XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana tarcz i klockow = dziwne skrzypienie
#1
Napisano 20:06, 23.09.2013
Dziekuje z gory za wyrozumialosc
#2
Napisano 23:10, 23.09.2013
#3
Napisano 06:32, 24.09.2013
#4
Napisano 08:08, 24.09.2013
#5
Napisano 08:28, 24.09.2013
#6
Napisano 22:47, 24.09.2013
dla pewności założyć do na odwrót (zamienic góre z dołem) albo troche przyszlifować
też to mialem - skrecone kola i pisk blachy o metal
jak bedziiesz tak jezdzic tez sie nic nie stanie, poprostu blacha wkoncu sie zetrze ale napewno nie po 20km
#7
Napisano 23:02, 24.09.2013
Dla świętego spokoju możesz chociaż samodzielnie zdjąć koło, odkręcić zacisk i spojrzeć, czy blaszka nie ma śladów tarcia o tarczę. Albo jedź tam gdzie montowałeś, niech sprawdzą, bo masz podstawy po objawach, że coś mogli źle złożyć, prawdopodobnie będzie ok, ale to jest 10 minut roboty na każde koło...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych