, co w niej zawarteJa mam cisnieniomierz w aucie i sprawdzam akurat po wyjezdzie z garazu. 700 metrow robi roznice w cisnieniu.
Hej,Hej
ARTurde, wg tabliczki to 2,7 to masz pompować przy aucie załadowanym po dach i prędkościach podróżnych (nie chwilowych) od 180 km/h...
po pierwsze dla rozmiaru 205/55R16 - z indeksem 91,
po drugie dla opon standardowych - bez XL.
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych