Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana tarcz i klockow = dziwne skrzypienie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 konny

konny
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Krosno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 23.09.2013

Witam. Oddalem mojego accorda na wymiane tarcz z przodu i klockow. 2 dni po odbiorze auta zauwazylem na parkingu dziwne skrzypienie podczas skretu ruszajac. Przy skrecie w lewo skrzypienie wyraznie z prawej strony, a z kolei przy skrecie w prawo z lewej strony. Dzwiek jest dosc charakterystyczny - jakby tarcie metalem o metal... Jestem kompletnym laikiem, jezeli chodzi o mechanike. W czwartek wyjezdzam w trase i boje sie, ze to cos powaznego... Wiecie w czym moze lezec problem?

Dziekuje z gory za wyrozumialosc
  • 0
Piłowanie Golfa na sniegu to nie drift

#2 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:10, 23.09.2013

Raczej muszą się po prostu dotrzeć i ułożyć, po kilkuset kilometrach przestanie ;-)
  • 0

#3 konny

konny
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Krosno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:32, 24.09.2013

Moze to wystepowac przy ruszaniu? Zrozumialbym, jezeli chodziloby o hamowanie...
  • 0
Piłowanie Golfa na sniegu to nie drift

#4 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:08, 24.09.2013

No przeciez odpowiedzialem na pytanie ;p osobiscie nie doswiadczylem, ale znajomy tak kiedys mial, a ostatnio matka sie skarzyla, w obu przypadkach po zmianie klockow ;p
  • 0

#5 konny

konny
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Krosno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:28, 24.09.2013

chcialem sie upewnic. Dzieki ;)
  • 0
Piłowanie Golfa na sniegu to nie drift

#6 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:47, 24.09.2013

blaszki prowadzące w zacisku sie przesunęły/wypięły

dla pewności założyć do na odwrót (zamienic góre z dołem) albo troche przyszlifować

też to mialem - skrecone kola i pisk blachy o metal

jak bedziiesz tak jezdzic tez sie nic nie stanie, poprostu blacha wkoncu sie zetrze ale napewno nie po 20km ;)
  • 0

#7 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:02, 24.09.2013

Yyy ja miałem na myśli takie piszczenie jak podczas hamowania czasami piszczy komuś, tyle, że bez hamulca podczas jazdy ze skręconymi kolami, a blaszki to muszą wydawać ostry dźwięk. Poza tym nie wierzę, żeby z warsztatu wyjechał ze źle zmontowanymi blaszkami... Do wypadku nie dojdzie, bo klocek nie wypadnie w żaden sposób, ale blaszki po coś są i jeśli zostaną gdzieś przemielone to klocek będzie miał lekki luz więc mogą trochę latać klocki na dziurach.

Dla świętego spokoju możesz chociaż samodzielnie zdjąć koło, odkręcić zacisk i spojrzeć, czy blaszka nie ma śladów tarcia o tarczę. Albo jedź tam gdzie montowałeś, niech sprawdzą, bo masz podstawy po objawach, że coś mogli źle złożyć, prawdopodobnie będzie ok, ale to jest 10 minut roboty na każde koło...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq