Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana tarcz i klockow = dziwne skrzypienie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 konny

konny
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Krosno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 23.09.2013

Witam. Oddalem mojego accorda na wymiane tarcz z przodu i klockow. 2 dni po odbiorze auta zauwazylem na parkingu dziwne skrzypienie podczas skretu ruszajac. Przy skrecie w lewo skrzypienie wyraznie z prawej strony, a z kolei przy skrecie w prawo z lewej strony. Dzwiek jest dosc charakterystyczny - jakby tarcie metalem o metal... Jestem kompletnym laikiem, jezeli chodzi o mechanike. W czwartek wyjezdzam w trase i boje sie, ze to cos powaznego... Wiecie w czym moze lezec problem?

Dziekuje z gory za wyrozumialosc
  • 0
Piłowanie Golfa na sniegu to nie drift

#2 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:10, 23.09.2013

Raczej muszą się po prostu dotrzeć i ułożyć, po kilkuset kilometrach przestanie ;-)
  • 0

#3 konny

konny
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Krosno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:32, 24.09.2013

Moze to wystepowac przy ruszaniu? Zrozumialbym, jezeli chodziloby o hamowanie...
  • 0
Piłowanie Golfa na sniegu to nie drift

#4 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:08, 24.09.2013

No przeciez odpowiedzialem na pytanie ;p osobiscie nie doswiadczylem, ale znajomy tak kiedys mial, a ostatnio matka sie skarzyla, w obu przypadkach po zmianie klockow ;p
  • 0

#5 konny

konny
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Krosno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:28, 24.09.2013

chcialem sie upewnic. Dzieki ;)
  • 0
Piłowanie Golfa na sniegu to nie drift

#6 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk